شناسه خبر : 80083
چهارشنبه 17 دي 1399 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای اوحدی، هنوز این کارها مانده!

یاسر - با تشکر از جناب آقای اوحدی که بنیاد شهید را از آن وضعیت تا حدودی در آورده. ولی برخی مطالبات جانبازان هنوز پابرجاست که امید است برطرف شود.

1- تحت پوشش قرار گرفتن جانبازان ساتا

2- تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی دندانپزشکی و عینک به جانبازان زیر 25 درصد. گویی جانبازان زیر 25 درصد چشم و دندان ندارند.

3- الزام بیمارستان های طرف قرارداد به درج نام بیمه دی در لیست طرف های قرارداد بیمه.( در سایت بیمه دی نام برخی بیمارستان ها قید گردیده که در مراجعه به سایت بیمارستان ها نامی از بیمه دی دیده نمی شود و باعث سردرگمی ایثارگران می شود).

4- اختصاص بن خرید اتکا یا رفاه به ایثارگران معسر

5- ثبت نام رایگان فرزندان ایثارگر معسر در مدارس شاهد(در حال حاضر از جانبازان معسر زیر 25 درصد مبلغ 500 هزار تومان بابت ثبت نام در مدارس شاهد دریافت می شود).

با سپاس

اینستاگرام
اگر یک سری قانون برای ایثارگران درنظر گرفته شدهاند دارند خاک میخورند اگر مدیران عاشق به ایثارگران مثل اقای اوحدی پیدا شوند انان را عملیاتی کنند 99درصد ایثارگران به حق خودشان هر چقدر دیر به حقشان رسیدند اما جای امیدی است ما قانون برای ایثارگران زیاد داریم فقط در حد حرف میباشد تعدادی هستند دوست ندارند تمام ایثارگران سر یک سفره جمع شوند تا کشوری مثل اوایل انقلاب و یا زمان جنگ باشیم مدیرانی حسود و مشکلدار در کشور زیاد داریم انشالله مهندس اوحدی موفق باشند تا دل ایثارگران را شاد کند
خیلی را جانبازان معسسسسسر پرداخت بیمه دارند
سابقه بیمه را در ساتا جمع کنند و بازنشسته ساتا کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi