شناسه خبر : 80016
سه شنبه 16 دي 1399 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد همدانی آسمانی شد

جانباز «مهدی عزتی مصلح» پس از ۳۸ سال مجروحیت و مجاهدت در راه آرمان های اسلام و انقلاب، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - «مهدی عزتی مصلح» جانباز۷۰ درصد همدانی در ساعات اولیه صبح روز شنبه ۱۳ دی ماه بر اثر صدمات ناشی از مجروحیت به شهادت رسید.
 
بنا براین گزارش جانباز مهدی عزتی مصلح پس از 38 سال مجروحیت و مجاهدت در راه آرمان های اسلام و انقلاب، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهیدِ سعید روز گذشته با حضورجمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت موازین بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای همدان، در جوار دیگر همرزمان شهیدش آرام گرفت.
گفتنی است مهدی عزتی مصلح در سال ۱۳۴۱ در همدان متولد شد، سرباز ارتش و جمعی لشکر ۹۲ زرهی اهواز بود که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در منطقه دارخوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه قفسه سینه، شش‌ها و شکم مجروح شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.
از شهید عزتی مصلح سه فرزند به یادگار مانده است.
اینستاگرام
هدف فروشگاه اتکا که سهام آن نیز متعلق به پرسنل است،کمک به معیشت پرسنل بوده و باید باشد.ولی به نظر میرسد ایجاد سیستم کالا قسطی یک نوع کلاهبرداری از این قشر خدمتگزار جان برکف میباشد.این جانب در مورخه ۳۰ /۱۰ /۹۹ به علت عدم استطاعت نقدی مجبور شدم یک دستگاه موبایلA 10 را که قیمت نقدی آن حدود ۶میلیون در این سایت اعلام شده به ۸/۵ میلیون خریداری نمایم. نکته قابل توجه این است که همان روز وقتی سایت دی چی کالا را چک کردم، قیمت نقدی همین مدل موبایل حدود ۴ میلیون اعلام شده بود. آیا در این سازمان عریض و طویل که باید خدمت گذار پرسنل نیروهای مسلح فریاد رسی هست.شما به خدا واگذار می کنم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi