شناسه خبر : 80195
سه شنبه 23 دي 1399 , 09:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توافق‌نامه صندوق اشتغال ایثارگران و بانک دی

توافق‌نامه همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک دی با حضور مدیران عامل بانک دی و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران به امضا رسید.
 
امضای توافق‌نامه صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک دی

توافق‌نامه همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک دی در راستای عملیاتی شدن مفاد تبصره یک بند الف ماده 52 قانون الحاق برخی موارد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به منظور فراهم کردن زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی به امضا رسید.
این توافق‌نامه با توجه به اینکه 15 درصد اعتبارات صندوق توسعه ملی به جامعه ایثارگری اختصاص دارد با استفاده از ظرفیت بانک دی به عنوان بانک عامل اصلی از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور محمدحسن آزما مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و برات کریمی مدیرعامل بانک دی در محل دفتر مدیرعامل بانک دی به امضا رسید.
این توافق‌نامه به مدت یک سال و با محوریت کمک به ایجاد و توسعه طرح‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و کلان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری مختص جامعه ایثارگری منعقد شده است.
گفتنی است به منظور رفع مشکلات احتمالی و تسهیل در فرآیند اعطای تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه ایثارگری، کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار بانک و صندوق به صورت ماهیانه در سطح ستاد تشکیل جلسه خواهند داد.
همچنین مقرر شد شیوه‌نامه اجرایی و آموزشی در جهت تسهیل در فرآیند اجرای کامل مفاد توافق‌نامه نیز تدوین و عملیاتی شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
باسلام.خواهشمندیم.عاجزانه.وملتمسانه.پای‌بانک‌دی‌رادیگربه‌صندوق‌ایثارگران‌بازنکنید.‌۹۹درصدجانبازان‌‌‌‌ ازعملکردبیمه‌دی‌ناراضی‌هستند‌ بعدشما‌پای‌بانک‌دی‌راهم‌این‌مقوله‌میکنید .خودبانک‌دی‌خلاف‌ دستور‌بانک‌مرکزی‌ازحساب‌ضامن‌ها‌برداشت‌کرده‌‌ وباوقاحت‌ سرشوبالا‌گرفته‌‌ وبه‌بهانه‌های‌‌مختلف‌‌ فقط‌‌باکلمات‌‌بازی‌میکنند‌ وزیربارهم‌نمیروند‌ پس‌چطوریه‌شماحامی‌اینهاشدید خداعاقبت‌‌ما‌بخیرکند.سالی‌که‌نکوست‌ازبهارش‌پیداست....قابل‌ توجه‌جامعه‌ایثارگری
آیا جانبازان 25 درصد حالت اشتغال هستند و از زمان مجروحیت تا بحال خودرو نگرفته آند خودرو به این دسته از جانبازان تعلق می‌گیرد یا خیر؟ جانباز استان مازندران شهرستان بابلسر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi