شناسه خبر : 80124
شنبه 20 دي 1399 , 12:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر سردار سلیمانی به غزه و کمک به مردم منطقه

جانشین قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: سردار سلیمانی در شرایط سخت مردم غزه دو بار جهت کمک‌های روحی و نظامی و فکری در منطقه حاضر شده و باعث قوت قلب این مردم شد و کمک‌هایی به آن‌ها رساند.

 

ماجرای سفر سردار سلیمانی به غزه و کمک به مردم منطقهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل سازوار جانشین قرارگاه حضرت زینب (س) و از فرماندهان محور مقاومت در برنامه مکتب ماندگار اظهار داشت: گروه منحوس داعش با طراحی استکبار جهانی ایجاد آمریکای جنایتکار به همراه هم‌پیمانان خود با نقشه از پیش تعیین شده به دنبال شکل‌دهی به یک گروهی به ظاهر انقلابی و اسلامی بودند و هدف اصلی آن‌ها تخریب چهره اسلام و مسلمانان را داشتند در حالی که در واقعیت نه تنها این گروه رفتاری مغایر با دین اسلام داشتند بلکه دقیقا طبق طرح‌های قبلی با ظاهری اسلامی به دنبال ریشه‌کن کردن اسلام بود. این توطئه در همان سال اولیه شکل‌گیری با همت و تلاش‌های مجموعه محور مقاومت به ثمره نهایی خود نرسید گرچه جنایت‌هایی توسط این گروه منحوس در این مسیر اتفاق افتاد.

وی افزود: وقوع انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام در جهان شرایطی ایجاد کرد که همه جوامعی که تحت ظلم استکبارگران بودند و از این ظلم و ستم به ستوه آمده بودند زمانی که ندای، اما در جمهوری اسلامی که ندای خدایی بود برای نجات محرومین و مستضعفین بلند شد، قلبا به این انقلاب پیوستند و یک جبهه‌ای به وجود آوردند که اگرچه در سال‌های اول کم‌رنگ بود، اما جبهه مقاومت را در برابر نقشه‌ها و توطئه‌های استکبارگران علیه اسلام به وجود آورد و پس از چندین سال از این تقابل ظهور و بروز بیشتری در منطقه برای این جبهه ایجاد شد و امروز این جبهه از سواحل یمن تا سواحل دریای مدیترانه ادامه دارد و یکپارچه و هماهنگ در مقابل نقشه‌های استکبار علیه اسلام ایستاده و مشغول مبارزه و جهاد هستند.

سازوار بیان کرد: ایمان، عمل صالح، روحیه جهادی، روحیه خدمت‌گذاری در همه شرایط به ویژه در شرایطی که مردم در تهدید‌های شدید نظامی و امنیتی، اقتصادی و اجتماعی به سر می‌برند از ویژگی‌های بارزی است که سبب شد تا سردار سلیمانی و هم‌رزمانش در دل و قلب مردم جای بگیرند و همه افراد با هر سن و شغل و اعتقادی از صمیم قلب طرفدار آن‌ها باشند.

این فرمانده جبهه مقاومت عنوان کرد: آمریکائی‌ها نه تنها کمکی به نابودی داعش نکردند بلکه در موارد مختلف و در بزنگاه‌هایی که داعش در تنگنا قرار می‌گرفت به آن‌ها خدمت‌رسانی کرده و آن‌ها را از نابودی نجات می‌دادند.

وی اشاره کرد: سردار سلیمانی در شرایط سخت مردم غزه دو بار جهت کمک‌های روحی و نظامی و فکری در منطقه حاضر شده و باعث قوت قلب این مردم شد و کمک‌هایی به آن‌ها رساند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi