شناسه خبر : 80274
جمعه 26 دي 1399 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۶ هزار و ۳۳۰ بار روپایی ورزشکار یزدی به یاد شهدا

محمدحسین حسینی فهرجی به یاد شهدا به ویژه سردار سلیمانی ، ۶ هزار و ۳۳۰ بار روی تردمیل روپایی زد.

حسینی فهرجی با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران توانست در پایگاه قهرمانی شهید نصیری، ۶ هزار و ۳۳۰ روپایی را بدون خطا بزند.
۶ هزار و ۳۳۰ بار روپایی ورزشکار یزدی به یاد شهدا

وی این رکورد را در ایران بی سابقه عنوان کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در این رشته در استان یزد وجود دارد و امیدواریم مسئولان استان بیش از گذشته از علاقه‌مندان به این ورزش جذاب حمایت کنند.

حسینی فهرجی ادامه داد: اعتقاد و اعتماد به ورزشکاران یزدی در همه رشته‌ها سبب می‌شود تا افتخار‌های بیشتری برای استان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه روپایی به تمرین و کار سخت نیاز دارد، تصریح کرد: برای دیده شدن ورزشکاران و قهرمانان از رسانه‌های گروهی توقع همکاری و پیگیری بیشتری داریم.

قرار است دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد در اسفندماه برگزار شود و این ورزشکار نیز در قالب این کنگره و به یاد شهدا این رکورد را به ثبت رساند.

گفتنی است حسینی ۲۸ ساله بار‌ها با حضور و رقابت با روپایی‌زنان کشور، رکورد‌های خوبی برای استان بر جا گذاشته و رکورد روپایی سرعت ایران به مسافت ۱۰ کیلومتر، ۱۴ ساعت و چهل ساعت را در اختیار دارد.

همچنین رکورد ۲۰ کیلومتر و روپایی در یک ساعت به تعداد هشت هزار و ۲۱۲ بار در تردمیل جزو افتخار‌های اوست. هدف نهایی او ثبت رکورد ۲۰ ساعت روپایی بدون استراحت در کتاب گینس به شمار می‌آید.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi