شناسه خبر : 79929
جمعه 12 دي 1399 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی در اولین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی

انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای را صادر نمود.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای را صادر نمود.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، متن بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین

 سخن گفتن از مردی که جهان را مات و مبهوت خود کرد، بس سخت و دشوار است. و نیز سخن گفتن از مردی که عرش خدارا مسخر خود نموده و ملائک الهی به حال او غبطه می خورند بسی سخت تر و دشوارتر خواهد بود.
کسی که یقینا بهشت برای او کوچک خواهد بود و تنها هم جواری خداوند سزای ایثار و از خود گذشتگی اوست.
مردی که یگانه رزمنده و فرمانده میدان های نبرد با استکبارو دشمنان اسلام بود و لرزه به تن دشمنان جمهوری اسلامی و مستکبران جهان انداخت ونور امیدی در نا امیدی های  جبهه مقاومت بود.
یکی از وجوهی که سخن از شهید سلیمانی عزیز را دشوارتر می کند ابعاد متضاد شخصیت ان شهید است، کسی که در میدان نبرد خصم دشمن بود و در خانواده پدری مهربان و برای یتیمان سایه ای سرشار از آرامش.
بی شک اگر قاسم سلیمانی به شهادت نمی رسید همه ابعاد شخصیتی او کشف نمی شد وفقط شهادت بود که توانست او را به دنیا بشناساند، به گونه ای که اکنون آوازه دلاوریهای او در اقصی نقاط جهان سایه افکنده است.
تجربه تاریخی نشان داده است که همواره عزیزترین بندگان خدا به دست شقی ترین آنها به شهادت می رسند واین بار نیزیکی از شریفترین و بهترین بندگان او به دست اشقی الاشقیا ترور و به شهادت رسید.
این سنت الهی گویای آن است که در یک طرف نبرد همه خوبیها وارزشهای انسانی و در طرف دیگر همه پلیدیها وپلشتی ها یک جا جمع است.
بی شک ازاین پس عاملان و مسببان ترور این عزیز باید از سایه وحشت انتقام خواب خوش نداشته باشند و در هر جای دنیا یا باید خود را در معرض مرگ خفت بار ببینند ویا مانند سلمان رشدی ملعون در نهان خانه خاری و ذلت زندگی نمایند.
انجمن حانبازان نخاعی ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگرشهادت آن عزیز را به حضورحضرت ولی عصر،امام زمان(عج) و نایب برحق او مقام معظم رهبری حضرت آیه الله امام خامنه ای و خانواده معزز آن شهید  وجبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده واز دستگاه قضا و دیپلماسی درخواست موکد دارد که انتقام از خون آن شهید را درسر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

اینستاگرام
باسلام ضمن عرض تسلیت به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دلها ما هیچ انتظاری از دستگاه دیبلماسی نداشته ونداریم وفقط از اقای رئسی ریاست محترم قوه قضائیه اتظار داریم که با تمام توان پیگیر موضیوع باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi