شناسه خبر : 80251
پنجشنبه 25 دي 1399 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بصیرت، ولایت‌مداری و شناخت به موقع دشمن

«زهرا دلیری» همسر شهید مدافع حرم «اکبر ملک‌شاهی» گفت: بصیرت، ولایت‌مداری و شناخت به موقع دشمن، شناخت موقعیت اجتماعی همه این‌ها فقط بخش از ویژگی‌هایی است که شهدای مدافع حرم به تاسی از فرمانده پر افتخار خود داشتند.

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، زهرا دلیری همسر شهید مدافع حرم اکبر ملک‌شاهی در برنامه «سلام سردار» اظهار داشت: بصیرت، ولایت‌مداری و شناخت به موقع دشمن، شناخت موقعیت اجتماعی همه این‌ها فقط بخش از ویژگی‌هایی است که شهدای مدافع حرم به تاسی از فرمانده پر افتخار خود داشتند.

وی افزود: دائم بر روی اطلاعات ذهنی خودکار می‌کردند و هر کدام از شهدا اطلاعات اجتماعی بالایی داشتند چرا که همواره به دنبال افزایش اطلاعات و آگاهی خود بودند. شهدا به دلیل درک و شناخت دشمن و اینکه خطر دشمن را برای کشور درک کرده بودند و به همین دلیل قدم در این راه گذاشتند و ادای دین کردند.

دلیری بیان کرد: ولایت‌مداری و تمام قد پای ولایت ماندن از ویژگی بود که سبب شد شهدا با بینش و دشمن‌شناسی خود قدم در راه مقابله با دشمن بگذارند و این ویژگی شهدا زنجیروار به یکدیگر متصل است و قطعا همه شهدا این ویژگی‌ها را تک‌به تک داشته‌اند و محال است کسی مدعی شود ولایت را قبول ندارد در مقابل به مردم احترام بگذارد و دشمن را بشناسد بلکه همه این ویژگی‌ها به ترتیب و زنجیروار به هم متصل است.

این همسر شهید تصریح کرد: شهدا حقیقتا به مانند برادران چند هزار قلو هستند که بشدت از نظر خلق و خو، رفتار و اعتقادات به یکدیگر شبیه هستند. خصیصه خانواده دوستی و خانواده مداری در تمامی شهدا بارز بوده است.

وی اشاره کرد: شهید ملک‌شاهی بشدت در جمع شدن تمام اعضای خانواده بر سر یک سفره حساس بود. شهید فرد کم‌حرفی بود، اما محبت خود را در رفتار و به صورت عملی نشان می‌دادند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi