شناسه خبر : 80147
یکشنبه 21 دي 1399 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تولیدنماهنگ درسالروزحمله ایران به عین‌الاسد

نماهنگ «به حکم عشق» کاری از گروه همخوانی محمد رسول‌الله (ص) در سالروز جمله ایران به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد رونمایی شد.

 

گروه همخوانی محمد رسول الله (ص) در سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین السد و شکستن هیمنه آمریکا نماهنگ ویژه «به حکم عشق» را در راستای حمایت از پیشرفت‌های علمی صنعتی هوا و فضا و اقتدار موشکی کشور به همت سازمان قرآن و عترت بسیج و سپاه و هماهنگی نیروی هوا و فضای سپاه و برای اولین بار با حضور اعضای بزرگسال و نوجوان گروه همخوان محمد رسول الله (ص) جرا کرد.

تولید نماهنگ «به حکم عشق» در سالروز حمله ایران به عین الاسد

نماهنگ این اثر براساس فرمایشی از مقام معظم رهبری که فرمودند «فریاد انتقام ملت، سوخت حقیقی موشک‌ها علیه آمریکا بود» تهیه شده است.

شاعر این اثر کیومرث عبدی و آهنگساز آن علی زمانی است که کار صدابرداری و میکس را حسن صفری و تنظیم آن را مهدی روشن‌بین انجام داده است. بخشی از نماهنگ در نمایشگاه تخصصی هوا و فضای سپاه و لانه جاسوسی آمریکا تصویربرداری شده است.

نماهنگ به حکم عشق با اجرای گروه در اختتامیه هشتمین جشنواره الحافظون بسیج رونمایی شد و از شبکه‌های مختلف صدا و سیما در حال پخش است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi