شناسه خبر : 80335
دوشنبه 29 دي 1399 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر مطهر شهید «ناصر صدقی» در شهرری تشییع شد

پیکر مطهر شهید «ناصر صدقی» از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس در شهر ری تشییع و در امامزاده عبدالله (ع) این شهر، به خاک سپرده شد.

 

پیکر مطهر شهید «ناصر صدقی» در شهرری تشییع شد پیکر مطهر شهید «ناصر صدقی» از شهدای تازه تفحص‌شده دوران هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز (یک‌شنبه) مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهر ری تشییع و خاکسپاری شد.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر این شهید والامقام، ابتدا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) طواف داده شده و بعد از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام «ابراهیمی» امام جمعه موقت شهرری در میدان سوم دولت‌آباد، تشییع و در امامزاده عبدالله (ع) به خاک سپرده شد.

خاطرنشان می‌شود، بسیجی شهید «ناصر صدقی» متولد ۲۱ شهریور سال ۱۳۴۱ اهل محله «دولت آباد» شهرری بود که هفتم مرداد سال ۱۳۶۱ در عملیات «رمضان» در شرق بصره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و بعد از ۳۸ سال پیکرش تفحص و به زادگاهش بازگشت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi