شناسه خبر : 80150
یکشنبه 21 دي 1399 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چه کسانی از التهاب جامعه ایثارگری سود می‌برند؟

چندی است اخبار ناخوشایندی در خصوص تجمع و اعتراضات هیجانی عده‌ای ایثارگر با تشویق و تهییج برخی سودجویان و متاسفانه با حمایت عمدی یا سهوی برنامه‌ای از رسانه ملی شنیده می‌شود.

 

 هیئت فرزندان شهدای اسلام در مطلبی آورد: «بدون تردید همه ما می‌دانیم که تجمع و ایجاد تنش و اغتشاش، سهام بانک دی و شرکت شاهد را نزولی و به کمترین میزان قیمت خود می‌رساند و همین کافی است تا سفته‌بازان معروف بورسی اقدام به خرید سهام ایثارگران کنند. با این حال سهام بانک دی و شرکت شاهد تا چندی قبل به کلی مسدود بود.

باید قبول کرد که بهترین راه برای مقابله با زیان انباشته شرکت شاهد پایین آمدن سهام بانک دی همراهی و هم‌افزایی جامعه ایثارگری به عنوان سهام‌دارن اصلی و وفادار این دو مجموعه با مسئولین بنیاد و میدان ندادن به سودجویان است.

مسولان محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران هم لازم است با همت مضاعف و تلاش جهادی و خستگی‌ناپذیر موانع و مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع سازند. تا آرامش خاطر به جامعه ایثارگری که همه به آن‌ها مدیون هستیم برگردد و این انتظار زیادی نیست.

نباید فراموش کرد که ایثارگران عزیز هم باید هوشیار بوده و نباید فریب افراد یا مجموعه‌هایی را که جز منافع خود به چیز دیگری نمی‌اندیشند، بخورند.

امیدواریم که با کمک دولت و دستگاه‌های ذیربط مشکلات اینچینی جامعه ایثارگری هرچه سریعتر مرتفع شود.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi