شناسه خبر : 80223
چهارشنبه 24 دي 1399 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماجرای قرآن حفظ کردن «حاج قاسم»

یکی از همرزمان سردار سلیمانی گفت: همیشه وقتی حاج قاسم در ماشین می‌نشست قرآن را حفظ می‌کرد و صلوات می‌فرستاد و سوره حشر را می‌خواند. حتی زمان‌هایی که در ماشین کاری نداشت به مداح زنگ می‌زد و می‌گفت برایش مداحی کند.

ابراهیم شهریاری از دوستان و همرزمان سردار سلیمانی در گفت‌وگو با «رادیو مقاومت» اظهار داشت: یادم است شب رحلت حضرت امام خمینی (ره) مانوری داشتیم و حاج قاسم گفته بود بچه‌ها برای سلامتی امام دعا کنند و از تک تک بچه‌ها این را پرسید و آنقدر ولایت برای ایشان اهمیت داشت.

وی ادامه داد: همیشه در ماشین می‌نشست قرآن را حفظ می‌کرد و صلوات می‌فرستاد و سوره حشر را می‌خواند. سردار سلیمانی روی قرآن کریم تسلط خوبی داشت. حتی در ماشین زمان‌هایی که کاری نداشت به مداحی زنگ می‌زد و می‌گفت برایش مداحی کند.

شهریاری گفت: حاج قاسم هیچ وقت بستگان و اطرافیانش را فراموش نکرد و همیشه و در همه حال به یاد آن‌ها بود. همه فرماندهان ما ولایت مدار هستند. یادم است یکبار همراه با حاج قاسم به مشهد رفته بودیم و ایشان مشغول سخنرانی بودند که به یکباره تلفن شان زنگ خورد و گفتند که سوریه در حال سقوط است همانجا سخنرانی را قطع کرده و از مردم عذرخواهی کردند و به سرعت خودشان را به سوریه رساندند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi