شناسه خبر : 80154
یکشنبه 21 دي 1399 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ازسوی مدیرعامل موسسه ایثار بنیادشهید:

اعضای هیات عامل و مدیر مرکز ایثار تهران منصوب شدند

در این احکام که از سوی مدیر عامل موسسه ایثار صادر شده بود: حمیدعلی صمیمی به عنوان رئیس هیات عامل، جانباز داوودحیدری به عنوان مدیر ایثار تهران بزرگ (بقیه الله عج) و عضو هیات عامل و سید صدر، جانباز قطع نخاع حسن ابوطالبی و جانباز بصیر امیر عقیقی نیز به عنوان اعضای هیات عامل مرکز فوق منصوب شدند.

فاش نیوز - طی جلسه ای که صبح امروز برگزار شد، طی احکامی از سوی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی ایثار، اعضای هیات عامل مرکز توانبخشی بقیه الله تهران معرفی شدند.

بنا به خبری که در کانال اطلاع رسانی موسسه منتشر شد، صبح امروز جلسه ای با حضور مهندس پورحاج رضایی مدیر عامل موسسه ایثار، حمیدعلی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ، سید صدر معاون فرهنگی، کاظمی مدیر کل حراست، داوودحیدری مشاور مدیر عامل، شه روش مدیر ایثار تهران بزرگ و تعدادی از جانبازان معظم در مرکز ایثار تهران بزرگ (بقیه الله عج) برگزار گردید.

بنا بر این گزارش در این جلسه ضمن اینکه مسائل و مشکلات راه اندازی این مرکز مورد بررسی قرار گرفت، اعضای هیات عامل و مدیر مرکز ایثار تهران بزرگ از سوی مدیر عامل موسسه ایثار رسما معرفی شدند.
در این احکام که از سوی مدیر عامل موسسه ایثار صادر شده بود: حمیدعلی صمیمی  به عنوان رئیس هیات عامل، جانباز داوودحیدری به عنوان مدیر ایثار تهران بزرگ (بقیه الله عج) و عضو هیات عامل و سید صدر، جانباز قطع نخاع حسن ابوطالبی و جانباز بصیر امیر عقیقی نیز به عنوان اعضای هیات عامل مرکز فوق منصوب شدند.

در پایان این جلسه مهندس پورحاج رضایی تاکید کرد:اعضای هیات عامل در خصوص رعایت قوانین و پیگیری اعتبارات مورد نیاز جهت راه اندازی تمام ظرفیت ها، با جدیت موارد مورد نظر را پیگیری نمایند.


 

اینستاگرام

...
تبریک می گوییم .
...
سلام و ارادت به همه خدمتگزاران جانبازان
پس ما دیگه امیدوار باشیم که اگه نیاز به آسایشگاه داشتیم می توانیم همانند جانبازان دیگه آسایشگاهها از مرکز توانبخشی و فرهنگی بقیة الله (عج)ایثار استفاده کنیم .
یک سوال قابل تامل. با وجودی که درمیان افراد تحصیلکرده نخاعی واقعا دلسوز که توانایی مدیریتی بالا هم دارند، اما متاسفانه همیشه هم گمنام هستند، همیشه نام این چند نفر در همه جا به چشم می خورد. به نظر باید در این انتخابات دقت نظر بیشتری میشد.
جناب اوحدی بزرگوار.
از شما بخاطر زحماتتان متشکرهستیم. ولی اونطور که پیش میرود انگاری همه ادعای شما و معاونانتان مانند دولت فقط شعار میدهین و از اقدام جدی خبری دیده نمیشود.
من هم جانبازم و هم کارمند غیررسمی موسسه ایثار هستم. چرا زورتان نرسید رئیس ایثار را عوض کنین.
چرا ایشان و معاونتهاومشاورانش سالیان سال است که جا خوش کردن و برای ماندنشان در پست شان کارهای زیادی میکنن.
ان شالله یکروزهمه شماها هم در دنیا و پیش جانبازان شهیدان اسیران و هم روی پل سراط جواب بدهید.
خدا به دادتان برسه
بنظر شما این موضوع خیلی عجیب نیست که آقای حسین اسرافیلی از این غافله و سمت جا مانده اند؟
یعنی عمیقا باید تاسف خورد که در بین جانبازان قحط الرجال وجود دارد که دائما این آقایان برای خدمات دهی !!!!! به جامعه جانبازان همیشه احساس تکلیف میکنند و حضور دارند.
جناب معاون رییس جمهور آقای اوحدی به ولله قسم که غیر از این افراد معدود، جانبازان تحصیل کرده و مدیر توانای دیگری هم وجود دارد.
سلام علیکم
برادر اوحدی، آیا بهتر نبود که برای انتخاب اعضای جانباز ایم مجموعه از خود جانبازان گرامی نظرسنجی انجام میدادید.
مسلما هیج حب و بغضی نسبت به جانبازانی که مسئولیت آسایشگاه بقیه الله را دریافت کرده اند وجود ندارد، ولی خدا درمابین جانبازان مخصوصا نخاعی نسبت به عملکرد ضعیف و گاها خنثی این برادران حساسیت دارند و اگر بصورت رندم از دیگر جانبازان پرسیده شود که نظرشان در این مورد بخصوص جیست، قطعا نتایج جالب و قابل تاملی را شاهدخواهید بود.
علی ایحال به نظر شما و بخاطر حرمت آزادگی و ایثارگریتان احترام میگذاریم و به امید پروردگار بالاخره نتایج عملکرد این دوستان، طی چندماه آتی خود را نشان خواهد داد.
آرزوی موفقیت برای شما و این جانبازان مسئول میکنم
درود بر جانبازان، این یادگاران روزهای حماسه و ایثار و خون
کاش میشد بخشهای گوناگون بنیاد شهید را تحقیق و تفحص نمود. و باید مدیران خاطی و بی مبالات را به محاکمه کشید مخصوصا رییس موسسه ایثار و معاون مجلس بنیادشهید را که بیشترین ظلم را به جانبازان کرده اند.
بکارگیری افراد پرحاشیه و اجاره دادن باشگاههای ورزشی بنیاد به غیرایثارگر و درآمدی که معلوم نیست کجا میرود و رانتهایی که استفاده میشود تا به منافع خاص دسترسی پیدا کرد و خیلی مسایل دیگر.
رییس محترم بنیاد منتظر اقدام شماییم
آقایان داود حیدری و حسن ابوطالبی چرا دست از سر جانبازان فلک زده نخاعی بر نمی دارید؟
لااقل شهامت داشته باشید و اگر با زور شما را به اسن مسئولیتها هم که گذاشته باشند، استعفا دهید.
استعفا استعفا استعفا و فقط استفعا
برادران عزیز منتقد این انتصاب سلام عرض میکنم.
من هم با شما هم عقیده هستم، ولی باید یک جانبه به قضاوت ننشینیم. بنده خدا آقای مهندس اوحدی چندماه بیشتر نیست که مسوولیت بنیاد را پذیرفته، و احتمالا آشنایی با روحیات خیلی ها از جمله جانبازانی که به این سمت منصوب شده اند نداشته اند و صرفا با تایید مشاورانشان از جمله مشاور امور جانبازان آقای پرکره با این اقدام موافقت کرده اند.
پس بجای اعتراض عمومی که ممکن است در بین عموم مردم شائبه هایی ایجاد کند، بهتر بود خود جانبازان منتقد با دفتر آقای رییس بنیاد و یا اگر که شماره ای از خود مهندس اوحدی دارند با شماره همراهشان تماس گرفته و بصورت محترمانه اعتراض نمایند.
من که حتما با بنیاد مرکز و حراست و بازرسی آن تماس خواهم گرفت و علت این اقدام شوک برانگیز را جویا خواهم شد.
دوستتان دارم جانبازان عزیز قطع نخاعی
تجربه هم نشان داده که آقای داود حیدری از مدیرت و تجربه خوبی برخوردار هست در مرکز فرهنگی سید الشهدا موفق عمل کرده است
هم خودش جانباز و هم درد و رنج و مشکلات را مطلع هست و خوش فکر هم میباشد
عوض اینکه ما جانبازان از ایشان حمایت کنیم.....
لطفا تنگ نظر نباشیم
در پاسخ به برادری که اظهارامیدواری نموده که باانتخاب این آقایان همه چیزگل و بلبل میشود و مدینه فاضله در همین جااتفاق میافتدباید عرض شود هروقت ان مجموعه های دیگری که باحضور آنها به نتایج قابل قبولی رسیدند و در خدمات دهی به جانبازان موفق بودند(مانند شورایعالی جانبازان، انجمن های جانبازان بصیر ونخاعی، موسسات و بخش های مختلف بنیادشهید که یا در آنها دارای مسوولیت ومدیریتی داشتندویا عضوهیات مدیره آنجاهابودند)در این مسوولیت جدیدشان هم موفق میشوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi