شناسه خبر : 80271
جمعه 26 دي 1399 , 12:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر۴ شهید دفاع مقدس دراصفهان

مراسم تشییع پیکر چهار شهید دفاع مقدس روز یکشنبه مصادف با شهادت شهادت حضرت زهرا(س) در اصفهان برگزار می‌شود.

تشییع پیکر چهار شهید دفاع مقدس در شهر شهیدان

شهید گمنام، شهید زنده و شهید مفقودالاثر و شهید خفته برخاک، گاهی با رفتن و ریختن خونش، گاهی با اسارتش و گاهی با جانبازی حافظ مرزهای عقیدتی و جغرافیایی مردم است و امروز، شهدا با بازگشتشان فداکاری و ایثار را در تابلوی زمین خاکی به نقش می‌کشند. 

بازگشت پیکر مطهر چهار شهید دوران دفاع مقدس به اصفهان یادآور ایثار و فداکاری روزگارانی نه چندان دور است که مردم ایران در مقابل استکبار ایستاد و حماسه‌ای رقم زد که قهرمانانش مردان بی‌ادعا بودند و انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردند.

مشخصات این شهدا گرانقدر که قرار است روز یکشنبه ۲۸ دی‌ماه مصادف با شهادت شهادت حضرت زهرا(س) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و تدفین شوند، به شرح زیر است: 

شهید مهدی شکیبایی فرزند حسین که در ۱۷ سالگی از چزابه به آسمان پرکشید و امروز که بازگشته، پدر و مادرش خفته در خاک هستند.

* شهید عباس نصیری فرزند سعادت هم در ۱۶ سالگی جام شهادت را از چزابه سرکشید و او هم پدر و مادر را در تشییع به همراه نخواهد داشت.

* شهیدفتح الله عابدینی فرزند محمود از دلاورمردان لشکر۸ در سال ۶۰ شهادت را در آغوش گرفت و نامش را در طومار افتخارات چزابه ثبت و ضبط کرد.

* شهید حسین احمدی فرزند جعفرعلی از مردان ارتش فداکار زبیدان را ره عنوان سکوی حرکت به سوی دوست برگزید و مدال شهادت را برگردن آویخت و امروز که بازگشته، پدرش نیست امام مادر همچنان چشم به در و منتظر مانده است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi