شناسه خبر : 80277
جمعه 26 دي 1399 , 21:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درمان محرومین بلوچ توسط جانبازان خیر تحت نگاه حضرت زهرا (س)/فیلم

با نزدیک شدن به پایان ایام عزای حضرت فاطمه سلام الله، همچنان جانبازان مقر جهادی حاج احمد متوسلیان درحال پیگیری امور درمانی چندین خانواده معلول هستند...

فاش نیوز - با نزدیک شدن به پایان ایام عزای مادر اهل بیت، حضرت فاطمه سلام الله علیها، همچنان جانبازان مقر جهادی حاج احمد متوسلیان درحال پیگیری امور درمانی چندین خانواده معلول و بیماری هستند که چندی پیش جهت درمان به تهران آورده بودند.

در فیلم هایی که مشاهده می کنید، هم کلیپی از روند درمانی هر یک از معلولین به صورت خلاصه و کوتاه به نمایش درآمده و هم کلیپی از محل اسکان این هموطنان عزیز در باشگاه ستارگان ایثار تهرانپارس تهیه شده است و توضیحات کوتاهی از آنچه از لحاظ درمانی برای ایشان انجام شده است، به نظر مخاطبین می رسد.

با کمک تمامی خیرین و خیرخواهی بیکران جانبازان گروه جهادی حاج احمد، امور درمانی این هموطنان محروم بلوچستانی اعم از ویزیت پزشک، دارو و آزمایش، جراحی و چکاپ و ... در حال انجام است.

امید که به قبول حضرت مادر رسیده و ام ابیها (س) شفیع همه خیرین باشد.

 

تنظیم از شهید گمنام

 

روی لینک کلیک کنید

https://www.aparat.com/v/4boui

https://www.aparat.com/v/Gf6c5

اینستاگرام
خدا خیرشان دهد باز هم به همت این جانبازان درد و بلاتون بخوره تو سر مرفهین بی درد دولتی
خدا خیرشان دهد باز هم به همت این جانبازان درد و بلاتون بخوره تو سر مرفهین بی درد دولتی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi