شناسه خبر : 80111
شنبه 20 دي 1399 , 09:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهدای لوح نشان به خانواده شهید فخری‌زاده

لوح نشان درجه یک نصر و لوح افتخار با امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به خانواده شهید فخری‌زاده اهدا شد.

 

نشان درجه یک نصر به خانواده شهید فخری‌زاده اهدا شد مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» با حضور سرلشکر «باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر «حاتمی» وزیر دفاع، سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش و «غلامی» وزیر علوم برگزار شد.

در این مراسم، لوح نشان درجه یک نصر و لوح افتخار با امضای رهبر معظم انقلاب اسلامی به همسر این دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی اهدا شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در متن این لوح آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب «سوره صف آیه ۱۳»

خانواده معزز شهید دکتر محسن فخری زاده

سلام علیکم؛

به پاس فداکاری و مجاهدت شهید بزرگوار و دانشمند کم‌نظیر، دکتر محسن فخری‌زاده که در جهت پیشرفت علم و فن‌آوری به‌ویژه هسته‌ای و لیزری و تربیت شاگردان بسیاری در عرصه صنعت دفاعی کشور و نیر‌های مسلح داشته‌اند، یک قطعه «نشان نصر درجه یک نیرو‌های مسلح» که نشانه‌ی سرافرازی و افتخار همیشگی او است، اهدا می‌گردد.

امید است در سایه عنایات الهی، اهداف و نیت خالص و عملکرد آن شهید برای تربیت‌شدگان، الگوی حرکت جهادی در عرصه علم و فن‌آوری و برای آن خانواده معزز در پیمودن راه شهید همواره مشعلی فروزان باشد.

فرمانده کل قوا

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi