شناسه خبر : 80341
چهارشنبه 22 بهمن 1399 , 16:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مگربنیاد خود را قیم شهدا و ایثارگران نمی داند؟!

آقایان بنیاد، از این خطا نباید چشم پوشی کرد

آیا اگر اعتماد جامعه و ایثارگران نسبت به امانتداری و انجام وظیفه و مسئولیتش در این زمینه نیز از میان برود، چه چیزی خواهد توانست....

فاش نیوز - حدود بیست سال پیش کتابی با نام «محبوب دل‌ها» چاپ می‌شود. سال‌ها بعد نویسنده‌ای با عقد قرارداد با سپاه پاسداران  و دریافت چند میلیون تومان، قول چاپ کتابی را می‌دهد. بعد از مدتی ضمن پرداخت حق‌الزحمه‌ی تحقیقات وی، به دلایلی از ادامه‌ی کارش جلوگیری می‌شود. نویسنده نیز به نشر شاهد مراجعه می‌کند و ضمن دریافت چند میلیون تومان دیگر، با عقد قرارداد جدید، اطلاعات موجود و جمع‌آوری شده را به طور غیر قانونی از سپاه خارج کرده و کتاب تحریف شده‌ی جدیدی را چاپ می‌کند که حتی اسم این کتاب هم کپی است؛ چرا که 20 سال پیش کتاب مذکور چاپ شده است.

علی‌رغم اطلاع به مدیران نشر شاهد و مکاتبه‌ی رسمی برای جلوگیری از توزیع کتاب تحریف شده‌ی دفاع مقدس و درخواست ابطال مجوز نشر، نه تنها اقدامی نشده بلکه پایگاه نوید شاهد بنیاد شهید، پیش‌خبر انتشار کتاب را نیز منتشر کرده است.

سوال این است که چرا علی‌رغم این‌همه پیگیری و احراز مالک معنوی اصلی اطلاعات کتابی که تحریف هم شده، بنیاد شهید اصلا مسوولیتی در این باره قبول نمی‌کند و می‌گوید ما با نویسنده قرارداد داریم و طرف حسابمان اوست!

رهبر معظم انقلاب بارها خطر تحریف اطلاعات دفاع مقدس را گوشزد فرموده‌اند. عجیب اینکه نشر رسمی بنیاد شهید یعنی نشر شاهد حالا عامل این تحریف شده است.

 این در حالی است که بنیاد شهید باید در همه‌ی زمینه‌ها، خصوصا" مسایل فرهنگی و اسناد و مدارک مدعی حقوق ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

آیا بنیاد که باید امانتدار شهدا و ایثارگران باشد، نباید دغدغه اصلی اش جلوگیری از تحریف اطلاعات مربوط به آنان باشد؟!

آیا اگر اعتماد جامعه و ایثارگران نسبت به امانتداری و انجام وظیفه و مسئولیتش در این زمینه نیز از میان برود، چه چیزی خواهد توانست آن را جبران کند؟!

تصاویر زیر حجم وسیع تحریف در یک کتاب چاپ شده توسط انتشارات بنیاد را نشان می دهد.

اینستاگرام
بــــــــــــــــــــه به این یکی دیگه کرنش نیازداردبایدضمن سکوت کرنشی کرد به تحریف کننده وسرتعظیمی فرودآوردبه اینهمه بیشـــــرمی درهمه جادخل وتصرف دیده بودیم الادرمسئله خون وشهادت درهمه جاتحریف کننده دیده بودیم الادرداستان شهادت اگرکسی یکدقیقه فقط یکدقیقه درکنارشهدابوده باشدوشهادتهارادیده باشدبه چنین موضوعی که برمیخورداحاس پوچی میکندکه یکی برودتانهایت جانش بسوزدآتش بگیردخردبشودمین فسفری ذره ذره آبش بکنتاتمام بشوددرمیدان مین گیربزندوجاویدالاثربشودبعدیکی بیایددرهمان موضوع تحریف کندسرقت کنددست نوشته هاراودلنوشته هاراکه راویش بااشک وحون دل آنهارانوشته است الله اکبرازاینهمه وقـــــــــــــــــــــــــــــاحت وبیشرمی .خدایاکمککن مسیرحرکتمان مسیرمناسبی نیست.
اعتماد جامعه و ایثارگران نسبت به امانتداری و انجام وظیفه و مسئولین بنیادشهید انقلاب اسلامی زمان زیادی است و مدتهاست از میان رفته است
بر خلاف هیاهو ها یی نشر بنیاد شهید و اسناد شهدای ما در بایگانی خاک می خورد و عده ای زیادی مدیر های نجومی بگیرند و پز می دهند و جانبازان پشت درها
بلاخره ما هم خدایی داریم بخورن وو ببینیم نتیجه اش چه خواهد شد
العاقل یکفیه الاشاره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi