شناسه خبر : 80081
چهارشنبه 17 دي 1399 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئول بی اعتنا به راه شهید بدرد نمی‌خورد!

محسن - پیروی و تبعیت از راه و تفکر شهیدان با تبلیغات و شعار عملی نخواهد شد بلکه بایستی در عمل اقدام گردد.
شهید سردار سلیمانی گفتند: پس از عملیات خیبر تا آخر جنگ هر رزمنده ای حتی یک ساعت در جبهه حضور داشته اعم از اینکه دارای درصد یا فاقد درصد جانبازی باشد بایستی جانباز شیمیایی محسوب شود.

 در حال حاضر بسیاری از سیاستمداران از شهادت شهید سردار سلیمانی اظهاراتی بیان می کنند و بعضی غلو کرده بغض می کنند اما در واقع به راه و تفکر شهیدان اعتنایی ندارند زیرا در عمل فاقد هر گونه تبعیت از راه و تفکر شهیدان هستند اما از نام و خون شهیدان بهره برداری حزبی و جناحی و مادی و غیره می کنند.

  بنابراین در طول تاریخ بسیاری از دشمنان در لباس و کلام دوست با شیعیان نهایت دشمنی داشتند و گاهی اظهار دلسوزی و محبت نیز کردند لذا هوشیاری و درک و تشخیص دوست از دشمن را بایستی در عمل و تبعیت از راه و تفکر شهیدان مشاهده و تایید کرد در غیر اینصورت علیرغم داشتن ریش و تسبیح و یقه بسته و انگشتر عقیق او نسخه جعل است و می تواند در زمره دشمنان نیز قرار گیرد.

 آیا پس از چهل سال از انقلاب اسلامی درحالی که هر سال بودجه اختصاص یافته به بنیاد شهید صددرصد محقق و پرداخت شده اما بسیاری از ایثارگران با مشکلات عمده و گرفتاری های زیادی مواجه هستند که هزینه رفع تمام مشکلات را مسئولان بنیاد صددرصد نقدی دریافت کرده است لیکن معلوم نیست مشکلات کدام حزب و جناح یا منافع مادی اشخاص را به وسیله بودجه ایثارگران پوشش داده است.

اینستاگرام
برادر عزیزم جناب اقای دکتر اوحدی معاونت محترم ریاست جمهوری. مگر خودت جبهه نرفته ای. مگر جانباز نبوده ای. مگر به نام امام حسین مثل ما سربازان رزمنده نبودید. مگر امام سرباز امام نبودید. پس چرا در حق من یا امثال من خودداری میکنید. من سرباز ارتش هستم. کمیسیون های احراز سانحه ماده ۱۲۰ و شورای عالی پزشکی ۱۴ درصد جانبازی به من داده با شماره پرونده۸۰۹۰ سازمان ایثارگران ارتش که مدارک هم زمان بالینی نداشتم. برای تعیین درصد به بنیاد شهید کرمانشاخ و اسلام آبادغرب حدود ۹ سال است هنوز مرا پذیرش نکرده اند. خدا هست. به زیردستانت بگو در بنیاد پذیرش کنند. چرا من سرباز رزمنده امام خمینی امام حسین امام خامنه ای سرباز شهید سلیمانی مورد اذیت بنیاد شهید قرار میدهند. مگر شهید سلیمانی نگفت ما ملت امام حسین هستیم. ما هم سرباز رزمنده امام حسین هستیم. پذیرش و معاینه کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi