شناسه خبر : 80108
شنبه 20 دي 1399 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فریاد «انتقام انتقام» در جنوب عراق طنین‌انداز شد

حضور گسترده مردم بصره در سالگرد شهیدان سلیمانی و المهندس+تصاویر

عراق|حضور گسترده مردم بصره در مراسم بزرگداشت شهیدان سلیمانی و المهندس/ فریاد «انتقام انتقام» در جنوب عراق طنین‌انداز شد+فیلم و عکس

مردم بصره در تجمعی بزرگ در این شهر یاد و خاطره شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در اولین سالگرد شهادت مظلومانه آنها به دست تروریست‌های آمریکایی گرامی داشتند.

به گزارش رسانه های عراق از تجمع مردم شهر بصره به مناسبت اولین سالگرد شهید  ابو مهدی مهندس  و حاج قاسم سلیمانی خبر دادند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شهروندان عراقی در این مراسم از جانفشانی ها و مجاهدتهای شجاعانه و رشادت‌های بی نظیر شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمان آنها در نبرد با تروریسم تکفیری و بازگرداندن امنیت و ثبات به عراق تجلیل به  عمل آوردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در سخنانی در این مراسم باشکوه تاکید کرد هیچ جایی برای آمریکا در عراق وجود ندارد. وی بر ضرورت حفظ وحدت کلمه و موضع یکپارچه در حمایت از حشد شعبی و نیروهای امنیتی تاکید کرد.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمان آنها گفت فرماندهان پیروزی به این خاطر به شهادت رسیدند، چون طرحهای آمریکا در عراق و منطقه به شکست کشاندند.

این مراسم با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم بصره و با حضور ابوفدک المحمداوی نایب رئیس هیئت حشد شعبی برگزار شد.

شهروندان عراقی هنگام ورود ابوفدک شعار می دادند انتقام انتقام، که به ضرورت گرفتن انتقام از جنایتکارانی که شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمانشان را در عملیاتی تروریستی به شهادت رساندند، اشاره می کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi