شناسه خبر : 80224
چهارشنبه 24 دي 1399 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه سردار سلیمانی همان راه پهلوانی، است

فوتسالیست پیشکسوت کشورمان گفت: امروز وظیفه همه ما است تا راه سردار که همان راه پهلوانی، عطوفت، مهربانی میهن‌دوستی است ادامه دهیم.

وحید شمسایی فوتسالیست پیشکسوت کشورمان در برنامه مرد میدان اظهار داشت: حاج قاسم برای همه مردم کشور ارزشمند و پر افتخار است به دلیل رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که در طول سالیان زندگی خود به دلیل آسایش و آرامش و امنیت مردم انجام داده است.

وی افزود: عشق حاج قاسم پیر و جوان، کوچک و بزرگ، نمی‌شناسد بلکه تمامی اقشار و احزاب جامعه طرفدار سردار سلیمانی بودند و هستند و خواهند بود.

این مربی فوتسال بیان کرد: علاقه مردم به سردار از شور و شعفی که مردم پس از شهادت وی در مراسم تشییع پیکر سردار داشتند قابل درک بود و نشان از این داشت که این شهید بزرگوار در میان مردم به شدت محبوب و دوست داشتنی بود.

شمسایی عنوان کرد: یک سری افراد هستند که بودن‌شان نعمت است و پس از شهادت سردار سلیمانی اتفاقاتی در کشور رخ داد که به همه ثابت کرد که حاج قاسم از همان طیف افراد بودکه بودنش نعمت بزرگی برای کشور محسوب می‌شد.

ملی پوش سابق کشورمان تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما است تا راه سردار که همان راه پهلوانی، عطوفت، مهربانی میهن‌دوستی است ادامه دهیم؛ لحظاتی که سردار برای عزت اسلام جنگید هرگز فراموش نخواهیم کرد و برای همه مردم ماندگار ماند.

وی تاکید کرد: دشمن هر چه قدر هم پست‌ها و عکس‌های سردار را در فضای مجازی پاک کند، عشق سردار سلیمانی در دل‌ها ماندگارتر و محکم‌تر خواهد ماند و با این کار‌ها سردار سلیمانی را نمی‌توانند از دل‌ها پاک کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi