شناسه خبر : 79969
یکشنبه 14 دي 1399 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حراج دختران آمرلی ‌به قیمت ۱۰ دلار

ناگفته‌هایی از جنایت کثیف داعشی‌ها در ‌آمرلی/ حراج دختران ‌به قیمت 10 دلار / حاج قاسم کاری کرد که داعش دیگر نتوانست وارد شهر شود

مشاوره نیروی قدس سپاه ‌با اشاره به جنایت کثیف داعشی‌ها در ‌آمرلی گفت: ‌حاج قاسم وقتی متوجه شد کاری کرد که داعش از آمرلی صدها کیلومتر عبور کرد و تا پایان جنگ نتوانست وارد شهر ‌شود.

مراسم سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه سری نصرت، مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و همرزم حاج قاسم سلیمانی در شهرستان دزفول برگزار شد.

سردار اهوازیان با بیان اینکه همه‌‌ ما عزادار حاج قاسم هستیم، اظهار داشت: حاج قاسم عزادار، مداح، سخنران، سینه زن نمی‌خواهد؛ حاج قاسم رهرو راه می‌خواهد.

وی به وصیتنامه‌‌ حاج قاسم اشاره کرد و گفت: حاج قاسم خطاب به علما در وصیتنامه‌اش می‌گوید‌ علما من به عنوان یک سرباز دیده‌بان شما به شما می‌گویم اگر جمهوری اسلامی آسیبی ببیند دیگر آثاری از اهل البیت، تشییع و اسلام باقی نخواهد ماند.

فرمانده قرارگاه سری نصرت به جنایات‌های داعش اشاره کرد و اظهار داشت: ‌آمرلی شهری در شمال عراق است که ترکمن شیعه هستند؛ داعش به دروازه‌های آمرلی رسیده بود و فرمانده داعش گفت این‌ها شیعه رافضی هستند هر کسی بدتر آنها را بکشد بهشت شیرین‌تر است چرا که حب علی را دارند.

سردار اهوازیان در ادامه گفت: زمانی که وارد دروازه‌های آمرلی شدند دختران را با قلاده‌های سگ به تیر برق‌ها بستند و به قیمت 10دلار برای فروش گذاشتند؛ آن جایی که یک مرغ 20 دلار بود ناموس شیعه 10دلار بود. حاج قاسم تاب نیاورد و گفت باید کمک‌شان کنیم. چرا حاج قاسم گفت باید کمکشان کنیم چون امام راحل در وصیتنامه‌اش، فرموده‌اند دفاع از مسلمین جغرافیا و مرز نمی‌شناسد این وصیت امام راحل را هنوز به گوش بود.

سردار اهوازیان در ادامه بیان کرد: حاج قاسم به مردم و مسئولان گفت مسلمانان نترسید نهراسید شما بهترین خلقت خدا هستید مگر ما سربازهای سیدعلی مرده‌ایم که شما می‌ترسید. کاری حاج قاسم کرد که داعش از آمرلی صدها کیلومتر عبور کرد و تا پایان جنگ نتوانست وارد آمرلی بشود.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران به شهر نبل و الزهرا اشاره کرد و گفت: تاکتیک داعش به مانند عراق زمان جنگ ایران بود زمانی که بعثی‌ها در روستاهای ما آمدند به آنها گفتند نترسید ما مثل شما عرب هستیم کتاب و پیغمبر ما یکی است.

فرمانده قرارگاه سری نصرت با بیان اینکه داعش به دروازه‌های نبل و الزهرا رسیده بود، افزود: مردهای شیعه را بر صندلی‌ها بستند و دختر و زنان آنها را به خط کردند و  شروع به کندن پوست صورت مردان شیعه کردند؛ حاج قاسم طاقت نیاورد و خودش را به نبل الزهرا رساند.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران به  بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:‌ هنگامی که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب قاسم سلیمانی؛ مکتب قاسم سلیمانی یعنی شرافت، عزت و  دیانت است.

سردار اهوازیان، با اشاره به غیرت سردار سلیمانی گفت: اولین بار بود ما با هوا‌پیمای باربری با چتر برای آنها غذا می‌ریختیم؛ در ایران هم سابقه نداشت: حاج قاسم نان مردم را هم فراموش نمی‌کرد. 

 وی به تجاوز داعش به ناموس شیعه اشاره کرد و ادامه: داعشی‌ها در مقابل پدر و مادر دختران آنها را به تارج  می‌بردند.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران، گفت: داعش در 90 درصد سوریه، 58 درصد عراق و 23 درصد پیرامون لبنان وارد شده بود و همچنین  نیروی پیاده و زمینی داعش در کردستان ایران به 18 کیلومتری ایران رسیده بود؛ حاج قاسم گفت نباید آب در دل مردم تکان بخورد، ما باید بایستیم.

سردار اهوازیان، به سجایای اخلاقی حاج قاسم اشاره و تشریح کرد: حاج قاسم در حلب در یک خانه مثل خانه‌های اول جنگ در خرمشهر(غارت شده) فرمانده‌ای می‌کرد؛ زمانی که رزمندگان پیش روی کرده بودند و باید به منطقه دیگر می‌رفتیم حاج قاسم گفت یک تیکه کاغذ به من بدهید.

وی در ادامه افزود: برای صاحب خانه نوشت‌ "ای صاحب خانه من یک رزمنده ایرانی هستم برای دفاع از ناموس، دین و وطنت به اینجا آمده‌ام چند روز در خانه‌ات مانده‌ام برادر من می‌دانم تو یک سوریه سنی هستی من دوست دارم چون حرمت اهل البیت می‌گذاری و تو می‌دانی من ایرانی شیعه هستم دوستم داری چرا که سنت پیامبر گرامی می‌داری؛ برادر سوری‌ من بابت این چند روز آماده پرداخت هرگونه هزینه هستم" زیرش نوشت قاسم سلیمانی؛ خدا شاهد است شماره موبایلش را هم ‌نوشت، شماره منزلش را نوشت گفت ممکن است موبایل آتن ندهد.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران، در ادامه به شاخصه دیگر حاج قاسم اشاره کرد و گفت: حاج قاسم برای فرزندان شهدا و خانواده‌های شهدا بسیار احترام قائل بود و برای  فرزندان شهدا پدری می‌کرد.

سردار اهوازیان با بیان اینکه حاج قاسم بسیار ساده زیست  و به دو از هرگونه تجملات دنیوی بود، گفت: آمریکایی‌هایی نقشه خانه او را بر روی گوگل زده بودند؛ به او گفتیم حاج قاسم خانه‌ات را تغییر بدهید او قبول نکرد و گفت فرق من با مردم چی هست در مورد من چی فکر می‌کنید.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران، به حضور و فداکاری ابوالمهدی المهندس برای مردم خوزستان در سیل اشاره کرد و گفت: ابوالمهدی المهندس فقط 40 دستگاه اطلس غول پیکر برای خوزستان آورد و مردم را نجات داد.

سردار اهوازیان در ادامه به حضور حاج قاسم در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد:‌ دولت گفته بود مردم  سوسنگرد را تخلیه کنند سونگرد غرق می‌شود؛ حاج قاسم به سوسنگرد رسید گفت چه خبر است به او گفتند شورای تامین گفته ‌سوسنگرد را تحلیه کنیم؛ حاج قاسم ناراحت شد؛ او گفت ما زمانی که اینجا می‌جنگیدم و عراقی‌ها‌ شهر را محاصره کردند گفتیم جوانان بمانند حال از آب فرار کنند. 20دقیقه صبحت کردند و جلسه را کن فیکون کردند و گفتند من می مانم و هرکس هم می خواهد بماند سوسنگرد را نجات می‌دهیم.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران، با بیان اینکه مسئولان درجه یک تهران با هواپیما می‌آمدند و دور می‌زدند و پیاده نمی‌شدند، گفت: مسئولان پیاده نمی‌شدند زمانی هم که پیاده می‌شدند تشریفات داشتند.  اما در مقابل حاج قاسم برای نجات احشام  مردم با سردار فلارک و سردار مسعود شوشتری تماس گرفتند که از اصفهان علوفه بخرید و به خوزستان بیاورند؛ مسئولان پیاده نمی‌شدند حاج قاسم به دنبال نجات احشام مردم هم بود. 

وی در ادامه گفت: باید مکتب حاج قاسم سلیمانی نهادینه کنیم.

انتهای پیام/337/ش

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi