شناسه خبر : 80205
سه شنبه 23 دي 1399 , 11:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا و سردار سلیمانی یاوران حقیقی امام زمان (عج)

همسر شهید خبرنگار مدافع حرم نوشت: افراد متعهد همچون شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی که پایبند به اصول و ارزش‌های اسلامی بودند از جمله یاران واقعی امام زمان (عج) هستند.

 

شهدا و سردار سلیمانی یاوران حقیقی امام زمان خویش هستند همسر شهید خبرنگار مدافع حرم «محسن خزائی» به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تشکر از جوانانی که فرهنگ و سیره شهدا را ترویج می‌دهند، نوشت:

«مدافعان حرم و شهدای ما درس آموخته مکتب امام حسین (ع)، حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بودند و در راه دفاع از حق، دین و کیان اسلام که امر خداوند است جان خود را فدا نمودند تا مقرب درگاه ابدیت باشند.

خداوند حق را به عنوان یک امانت به دست مسلمین سپرد که این امانت همان قرآن، دین و ولایت است، این امانت را فقط دل‌های مردان آگاه و قلوب افراد متعهد همچون شهیدان و سردار حاج قاسم سلیمانی که پایبند به اصول و ارزش‌های اسلامی بودند و ارتباطشان با خداوند و اهل بیت (ع) بسیار محکم بود، حمل می‌کنند. آنان که به جای حرف و ادعا در مقام عمل برآمدند، پیروی از قرآن و دین را نشان دادند و در زمان فتنه‌ها از امام خود جدا نشدند. به طور قطع اینان از جمله یاران واقعی امام زمان (عج) هستند که انشالله بتوانیم راه ایشان را ادامه دهیم و در خط ولایت و گوش به فرمان امام زمانمان باشیم و در مسیر اهل بیت (ع) حرکت کنیم و زندگی و شیوه منش آن‌ها را سرلوحه خودمان قرار دهیم.

از اینکه یاد شهدا را زنده نگاه داشته و رفتار و منش شهدا را به جوانان انتقال می‌دهید و راه روشنی فراروی آن‌ها می‌گشایید ممنونم و انشالله مورد شفاعات سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفته و جزء یاران واقعی امام زمان (عج) و در رکاب آن حضرت قرار بگیرید.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi