شناسه خبر : 80007
سه شنبه 16 دي 1399 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مگر رهبری نگفت همه از جنگ فارغ شده اند جز جانبازان؟

مجروحان - شماها فکر می کنید دولت پرزیدنت فریدون چه کار کرده جز دروغ گفتن و نیشخند زدن؟

آقای رئیس جمهور که به اصطلاح حقوق خوانده ای اونم دربلاد کفر، زمانی که جوانان این سرزمین درخون خودمی غلطیدن تو به چه حقی با پول بیت المال در آمریکای جهانخوار درس میخواندی؟ نتیجه اینکه با پول مردم رفتی آن ور آب تا برای خودت گرین کارت بگیری که حتمآ هم گرفتی!

برای بچه ها و بعضی ازبستگانت هم گرفتی.
جناب فریدون گفتی من قانونمدارم، پس چرابه مُّر قانون عمل نمی کنی؟

مگرمعمارکبیرانقلاب امام خمینی(ره) نفرمودندهرکس درامورخانوادهای معظم شهداء، جانبازان وآزادگان اشکال تراشی کند ضد انقلاب است وبایستی تحت تعقیب قرار گیرد؟

مگر رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای بارها اشاره نداشته اند همه از جنگ فارغ شده اند الا جانبازان و خانوادهایشان؟ این چند ماه را هم اگربه اذن خداوند زنده بودیم و جنابعالی و دولت تدبیر و امیدت (که تدبیرت زمین گیرمان کرده و امیدت هم سرابی بیش نبوده) ومصنونیت قضائی تان پایان یافت، آن وقت به ریاست محترم قوه قضائیه که می دانید و می دانیم عدالت را اجرا می کند شکایت خواهیم کرد و آن وقت است که بجای تحویل خنده های نیشداری که به جانبازان و کلا جامعه می زنی، هدف نظاره گر گرفتاری و عذابت خواهیم بود.

واما شما جناب قالیباف که به جناب روحانی درمناظره ها خورده می گرفتی و دولت 4% خطابش می کردی، که صد البته واقعیت را بیان می کردی ،شما را چه شده است؟

شما و 290 نماینده مجلس 10% وظایف تان تصویب لوایح وتبدیل به قانون می باشد و 90% نظارت بر حسن اجرای قوانین! قوانین نیم بندی که خودتان وضع کرده اید با این بی تفاوتی و بی نظارتی، نخست به خودتان بی حرمتی کرده اید و سپس هم به جامعه جانبازان و ایثارگران، که مظلوترین و دردمندترین قشر جامعه می باشند.

چرا دولت را ملزم نمی کنید که سنوات جانبازان آنهم فقط ‌45 هزار جانباز ازکار افتاده کلی را که از بنیاد شهید و امور ایثارگران دریافتی دارند و همچنین قانون هم طرازی با نیروهای پایور با دو رتبه بالاتر و همینطور سنوات پاداش پایان خدمت و طلب ذخیره مرخصی جانبازان را پرداخت کنند؟

چرا دولت را مکلف نمی کنید به اجرای قانون واگذاری هر 10 سال یک بار یک دستگاه خودرو ساخت داخل با شرایط مندرج در متن قانون؟

چطور پاداش های میلیاردی برای به اصطلاح ورزشکاران و هنرمندان ولی برای جانبازان نیست؟

درواقع ورزشکاران واقعی جوانان نازنینی بودند که بانثارخونشان پشت دشمن را بخاک زدند. بله جناب روحانی و نمایندگان مجلس و همه کسانی که به واسطه خون شهدای گرانقدرمان، ایثار جانبازان فداکارمان و سختی کشیدن های آزادگان صبور و مقاوم کشورمان بر مناصب تکیه زده اید بدانید که باید روزی پاسخگو باشید.

اما قانون نانوشته دیگری هم داریم که همسران جانبازان خصوصاً جانبازان70 درصد بخاطر شرایط خاصی که دارند در واقع پرستاران 3 شیفت کاری هستند، بنابراین بایستی قانونی دیده شوند، و به آنان مانند شاغلین پرستاری با مزایای ویژه حقوق پرداخت گردد.

اینستاگرام
مجلس محترم و نمایندگان عزیز سلام. آقایان محترم من رزمنده بی کس ۱۴ درصد از ارتش جانبازی ام تایید شده دارم ولی بنیاد شهید کرمانشاه هنوز مرا پذیرش و درمان نکرده است. خودتان قضاوت کنید. فقط مدارک بالینی ندارم. گواهی از گردان ۱۴۱ لشکر ۲۱ حمزه دارم. کمیسیونهای احراز سانحه و ماده ۱۲۰ قانون ارتش تایید کرده. هنوز بنیاد شهید کرمانشاه مرا پذیرش نکرده. آیا کی مقصر هست دولت مجلس کی منتظر مرگ ما سربازان رزمنده امام و رهبری هست. در این رابطه به مردم بگویید من رزمنده با دیگر عزیزان رزمنده به نام خدا و امام حسین رفتیم جنگ بنام خدا و امام حسین وضعیت مارا روشن کنید. کدملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ و
بخصوص نماینده عزیز من مدارک بالینی نداشته‌ام. ولی گواهی داشته ام ارتش ۱۴ درصد تایید کرد. و مجروحیتم ۱۰۰ درصد میباشد. بنیاد شهید هنوز با ۱۴ درصد مرا پذیرش نکرده و درمان نکرده. یک روز برادر بزرگمان فرمود دولت با تمام توان خدمت رسانی به مردم می کند. مگر سرباز رزمنده مردم امام حسینی نیستیم.مگر از آب و خاک آبروی این مملکت دفاع نکردیم. چرا برای درمان که خودشان جانباز هستند یکبار حرفی و کمکی درباره ما سرباز روح الله خمینی ۸ سال دفاع مقدس چیزی نمیگویید. مگر ارتش جانبازی امثال من تایید کرده.چرا بنیاد کوتاهی میکند. به چه کسی پناه ببریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi