شناسه خبر : 80311
یکشنبه 28 دي 1399 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از یک اجتماع فاطمی و شهدایی در اهواز در شام شهادت ام ابیها

دختران حاج قاسم در اهواز/تصاویر

همزمان با فرا رسیدن شب شهادت حضرت زهرا "س" اجتماع "دختران حاج قاسم " در مصلی اهواز برگزار شد.

فاش‌نیوز - همزمان با فرا رسیدن شب شهادت حضرت زهرا "س" اجتماع "دختران حاج قاسم " در مصلی اهواز برگزار شد.

 بر پایه گزارش همکار ما از اهواز، این همایش روز شنبه ۲۷ دی در مصلی امام خمینی (ره) با حضور پرشور بانوان و دختران انقلابی شهر شهید پرور اهواز برگزار گردید.
 مدیریت امور خواهران در سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان درباره هدف از برگزاری این محفل پرشور به همکار ما چنین بیان کرد:
این اجتماع جهت تجمیع تشکل‌ها و اتحاد بیشتر در رسیدن به اهداف مشترک فرهنگی و رسیدن به منویات مقام معظم رهبری درخصوص زنان ودختران مسلمان می باشد.

 وی همچنین افزود: همزمان با فرا رسیدن شب شهادت حضرت زهرا (س)، با تاسی به رفتار آن بانو در دفاع از ولایت تا پای جان و تا آخرین نفس، این برنامه به عنوان تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و خانواده شهدا و امام راحل است.

 لازم به ذکر است بیانیه مشترکی به همین منظور در این مراسم قرائت گردید و نیز نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجه السلام والمسلمین موسوی فرد در خصوص شهادت حضرت زهرا س وابعاد آن  برای خواهران، به ایراد سخنرانی پرداخت. در این مراسم حجت الاسلام شحیطاط مداحی نمودند.

 

گزارش از جعفری

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi