شناسه خبر : 79996
پنجشنبه 18 دي 1399 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست خبری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

اوحدی گزارش عملکرد ۶ ماهه خود را ارائه داد

خوشبختانه امروز در حوزه‌ی درمان ایثارگران شرایط بسیار خوبی وجود دارد و تعداد مراکز طرف قرارداد ...

فاش‌نیوز - دومین نشست خبری رییس بنیادشهید و امور ایثارگران به منظور تشریح عملکرد شش ماه حضورش در این سمت، دیروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این نشست خبری که با نوای روح بخش قرآن کریم با صوت زیبای شهید ابراهیم زمانیان آغازشد، رییس بنیادشهید و امور ایثارگران ضمن گرامی‌داشت اولین سالگرد شهادت شهدای محور مقاومت، با برشمردن ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی گفت: سردار شهید سلیمانی درحالی از  سردار جبهه به سردار دل‌ها تبدیل شد که وی تجلی وعصاره تمام ایثارگران، رزمندگان و شهداست.

رییس بنیادشهید در ادامه اظهار داشت: شهید سلیمانی و تمام شهدا اعتقاد دارند که "باید شهید باشی تا شهید بشوی" گفت: خود شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق این جمله بود. حاج قاسم در عین جایگاه خاصی که داشتند یک نگرانی و دغدغه ایشان بی‌ تابی برای  شهادت بود که با رسیدن به آن پاداش خود را دریافت کرد. همچنین تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی با حضور مردم با افکار و عقاید مختلف نشان‌ دهنده عظمت و جایگاه ایشان در بین مردم بود. همانطور که مهر و محبت امام حسین(ع) بعد از 1400 سال همچنان در دل مظلومان جهان زنده است، نام و یاد سردار سلیمانی نیز در دل‌‌ها باقی خواهد ماند.

وی همچنین گفت: قانون نظام خلقت است که اگر کسی رابطه بین خود و خدایش را اصلاح کند، خداوند رابطه بین او و مردم را اصلاح می‌‌کند و مهر و محبت او را در قلب مردم قرار می‌دهد.
مهندس اوحدی در ادامه با تشریح عملکرد 6ماهه‌ی بنیادشهید و امور ایثارگران از ابتدای تصدی خود گفت: از بدو ورود، بنیاد با بدهی 8هزار و 500 میلیاردتومانی به بخش‌های مختلف، ازجمله ایثارگران و دستگاه‌های آموزشی مواجه بود که با دستور رییس جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه خوشبختانه تا امروز حدود 7هزار و 800 میلیارد تومان از این بدهی‌ کاملاً تسویه شده است و مقدار جزئی از آن باقی مانده که در آینده نزدیک آن هم تسویه خواهدشد.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به سفرهای استانی خود و دیدار با ایثارگران استان‌ها نیز گفت: تاکنون 25سفراستانی (هرهفته یک استان) داشته ایم که در مجموع این سفرها 75 تفاهم نامه درحوزه‌های مسکن، اشتغال و ساماندهی گلزارشهدا با استانداری‌ها به امضا رسیده است و تفاهم‌ نامه‌‌هایی نیز با 7 وزارتخانه از جمله وزارتخانه های راه و شهرسازی،  تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی و گردشگری و همچنین سازمان صدا و سیما به امضا رسیده است.

وی در ادامه اضافه کرد: طی این تفاهم نامه‌ها تا به امروز مسکن 61هزار و800  واحد مسکونی جامعه ایثارگری، و در حوزه اشتغال نیز حدود 40هزارشغل برای جامعه هدف تامین شده است که در بودجه سال 1400نیز 70 هزار فقره وام مسکن برای ایثارگران درنظر گرفته شده است.

معاون رییس جمهور همچنین درحوزه درمان نیز خبر داد: خوشبختانه امروز در حوزه‌ی درمان ایثارگران شرایط بسیار خوبی وجود دارد و تعداد مراکز طرف قرارداد با بیمه‌ی دی به عنوان شرکت بیمه تکمیلی درمان ایثارگران از 2000 مرکز به 9000مرکز افزایش یافته است. همچنین طی تفاهم‌ نامه‌‌ای که با وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به امضا رسیده است تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه دی قرار گرفته‌‌اند که با مراجعه ایثارگران به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد، ظرف مدت 48 ساعت هزینه‌‌های پرداخت شده را دریافت خواهندکرد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی از مسائلی که در شورای راهبری فرهنگی و اجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران انجام شده تدوین سند ملی ایثار، جهاد و شهادت است که امید است به مناسبت روز شهید در سال جاری از آن رونمایی شود.

رییس بنیادشهید و امور ایثارگران سپس با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی نیز توضیح داد: به همین مناسبت مراسمی در روز 17دی ماه در جوار حرم امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

تجلیل از 21 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران با کسب رتبه زیر 100 بدون احتساب سهمیه کنکور، دیگر خبر خوش رییس بنیادشهید و امور ایثارگران بود.

وی افزود: در روز 16دی ماه (سه شنبه) طی مراسمی از این عزیزان تجلیل به عمل می‌آید.

وی همچنین خبر داد: در آزمون جامع دستیار پزشکی نیز 2 نفر از رتبه‌های تک رقمی از ایثارگران هستند.

 مهندس اوحدی در خصوص ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا گفت: ساماندهی گلزارهای شهدا بر اساس منویات و رهنمود مقام معظم رهبری انجام می‌‌شود و تاکنون 80درصد گلزارها به صورت کامل ساماندهی شده‌ و کار ساماندهی مابقی گلزارها نیز به سرعت انجام خواهدشد.
رییس بنیادشهید  و امور ایثارگران با توضیحاتی در خصوص حوزه اقتصادی بنیاد شهید نیز عنوان کرد: در حال حاضر 6 شرکت برتر سازمان اقتصادی کوثر در راستای شفافیت اقتصادی در بورس وارد شده‌‌اند که  پیش‌بینی می‌‌شود  تا پایان سال 6شرکت دیگر این سازمان نیز وارد بورس شوند.

وی در خاتمه در باره بانک دی نیز گفت: در بانک دی نیز زیان انباشته 60درصد، مطالباتی که از افراد وجود داشته 40درصد و استقراض بین بانکی نیز 75 درصد کاهش یافته و تسهیلات نیز 25 درصد افزایش داشته است و خوشبختانه اینکه امروز بانک دی هیچ بدهی به بانک مرکزی ندارد.

اینستاگرام
آقای اوحدی بگو چرا جانبازان معسر صدقه بگیر از ساتا را تحت پوشش بنیاد قرار نمی گیرد
به امید اینکه واحد ایثارگران نهادهای نظامی جای بنیاد شهید بگیرد و بنیاد ایثارگران برچیده شده و هزاران میلیارد تومان بودجه ای که صرف کارمندان و موسسات اقتصادی مثل پرورش گوسفند می شود خرج چند روزه خانواده شهدا و جانبازان شود
سلام و عرض ارادت به محضر جناب آقای مهندس اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر وتشکر ازحضرتعالی در طول مدت بیش از 6ماه انصافاً درخصوص بیمه ودرمان خصوصاً جانبازان که بیش از دیگر اقشار نیازبه ادامه درمان داشته ایدوامیدواریم مقطعی نباشد ولی جناب آقای مهندس اوحدی چرا سنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان از کار افتاده کلی که حسب قانون آمده است سربازان وظیفه وبسیجیان پس از 30سال همطراز با نیروهای پایور آنهم با دو رتبه بالاترسنوات پاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی جانبازان از کار افتاده کلی بایستی پرداخت میشده که متأسفانه تاکنون دولت ازعمل به مرقانون به بهانه های واهی طفره رفته، خودرو که باز هم حسب قانون جانبازان 70 درصد هر 10 سال یکدستگاه خودرو ساخت داخل با شرایط مندرج در متن قانون آمده است را دولت وظیفه داشته که واگذار نماید که از آخرین واگذاری سال79دودهه گذشته وچنانچه جناب پرزیدنت روحانی هدیه جناب احمدی نژاد راهم مصادره کرده بازهم بیش از یک دهه گذشته است وقربونشون برم نمايندگان به اصطلاح انقلابی هم ظاهرا به وظایفشان آشنا نیستند نمایندگان بیش از 90%وظیفه اشان نظارت بر حسن اجرای قوانین وملزم کردن دولت به مر قانون حال این شائبه بوجود آمده که نکند دست دولتیان و مجلسیان در یک کاسه وحال هم که مردی ازجنس مردان دهه60که متولی امور جامعه هدف شده این وآستین همت بالا زده وبرکسی هم پوشیده نیست ومیدانیم که جنابعالی میخواهید کار کنید ولی نمیذارن جناب پرزیدنت روحانی نزدیک به 8سال هست که تریبون یکطرفه در اختیارتان بنده حقیر حاضرم درخصوص قشرجامعه هدف خصوصا مظلوم ترین قشرجانبازان که انصافاً امام خامنه ای بدرستی بارها فرموده اند همه ازجنگ فارغ شده اندالا جانبازان و خانواده هایشان، حال باتوجه به مختصر توضیحاتی که ارائه داده حقیر حاضرم هرزمان جناب پرزیدنت روحانی فرمودند باایشان مناظره کنم وشماره حقیرهمین شماره ای هست که پیامم روالبته تنها پیام حقیرنیست بلکه حقیر به نیابت از جمعی از جانبازان و چنانچه جناب پرزیدنت روحانی امرکننددرعرض24ساعت خودرامیرسانم، اماهمینجا پرسشی ازجناب پرزیدنت روحانی دارم وآن اينکه چرا تا به ماجانبازان می رسدبه قولی کفگیرتان به ته دیگ خورده وبارمالیش رابه رخمان کشیده وووو
سلام.جناب اوحدی هیچکدام ماازشماراضی نیستیم نه این دنیانه فردای قیامت حق مان درخصوص ماده 38پایمال شده وشماسکوت کردیدحتی جواب ماهاراندادید!درموردسهام بانگ دی هم حق مان رانابودکردید.عملکردشتابزده و نادرست 6ماهه!عده ای سیروعده زیادی گرسنه وبلاتکلیف!
سلام چراسهمیه ماتودانشگاه ازاددرست نمیشه تابتونیم ماهم ازسهمیه استفاده کنیم منم قبلاسال۸۹بیهوشی توسراسری باسهمیه ۲۵درصدی خوندم لطف کنین یه توجهی هم به ماداشته باشین باتشکر
باسلام اقای اوحدی اگر توانستین یه خورده ادب رایاد بعضی ازکارمندان بنیاد شهید یاد بدهید چون اگرشهدای عزیزمان نبودن بعصی ازاینهارا دنبال گاو کوسفندنمی فرستادن
سلام ممنون از لطف جنابعالی با این وقت کم
نوشتم دردو ومشکلم را،ولی همه راپاک کردم..چون میدونم کسی توجه نمیکنه فقط خودمان راخردمیکنیم...جناب اوحدی گزارش نمیخادبدهی،کاراگربکنیدمعلوم میشه نیازبگفتن نیست..
با تشکر از جناب آقای اوحدی که بنیاد شهید را از آن وضعیت تا حدودی در آورده.ولی برخی مطالبات جانبازان هنوز پابرجاست که امید است برطرف شود. 1- تحت پوشش قرار گرفتن جانبازان ساتا 2- تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی دندانپزشکی و عینک به جانبازان زیر 25 درصد. گویی جانبازان زیر 25 درصد چشم و دندان ندارند. 3- الزام بیمارستان های طرف قرارداد به درج نام بیمه دی در لیست طرف های قرارداد بیمه.( در سایت بیمه دی نام برخی بیمارستان ها قید گردیده که در مراجعه به سایت بیمارستان ها نامی از بیمه دی دیده نمی شود و باعث سردرگمی ایثارگران می شود) . 4- اختصاص بن خرید اتکا یا رفاه به ایثارگران معسر 6- ثبت نام رایگان فرزندان ایثارگر معسر در مدارس شاهد(در حال حاضر از جانبازان معسر زیر 25 درصد مبلغ 500 هزار تومان بابت ثبت نام در مدارس شاهد دریافت می شود). با سپاس
سلام. جناب مهندس اوحدی اکثرجانبازان فوت کردن ولی خبری ازبازنشستگی جانبازان حالت اشتغال بنیاد شهید نیست لطفآ پیگیری بفرمایید ..سپاسگزاریم
سلام به همه دوستان زحمت کش فاش نیوز ...اگر کسی از لابلای حرفهای همه مسولین یک کلمه پیدا کرد که از رزمندگان معسر سخن گفته جایزه دارد اخه تا کی این تبعیض بی رحم ادامه دارد /مگر این نیست که همه شهدای عزیزمان وجانبازان گرامییمان قبل از این اسمها رزمنده نبودند ؟چرا به رزمندگان توجه نمیشه اقای ساقی شما لطف کنید یکی را که درد رزمندگان را مدا کند را دعوت نمایید وبگوییدچرا هیچکس اسمی از این شیرمردان8سال جنگ که همگگی پیرو ازکار افتاده هستند وبا انواع قرص های اعصاب وروان سرپاهستند تو گفته هاشون نمیارند دلیل این همه بی مهری درحق رزمندگان چیست ؟؟اخه تاکی ما باید چشم انتظار دست مسولین باشیم بابا پیرشدیم چند صباحی بیشتر مهمان نیستیم اخر عمری نگذارید مارزمندگان پیش اهل وعیال شرمنده باشیم که هستیم .//رزمنده دردمند وداوطلب27ماه جنگ دریغ از یک حقوق وبیمه درمان
سلام. اززمانی که حاج آقای اوحدی عزیز سکان بنیادشهیدوامورایثارگران رادردست گرفتند الحمدلله منشاءبرکات و تحولات چشمگیر و فراوانی شدند.صدوراحکام ماده38،بحث مسکن ایثارگران و خانواده معززشهدا که استان به استان تعیین تکلیف شد و استارت خورد ، سفرهای پربرکت استانی و دیدارهای رودررو باجامعه هدف، بحث اشتغال که یکی ازدغدغه های بزرگ فرزندان شهدا و ایثارگران هست به جریان افتاد، کمیسیونهای پزشکی( بصورت حضوری و مجازی)به جریان افتاد،مشکل پرداخت هزینه های درمانی که خداراشکر دوروزه بایدپرداخت شود، واکسن آنفولانزا ، و خدمات دیگری که سرعت گرفته، همه ازبرکات حضورآقای اوحدی هست. ازخداوندمتعال برای این برادرعزیزمان صحت و عافیت و موفقیت بیشتردرراه خدمت به خانواده های معززشهدا و ایثارگران مسئلت مینماییم.
سلام علیکم. برادر اوحدی در مورد تغییر مدیران و مسئولین رده های مختلف و حتی مشاوران خودتان اقداماتی انجام دادید تا برای ارائه خدمات قانونی و طبق آیین نامه داخلی بنیاد به جامعه ایثارگران جهش و شتاب بیشتری صورت بگیرد.
ولی برخی از مشاوران شما بسیار خنثی هستند و از زمان مدیریت آقای زریبافان و آقای شهیدی تا مدیریت کنونی شما در سمت های خودشان حضور دارند ولی عملا مورد وثوق مثلا جانبازان نیستند. لااقل اگر انصاف داشته باشیم تا جایی که من پرس وجو کردم قریب به اتفاق جانبازان از نقش سکوت، خنثی و کلیشه ای مشاور جانبازان شما ناراضی هستند. شاید این موضوع مورد تایید شما نباشد، در اینصورت می توانید از جامعه آماری جانبازان بصورت مخفی و شخصا توسط خودتان نظر سنجی کوتاهی بعمل آید. آنوقت درخواهید یافت که این ادعای ما چندان هم دور از واقعیت نیست. بدون هیچ جب و بغضی از شما استدعا داریم لااقل پیگیر موضوع باشید. شاید ما اشتباه فکر می کنیم و نتیجه غیر از این می تواند باشد.
ضمن اینکه در مدت طولانی مشاورت مشاور جانبازان بنیاد(آقای پرکره) هیچ اتفاق و نمودار رو به رشدی در ارائه خدمات و اقدام بر اساس قانون و آیین نامه های موجود اتفاق نیافتاده، در صورتی که دیگر اقشار ایثارگران که آنها هم جزئی از ما و فرزندان ما محسوب می شوند از جمله فرزندان گرانقدر شهیدان معزز با حمایت مشاوران خودشان در مدیریت کلان بنیاد، توانسته اند جایگاه های مناسبی را از آن خود کنند و قوانین مورد مصوب خودشان را به مرحله اجرا در بیاورند.
بنظر میرسد لااقل اگر بررسی در زمینه عملکرد مشاوران خود صورت بدهید با وجدان آسوده تری میتوانید در راس بنیاد خدمت کنید، چرا که براساس آنچه الان به شما ارائه شد، مسئولیت از دوش ما برداشته شده و اخلاقا و قانونا و عرفا و حتی شرعا مسئولیت دیگر با شماست. و روزی باید پاسخگو باشید.
بدانیم که خیلی زود دیر می شود جناب مهندس اوحدی عزیز.
جناب آقای دکتراوحدی با عرض سلام وخسته نباشید
مشکل من جانباز شیمیایی ازاستان سیستان وبلوچستان رابرطرف کنید.
اداره کل کمیسیون پزشکی بنیادشهید مرکز علی رغم تاییدشیمیایی ام توسط کمیسیونهای 134-بدوی وعالی سپاه مستقر دربیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)تهران درسال 96 ازتایید شیمیایی ام به این دلیل واهی که آنان این ضایعات را قابل انتساب به شیمیایی بودن تشخیص نداده اند (علی رغم گستردگی کمی وکیفی ضایعات شیمیایی وحتی ناراحتیهای اعصاب وروان خودم ودوتن ازفرزندانم وتاییدشیمیایی همه جانبازان شیمیایی قبل ازسال97) سرباز میزنند.
مگر معیار تشخیص ضایعات شیمیایی با غیر شیمیایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)با متخصصین کمیسیون پزشکی بنیاد فرق میکند؟
که دراین رابطه اقدام لازم بصورت یکنواخت وحفظ وحدت رویه بمنظور جلوگیری ازنارضایتی جانبازان باهدف گسترش فرهنگ ایثاروشهادت ضروری بنظر میرسد.
این درصورتی است که این موضوع برای جانبازان فاقد درصد براساس تبصره الف ماده 87 قانون برنامه ششم بنیادپس ازطی مراحل قانونی وتایید ومعرفی یگان مربوطه 5درصدجانبازی اعطا مینماید ولی درخصوص جانبازانی که قبلا وازسایرموارد درصد دارند هیچ ترتیب اثری نمیدهند.که ازجنابعالی درخواست اقدام لازم رادارم.(قاسم سنچولی جانباز 20درصد جنگ تحمیلی-زاهدان)
سلام بر همه عزیزان
قبل از هر سخنی خیلی خیلی خیلی از همه سروران گرامی پوزش میطلبم .
این بنده خدا 6 ماهه اومده و دراین جایگاه قرار گرفته و داره کار میکنه و این را هم میدانم همه عزیزان نیز گرفتار و کلی مشکل دارند .
نمیدانم ایا صحیح است با این شکل سوالها و گله ها خستگی به تن این بنده خدا بماند 25 سفر به شهرهای مختلف رفته ( در شرایط کرونا ) و جلسه و جلسه و پیگیری و متقاعد کردن خیلیها داره کارها را جلو میبره .
همه یه طوری با این بنده خدا رفتار میکنند و سوال و جواب میکنند که فکر کنم یه کمی کم لطفیه .
عزبزان ما همه فارغ التحصیلان منطقه هستیم پس یه کمی لطفا یادمان باشد .
سلام آقای اوحدی در مورد سهام دی کاش توضیح می‌دادید پس تاییدیه افزایش سرمایه بانک دی کی میاد روکدال
جناب آقای دکتراوحدی با عرض سلام وخسته نباشید
مشکل من جانباز شیمیایی ازاستان سیستان وبلوچستان رابرطرف کنید.
اداره کل کمیسیون پزشکی بنیادشهید مرکز علی رغم تاییدشیمیایی ام توسط کمیسیونهای 134-بدوی وعالی سپاه مستقر دربیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)تهران درسال 96 ازتایید شیمیایی ام به این دلیل واهی که آنان این ضایعات را قابل انتساب به شیمیایی بودن تشخیص نداده اند (علی رغم گستردگی کمی وکیفی ضایعات شیمیایی وحتی ناراحتیهای اعصاب وروان خودم ودوتن ازفرزندانم وتاییدشیمیایی همه جانبازان شیمیایی قبل ازسال97) سرباز میزنند.
مگر معیار تشخیص ضایعات شیمیایی با غیر شیمیایی بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)با متخصصین کمیسیون پزشکی بنیاد فرق میکند؟
که دراین رابطه اقدام لازم بصورت یکنواخت وحفظ وحدت رویه بمنظور جلوگیری ازنارضایتی جانبازان باهدف گسترش فرهنگ ایثاروشهادت ضروری بنظر میرسد.
این درصورتی است که این موضوع برای جانبازان فاقد درصد براساس تبصره الف ماده 87 قانون برنامه ششم بنیادپس ازطی مراحل قانونی وتایید ومعرفی یگان مربوطه 5درصدجانبازی اعطا مینماید ولی درخصوص جانبازانی که قبلا وازسایرموارد درصد دارند هیچ ترتیب اثری نمیدهند.که ازجنابعالی درخواست اقدام لازم رادارم.(قاسم سنچولی جانباز 20درصد جنگ تحمیلی-زاهدان کدملی2030460923)
سلام و عرض ارادت به محضر دوست خوبم آقا یاسر نخست خواهشی ازجنابعالی ودیگر عزیزان دارم رئیس رؤسا معسرمینامند خودش درد آور است و لی اینکه شما عزیز ودیگر دوستان خود، خودتان رامعسرمینامیدبسیار دردآورتراست دوم اینکه فرموده بودین به جانبازان زیرع25%هم هزینه دندانپزشکی وعینک را داده عرض شود ما که به اصطلاح جانبازان 70 درصد هستیم تا بحال یعنی تاریخ99/10/21 ریالی بابت هزینه های دندانپزشکی وعینک ریالی پرداخت نکرده اند حتی حقیر سال گذشته البته هنوزجناب آقای مهندس اوحدی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران راعهده دار نشده بودند وهزینه عمل همسرم مبلغ 10500000تومان که از این مبلغ 2300000 هزار تومانش را پرداخت نکردند، مراکز درمانی و پزشکان فقط دنبال پول حتی به تعرفه ای که مبالغ خوبی هم در نظر گرفته شده قانع نیستند ومبالغ بسیار زیادی به قول معروف زیر میزی که البته حال شده است رومیزی وهیچ ارگانی هم نیست که پیگیری کند، متأسفانه پزشکی در مملکت ماشده است برج سازی چراکه به قسمشان پایبند نبوده و نیستند بگذریم چون می‌گذرد بلاخره یه جای هم متولیان امر هم پزشکانمان بایستی جواب پس دهند هرچند زجرش را ما داریم می کشیم ولی درد وزجری که درانتظارشان میباشد بسیار سختر خواهد بودوتقاص کاراشونو میدن، عزت زیاد جمعی از جانبازان 70 درصد
سلام وعرض ادب خدمت جناب آقای اوحدی بابت تمام خدمات خالصانه تان تشکر وقدر دان هستیم اما بسیار مشکلات حل شده در بنیاد های سراسر کشور وجود دارد شاید در بنیاد مرکز که دسترسی به مسئولان راحت است وبودجه فراوان خدمات خوب باشد اما در شهرستانهای دوردست آیا وضعیت مطلوب است جنابعالی ومدیران ارشد بنیاد آیا سرکشی از ایثارگران را بصورت گزینشی انجام میدهید آیا همچون جناب رئیس جمهور از ایثارگران اتوکشیده سرکشی میکنید یا برنامه ای برای اکثریت ایثارگران دارید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi