شناسه خبر : 80210
سه شنبه 23 دي 1399 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفررییس بنیاد شهیدبه استان خراسان شمالی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین برای ساخت مسکن و اشتغال ایثارگران به استان خراسان شمالی سفر کرد.
 
سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خراسان شمالی

 مهندس سعید اوحدی روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه در ابتدای سفر خود به استان خراسان شمالی با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر بجنورد به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.
وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص اهداف سفر خود به خراسان شمالی گفت: برنامه سفرهای استانی ما به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است و خوشحالیم که امروز در بیست و ششمین سفر استانی در خراسان شمالی حضور یافته‌ایم.
معاون رییس جمهور ادامه داد: با همت و همراهی دکتر محمدعلی شجاعی استاندار محترم خراسان شمالی امروز دو تفاهم‌نامه با 3 موضوع تأمین زمین 1800 واحد مسکونی برای ایثارگران، ایجاد اشتغال برای 1000 نفر از ایثارگران عزیز و ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای استان خراسان شمالی به امضا می‌رسد.
اوحدی گلزارهای مطهر شهدا را قطعه‌ای از بهشت روی زمین دانست و گفت: ساماندهی چنین مکان مقدسی باید در عالی‌ترین سطح معنوی انجام شود و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید ویژه‌ای داشته‌اند. لذا هماهنگی‌های لازم با مجموعه‌های دانشگاهی به ویژه جهاد دانشگاهی صورت گرفته است تا موارد و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مسیر این کار رعایت و اجرایی شود.
حضور در منازل خانواده شهیدان معظم «قاسم و رضا خرمی»، جانباز و آزاده سرافراز «رمضانعلی ایزانلو» و جانباز گران‌قدر 70 درصد «اسماعیل کاظمی» و دیدار و گفت‌وگو با آن‌ها برنامه‌ دیگر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان خراسان شمالی است.
گفتنی است در این سفر تفاهم‌نامه تأمین زمین برای ساخت مسکن و اشتغال ایثارگران استان خراسان شمالی و همچنین تفاهم‌نامه ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا به امضای رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان شمالی خواهد رسید.

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
ایا از این مسکنهای که کفتید به کدوم جانبازان میدهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi