شناسه خبر : 79998
دوشنبه 15 دي 1399 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت انجمن خادمان شهدای حرمبرگزار شد؛

دیدارخانواده‌ی شهدای مدافع حرم با سفیر عراق در تهران

سفیر عراق در تهران: خون شهیدان مقاومت موجبات عزت، سرافرازی، همدلی و تحکیم برادری بین دو ملت را فراهم کرد و ما مدیون شهدای مدافعان حرم هستیم...

فاش نیوز - در نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای محور مقاومت، سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم و مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به همراه خانواده‌های شهدای مدافع حرم با سفیر عراق در تهران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن خادمان شهدای حرم، همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه‌ی زهرا(س) و در اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای محور مقاومت، سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، روز یکشنبه مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم و عادل مهری، مدیرکل مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به همراه خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم با نصیر عبدالمحسن عبدالله، سفیر جمهوری عراق در تهران دیدار کردند.

در این دیدار که به منظور پاس‌داشت ایثار، مقاومت، پایداری و  جان‌فشانی دو ملت ایران و عراق و شهدای گرانقدر محور مقاومت برگزار شده؛ ابتدا خادم‌الشهدا، سرتیپ جانباز عباس طایفه به معرفی حاضرین پرداخت و در ادامه خواستار پیگیری مسئولین قضایی جمهوری عراق برای محاکمه و مجازات قاتلان شهید سلیمانی و ابو مهدی مهندس شد.
وی افزود: این انجمن آماده‌ی همکاری با مسئولین فرهنگی عراق در برپایی نمایشگاه‌های مشترک، همایش‌ها با موضوع تجلیل از خانواده‌های شهدا و انتقال تجربیات با برادران عراقی می باشد.
در این نشست، دکتر عادل مهری، مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با ارائه‌ی گزارشی از ظرفیت نخبگان ایثارگر و تشکل‌های ایثارگری گفت: ما آماده‌ی همکاری در امور نشر فرهنگ ایثار هستیم.

در ادامه‌ی این دیدار، ذوالفقاری، پدر شهید مدافع حرم، خانواده‌ی شهید مدافع حرم، حمیدرضا زمانی و خانواده‌ی شهید مدافع حرم، علی یزدانی، خاطرات خود را از سپهبد شهید، حاج‌قاسم سلیمانی و شهیدانشان بیان و پیشنهادهایی را نیز مطرح کردند.

در این ملاقات بسیار صمیمانه، سفیر عراق ضمن خوش‌آمدگویی و عرض ارادت به خانواده‌های مکرم شهدا، به بیان خاطره‌ای از ملاقاتش با شهید سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس پرداختو

وی گفت: خون شهیدان محور مقاومت موجبات عزت، سرافرازی، همدلی و تحکیم برادری بین دو ملت را فراهم کرد و ما مدیون شهدای مدافعان حرم هستیم.

در ادامه نصیر عبدالمحسن عبدالله گفت: سفارت عراق آماده‌ی هرگونه همکاری جهت تحقق خواسته‌های خانواده‌های شهدا و انجمن خادمان شهدای حرم می‌باشد‌.

در پایان خلعت خادم‌الشهدایی، به همراه کتاب روایت عشق از آنان که ماندند به سفیر اهدا گردید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi