شناسه خبر : 80064
چهارشنبه 17 دي 1399 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید رییس بنیاد شهیداز باشگاه شهید مهرانی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۶ دی‌ماه از مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار (شهید مهرانی) بازدید و با مسئولان و برخی از کارکنان این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بازدید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار شهید مهرانی

 مهندس سعید اوحدی در جریان این بازدید ضمن تشکر از مدیر و کارکنان مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار (شهید مهرانی) که از جانبازان 70 درصد هستند، گفت: مجموعه‌های ورزشی از اماکن مهم و مورد توجه جامعه ایثارگری و خانواده ایشان در شرایط شیوع بیماری هستند و فعالیت آنها علاوه بر تأثیرگذاری روی سلامتی، موجب تقویت روحیه این عزیزان است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی این بازدید در جریان کم و کیف و نوع فعالیت این مجموعه ورزشی و مسائل و محدودیت‌های امکاناتی این مجموعه قرار گرفت و گفت: باید تعامل با وزارت ورزش و جوانان و مجموعه شهرداری تهران برای تجهیز و جایگزینی بخشی از وسایل این مجموعه صورت گیرد و خدمات این مجموعه و مجموعه‌های مشابه برای جانبازان عزیز و مخصوصاً همسران آنها گسترده‌تر شود.
اوحدی در پایان، حضور در این مجموعه را توفیقی برای خود خواند و ابراز امیدواری کرد که با توجه به تمهیداتی که در تعیین بودجه سال ۱۴۰۰ لحاظ شده است، فعالیت این مجموعه و مجموعه‌های اینچنینی با حداقل مشکلات ادامه یابد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi