شناسه خبر : 80139
یکشنبه 21 دي 1399 , 08:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماکت‌های موزه شهدای گُتوند کار کیست؟

استادی، با هنرمندی تمام ماکت‌های موزه شهدا و دفاع مقدس گُتوند را ساخت!

فاش نیوز - استادی، با هنرمندی تمام ماکت‌های موزه شهدا و دفاع مقدس گُتوند را ساخت!

غلامرضا استادی از وابستگان (بازنشستگان) سپاه پاسداران شوشتر است که ماکت‌های موجود در موزه شهدا و دفاع مقدس شهرستان گتوند را طراحی و ساخته است.

وی درباره نحوه‌ی راه اندازی و تاسیس موزه شهدا و دفاع مقدس شهرستان گتوند به همکار ما در اهواز چنین توضیح داد:

موزه در سال ۹۶ افتتاح گردید. این موزه که در استان خوزستان سومین موزه به شمار می‌رود، در یک سالن به مساحت ۲۰۰ متر راه‌اندازی شد.

تمام آثار دفاع مقدس اعم از ماکت‌های عملیات، انواع سلاح، پشتیبانی مردمی در جنگ، حضور مقتدرانه ارتش، سپاه، بسیج، نیروی هوایی و دریایی، انواع نقشه‌ها، اتاق بیسیم و حتی آثار نفیس شهدا که در جیب شهید بود، در این موزه موجود می‌باشد.

این موزه با کمک‌های مردمی و ادارات به بهره‌برداری رسید، که در آینده ای نه چندان دور آن را توسعه و به مساحت ۳۰۰ متر خواهیم رساند.

با حمایت خداوند متعال و کمک خود شهدا، طراحی و ساخت همه ماکت‌ها و حتی ساخت سالن، توسط اینجانب غلامرضا استادی انجام گرفت اما دستگاه‌های مهندسی را خریداری کردم.

لازم به ذکر است بازدید از موزه برای عموم مردم هر روز از ساعت ۸/۵ تا ۱۲ ظهر امکان پذیر است و هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

 

گزارش از جعفری

اینستاگرام
شهدا عزت و اعتبارماهستند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi