شناسه خبر : 79973
یکشنبه 14 دي 1399 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دل‌نوشته همسر شهیدباغبانی در فراق حاج قاسم

هجر حبیب|دل‌نوشته همسر شهید هادی باغبانی در فراق حاج قاسم سلیمانی

همسر شهید مدافع حرم هادی باغبانی طی یادداشتی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌ در خصوص فراق حاج قاسم سلیمانی نوشته‌ است.

 13 دی ماه سالروز یکی دیگر از جنایت‌های استکبار جهانی آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران است؛ اقدامی که نه تنها مردم کشورمان بلکه تمام آزادی‌خواهان جهان را در غمی بزرگ فرو برد.

رئیس‌جمهور خبیث و جنایتکار آمریکا در چنین روزی دستور ترور بزرگ مردی را داد که بسیاری از مردم مظلوم منطقه از لبنان و‌ سوریه گرفته تا افغانستان و عراق احساس آزادگی و حمایت این بزرگ مرد را چشیده‌ و توانسته‌اند از یوغ استکبار رهایی یابند.

به همین دلیل خبرگزاری تسنیم در نظر دارد با توجه به سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی به خصوصیات اخلاقی، ابتکارات، اقدامات و مجاهدت‌های این شهید بپردازد. از این رو برای آشنایی بیشتر با دوستان، همرزمان و فرماندهان ایشان گفت‌وگو کرده‌ایم. در این قسمت همسران شهدای حرم در فراق حاج قاسم دست به قلم شده و در این باره دلنوشته‌ای نوشته  و در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده‌اند. متن دلنوشته همسر شهید مدافع حرم هادی باغبانی را می‌خوانید:

«سنگین‌تر از داغ نیست، حتی اشک به قلب بی‌رمقم قوت تپش نمی‌دهد، قرار بی‌قراری‌هایم که رفت خداحافظی‌اش آخرین تصویر آلبوم خاطره‌هایم ماند، من مانده بودم و این چهار دیواری عبوس. بهشت رضوانه آمدنت بود با همان نگاه برزخی‌ات که حماسه و مهر را پیوند می‌داد، یک دست میوه و یک دست شیرینی، بغلش که می‌کردی تمام دلتنگی پدر را در آغوش تو جبران می‌کرد انگار همه شماها برادران تنی هستید که خلقتان با هم مو نمی‌زند. اهل تلاش بودی نه اهل حرف، مرد عمل بودی و نه مرد شعار چه خوب که یار نظام بودی و نه سربار نظام ، منتظر واقعی بودی و به راستی تو چندمین هستی از ٣١٣ تن؟ دور از خانه و وطن چه کسی سینه‌ی دریاییت را پاره پاره کرد؟ سنگین‌ تراز دغ نیست.»

همسر شهید هادی باغبانی

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi