شناسه خبر : 80019
چهارشنبه 17 دي 1399 , 13:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مصوبه تعیین درصد جانبازی آزادگان

 آیا مصوبه تعیین درصد جانبازی آزادگان دفاع مقدس بر مبنای سنوات اسارت،مصوبه سال1388، ماده21 که بر مبنای آن، سال اول اسارت 12درصد و سال های بعد هر سال4درصد و هرسه ماه 1درصد است آیا برای آزادگان جانباز هم اجراشده است؟

- ماده21 در مورد آزادگان به ازای سالهای اسارت برای ضایعات غیراختصاصی غیرتروماتیک (اعم از جسمی و روانی) طبق روش زیر درصد جانبازی محاسبه و منظور می‌گردد:
برای سال اول اسارت دوازده درصد و از سال دوم به بعد هر سال چهار درصد یا هر سه ماه یک درصد اضافه می‌گردد.

ماده23ـ اجرای این آیین‌نامه در نیروهای مسلح منوط به کسب مجوز از فرماندهی معظم کل قوا بود که تصویب‌نامه آن در تاریخ 7/1/1389 به تأیید رییس جمهور وقت رسید.

 

 

 اینجانب مدت 13سال و 8ماه در ارتش انجام وظیفه کردم و دچار عارضه دیسک کمر شدم . کمیسیون 105 اجا برای این حقیر موضوع بازخرید را تأیید کرد. اما فرماندهی کل ارتش رای کمیسیون 105را به اخراج تبدیل کرد. حال دوسوال دارم 1- آیا راهی وجود دارد که رای کمیسیون 105مبنی بر بازخریدی دوباره مورد قبول واقع گردد. 2- با توجه به اینکه این حقیر در ارتش دچار عارضه دیسک کمر شدید شده و توان انجام کار و همچنین پرداخت هزینه های درمانی خود را ندارم آیا فرماندهی ارتش می تواند کمکی کند که شامل حال من شود؟

- برای پیگیری موارد مطرح شده باید با به همراه داشتن مدارک و هماهنگی با اداره ایثارگران یا فرماندهی ارتش ملاقات و در صورت صلاحدید ایشان، بتوانید از اختیارات حوزه مدیریتی بهره مند شوید.

 

اینستاگرام
در خصوص ایثارگران فاقد هر نوع شعل و در آند دولتی و فاقد در صد جانبازی و ۰۰۰۰ که چند مرحله با ارسال مدارک و پرداخت هزینه های جانبی که آن نیز قابل تآمل میباشد و با وعده و وعیدهای
آنچنانی مدتهاست منتظر وعده هایی که دادین هستیم ماها عمرمان تقریبا رو به پایان میباشد لذا خواهشمندیم به این دسته از عزیزان که بمعنای واقعی کلمه نسلهای سوخته انقلابن نگاه ویژه ای بفرمائید ۰ ممنون میشم پاسخ قانع کنتده ای بفرمایید۰ با سپاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi