شناسه خبر : 80367
چهارشنبه 01 بهمن 1399 , 08:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدا از حق الناس رزمندگان نمی گذرد

اکبرکاشانی حصاری - عرض ادب خالصانه بر یاران صدیق وپاکی که خودرا به مال و زرق و برق دنیا نفروخته و پایبند حق و حقیقت و خدا ترس هستند. عزیزان زحمت کش در هر اداره و یا ارگانی که خالص و مخلصانه زحمت می کشند، بدون هر گونه تظاهر و ریا و یا سوءاستفاده شخصی و بدون هیچ شک یا شبهه، باید اذعان کرد امام خمینی(ره) نوری از خدا دردل داشته و چهری ایشان چنان بر دل خلق خدا می نشیند که مخاطب پای حرف و عمل او از جان مایه می گذارد. همچون همین رزمندگان و ایثارگران و شهدای گرانقدر وجانبازان عزیز.

در آن دوران، جوانان تا سخن حکیمانه امام خمینی (ره) از تلویزیون و یا از رادیو پخش می شد و می گفت جبهه ها نیاز به حضورجوانان دارد، بلافاصله به جبهه ها اعزام می شدند.

متاسفانه برخی از همین عزیزان که حالا آنان را معسر می خوانند سخت در مضیقه اند. از خوشی و لذت جوانی در کنار خانواده و دوستان گذشتند و از آنها چشم پوشیدند و پای کار جنگ ایستادند و هریک در توان و اندازه خود بدون هیچ چشم داشتی از جانشان مایه گذاشتند که در تاریخ ثبت شده است.

همگان دیده و شنیده اند که گاه با آن سن و سال کم، کوهی از رشادت و ایثار بودند.

اما پس از دفاع مقدس قانون گذاران ما قانون (حمایت از ایثارگران و جانبازان و رزمندگان) را بد نوشته، بد اجرا کردند و فقط تبلیغ می کنند! آنانی که دانسته یا ندانسته در مورد یادگاران دفاع مقدس قانونی بد تصویب و ظاهرش را تزیین و آرسته کردند و حرف و عملشان یکی نبود، خود می دانند آه و لعن این بندگان پاک و صدیق خدا را به دنبال دارد و چه عواقبی به دنبال دارد.

پس نه به عنوان نصیحت، بلکه به عنوان یک توصیه و تلنگر عرض می کنم قبل از تصمیم به تصویب و عمل به قانونی در مورد رزمندگان و ایثارگران کمی محتاتانه و البته با فکر و ریشه یابی در مورد مشکلات اساسی این قشر اقدام به تصویب و اجرای قانون کنید.

عده ای گویا چشم و گوششان را بر حقیقت بسته اند و دنباله رو عده ای دنیاپرست شده اند و چشم بسته گام بر می دارند و نمی دانند با آبروی رزمندگان دفاع مقدس بازی می کنند! پس لازم است اجرای این قوانین را بروز کرده و با قانون شکننان برخورد قاطع و سریع انجام شود.

مسئولین بدانند ما همان یاران دل سوخته مکتب حسین (ع) و امام خمینی (ره) بوده و هستیم و مادیات زندگی رنگی هرگز ما را تغییر نداده و نخواهد کرد. بدانید خدا شاید از حق خود بگذرد اما حق الناس را هرگز نمی بخشد و روزی دروغ و ریا بر ملا می شود.

حضرت حق یار و یاور حق گویان وحق طلبان بوده و هست.

 

اینستاگرام
ای بابا ما چهل سال است می گویم حق رزمندگان معسر رابدهید انها به ریش مامی خندند کجای کاری برادر شش ماه ازاول ۱۴۰۰ هم می گذرد بعد مثل گداها ۱۵۰ هزار برامون ازافه می کنند ولی مال خودشان چون بارمالیندارد میلیونی
باسلام وعرض ارادت خواص ومخلصصانه وادب واحترام خدمت عوامل زحمت کش فاش نیوز .هرچند این بنده حقیر خداوند.کم سواد هستم واز قانونها زیاد سر در نمی اورم .اما از زمانی که اشنا با سایت شما شدم احساس امید تازه وامید بخشی همانند نوری دردلم روشن گردیده واین را مدیون شما سروران بزرگوار هستم.که صداهای روبه خاموش شدن واحساس تنهای وغربت من وهم نوع من که درس وخوشی کنار خانواده را با سن وسال کم رها کردیم وبرای دفاع از دین وشرف وناموسمان عازم جبهه های حق علیه باطل شدیم .وصادقانه وبرابری وبرادری ویک صدا شدن وباعشق برخاندان نوبت وامامت وسالار شهیدان حسین ( ع) درمقابل دشمن تا دندان مسلح از جان خود دریق نکردیم وشهادت همرزمان وجانبازان وایثار وفداکاری دشمن را شکست واز خاک ووطن عزیزمان بیرون راندیم.وبعد از جنگ هم با تمام مشکلات وکمبودها سوختیم وساختیم .ودم نزدیم .وعده ای خاص با جلوه نمای وریا کاری وشروع به باند بازی وگروه جناح گرای قدرت رادر دست گرفته وهر گروه که امد در راس کار .ان همبستگی واتحاد ویکپارچگی را به سستی وانزوا کشیده وتحمیل سلیقه وفکر برتر بودن.واز اطمینان وروراستی ماها سو؛ استفاده کرده وساخت وساز پیکره جنگ زده وطن ومردم عزیزمان را عقب انداخته وهزینه ساخت جهشی وطن رادر جیب خود واقازاده ها گذاشته ومارا زیر پای خود له کردن وندیدند.ورفته رفته وبا اعمال فشار امریکا وکشورهای اروپای وتحریم ها اقتصاد ی وضع نابسامان ررو به پیشرررفت را به بازاررکود کشانده وحالا این شده وضع زندگی وحال وروزمان .انان درخوشی وپاروکردن بیت والمال ولاکچری زندگی در ویلاهای انچنانی .؟؟؟؟ اما ما در فقر وبیکاری وفشارهای زندگی اول استخوان ههایمان خورد شده و سرپناه کوچک ارثی پدری را خرج دارو ودرمان وکمی هم لقمه نان وبخور ونمیر ورفته رفته من وامثال من با نداشتن سرپناه وسفره خالی از لقمه نان .؟ کانون گرم خانواده را از دست داده وروبه زوال کشیده شدیم .ودرد ورنج اثار جنگ درد ومجروحیتهای که ان موقع وزمان جراحت دربندش نبودیم.کم کم مثل نیش عقرب از درون جسم وروحمان را ازار میداد .ووقتی خانواده را از دست داده مثل ادمهای گیج ومنگ گوشه گیر شده ودر خود
فرو رفته ودرفکر راه وچاره نجات خود وتعهدی که نسبت به خانواده داشتیم .عذابم را صد چندان کرده وده سال است بعضی از وقتها میروم جای خلوت وباخود میجنگم ومیگریم وبا خدای خودم درد دل میکنم .دراین مملکت یعنی کسی نیست مارا ببیند.ای خدا جرم ما چیست .اگر مرتکب گناهی خواسته وناخواسته شدیم .جانم را بگیر.خداوندا صبرم سرامد توکه بخشنده ای وکریم .پس چرا اینقدر بنده ای را عذاب میدهی.خداوندا .اول واخر تور اشکرگذارم.هرکس باعث نابودی من وامثال من شده .ازتو میخواهم بر سرش بیاوری تا زخم رازخم زدن را مزه اش را بچشد.انشاالله.حالا با تمام فشارها وزخم زبانها ودردمندی وکهولت سنی وارتروز ورماتیسم استخوانی.شدم سربار دختر وداماد .ودیگران مسیبت مرا جورش را دیگران هم باید بکشند واز گشت وگذار ووتفریح خود بگذرند .تا مرا تر وخشک کنند .لعن ونفرین خدا بر جد وابادشان باشد.اگر منم مثل شما بی غیرت بودم حالا این وضع وحال وروزم نبود .امروز بقدری فشار روحی روانی وجسمی ازارم داده که از خود بی خود شدم واگر خداوند ازدستم راضی شود .خود را خلاص میکردم .ما دین خدا را به چه دادیم وبد نامش کردیم .ما انسان وانسانیت را به چه قیمتی فروختیم .شکستن دل هم نو ونابود کردن غیرت مرد خانواده وخورد کردن عزت او را نزد خانواده اش .وحالا فکر میکنید بعد از سی وپنج سال از گشت جنگ .خیلی کار مهمی برای ایثارگر وجانباز انجام داده اید.و امان را با القاب زشت ومیدیم .میدیم ویک را دو دو را در اینده چندان می کنیم .در ساز ورسانه ها جار جار کرده .وانان را به نداشته ها واینده هیچ وپوچ وعده میدهید.نام ای عمل را چه باید گذاشت ؟ اخه تو کدام کشور قانونی که برای رفع ناهنجاری های اجتمای تصویب وردیف بوجه ان مشخص شده .ده سال بعد پرونده قانون تسویب شده .ان هم توسط عده ای خدا ترس .تازه میاد در سحن علنی مجلس بررسی ورسیدگی شود .ومجری ان این چنین ریس جمهوری باشد .حال وروز مان دراینده مشخص است .اقای ریس جمهور کمی تحمل وصبر داشته باشید .دستور ده ویا سال دیگر برگشت به بایگانی رابدهید.من مردانه قول میدم از دست ما راحت شده وانانی که صدقه خور سر من وامثال ما به نان ونوای رسیدن وحالا مارا صدقه خور ومحتاج وگدا میخوانند. راحت میشوند.خوب است سری به کتاب قانون خودنوشته خودتان بزنید ویک فرد ایرانی در هر شرایط بود ونبود دولت مکلف به تامین وضع زندگی در حد معمول ان فرد را دارد
.وسند چهل ساله ارمان ونوشته گذشته تا به حال صحت وسویش مشخص است .فقط میتوانم بگم خدا به داد رهبر ولایت مدار مان برسد که چه خون ودلی از دست شما ها خورده ومیخورد .اگر سخنان حکیمانه اونباشد.واقتدار مردان انقلابی وخداترس .نبود که این انقلاب به باد فنا رفته بود.خداوند به او ومردان خدا ترس عمر دوچندان عنایت فرماید.؟ ان شالله ..امین حق یارو ویاور حق جویان وحق طلبان است .فقط حق الناس را خدا نمی گذرد .جهت یاد. اوری.
باسلام وعرض ادب فراوان .خدمت تمام فریادرسانان بر گوش مسولی که مسولیت پذیر نبوده ونیست.بله ای بزرگواران.بعضی مواقع خداوند بلایای طبیی ویا غیر طببی را بر سر ما نازل میکند تا مارا در رفتار وکردار نسبت به هم نو خودتلنگر وبیدار کند.اما بعضی از ما ادم ها بقدری خیرسر وگستاخ شدیم که هرگز نمیخواهیم قبول کنیم.مثل ههمین اقا وییا خانم کرونا..هرچه از زمان تولدش می گذرد .بای ما در باز سازی زیر ساخت ها دقیق تر بشویم.تا رفا برای هم نو را بیشتر کنیم .اما تا برخورد نکنید.شاید متوجه حرف این حقیر نشوید.دیروز من برای انتقال پرونده جانبازی به بینیاد جانبازان کرج رفتم تا از شهر ورامین به کرج که حدود پانزده سال ساکن هستم انتقال پرونده بدهم .حالا بگذریم که سه روز متوالی مراجعه کردم تا بدانم مدارک برای انتقال چه میخواهد.وباتحویل مدارک .درجواب من که چه ووقت وچند روز دیگر میاید.به من گفتن بروید دو ماه دیگر.؟ گفتم خودم یکروزه میروم وانجامش میدهم .ومیاورم .گفتن چون در سیستم ثثبت شده دیگر به شما نمیدهند.گففتم چقدر جالب
ازاین عمل باید خدا پسندانه باید تقدیر وتشکر کنم.چقدر شما به روز وانلاین هستید.خندید.وباتمسخر سر تکان داد.وبه او گفتم .زیر ساختهای ما همه همین طور به روز پاسخ گو هستند.که با کلی مراجعه برای کار ی عادی ومعمولی باید دوماه صبر کنم .وخندیدم واز درب اداره بیرون امدم .وجای سوال دارد.که ایا مسولین ان اداره واقعا.خوابند.یا مارا چه فرض میکنند.پس کوچکترین کار اینقدر زمان ببرد.خدا عاقبت این قانون میدیم ومیدیم وانچه نین وانچنان را باید به نسل بعد وارث بنویسیم.که ان را جز سرمایه اینده به حساب بیاورند.اجرشان باخدا خداوند خیر به انان دهد.که چقدر ما کارهای اداریمان به روز شده .ووقتی وارد سایت هر یک میشویم .تارخ به روز رسانی انها از یک سال هم گذشته.ممنونم از این همه زحمت شبانه روزی این زحمت کشان.یاعلی مدد.
باسلام قانون استخدام فرزندان ایثار گران .درمورد فرزندان ایثارگر که در مدارس غیر انتفاعی وکه انان را نیروی ازاد میدانند اما ده سال طبق قانون اداره اموزش وپرورش گزینش شده اند ومشغول خدمت با حقوق خیلی کم شامل نمیشود.من دخترم با مدرک لیسانس ادبیات ده سال گزینش شده اموزش وپرورش در مدارس غیر انتفاعی مشغول میباشد.ایا واقعا حقش نیست .وکس است که مرا بعداز جدای خانواده براحوالم رسیدگی کرده ومیکند وبار شرمندگی فراوان وخسته مرا بر دوش میکشد. ونامه از امور ایثار گران کرج گرفتم.وایشان برده اداره اموزش پرورش .در جواب به اوگفتن شامل شما نمی شود.مگر در زمان تسویب قانون این مدارس غیر انتفاعی نبوده وایا مگر زیر نظر قوانین اموزش وپرورش نیست .یا باید اینجا هم حق وحقوقمان زیر پا گذاشته شود.وهمه امیدههای که به ان دل بسته ایم .باز به ناامیدی کشیده شود از مجریان قانون تقاضای رسیدگی دارم .وراهنمای کاملدر این قانون وقانع شدن خودم در حق وحقوق تسویب شده .رادارم.ممنونم اگر راهنمایم کنید.واز بزرگواران این سایت خبری وفرشته گان نجات میخواهم به عنوان یک برادر کوچک پیگیر شوند.باز هم بینهایت از عوامل زحمت کش این سایت فریاد رس دلها ممنونم. خداوند به همه شما بزرگ واران اجر عظیم وطول عمر با عزت اعطا فرماید.ان شالله..امین....تنها امید واخرین امید فریاد رس .بعد از خدا شما بزرگواران هستید.حق یارتان
با سلام
جناب کاشانی حصاری سپاس از زحمات شما
لطف کنید مطالب را کوتاه تر بفرستید.
که قابل خواندن باشد
باسلام وتقدیر وتشکر فراوان .به رویچشمانم.چشم بگذارید پای کم سوادی این حقیر .باز ازشما بزرگواران طلب عفو وبخشش دارم.خداوند نگهدارتان.
باسلام .ای برادران بزرگوار. اگر سر شمارا درد میاورم و وقت گرانبهای شما را میگیرم .شرمنده .موج انفجاری باشی وپرونده بیمارستانیت گم شود .درخواست کمسیون میکنی .محلبه ادم نمی گذارند.زندگی وکانون گرم خانواده ام ‌ده سال است از هم پاشیده.یک فرزند تالاسمی دارم .خودم سربار دامادم هستم .ارتروز ورماتیسم شدید دارم ..سهام عدالتی که از واحد ایثارگران برای خودم وچهارنفراز اعضای خانواده ثبت نام کردم .بعد از چندین سال برای سه نفر بیاید .ولی خودم وفرزند بیمارم.هیچ.درورامین یک سر پناه داشتم .ان هم فروختم خرج دوا و درمان خود وفرزندم کردم حالا از خجالت حدود پانزده سال درشهر کرج در به درم. به هر کجا که میروم سنگ وقلابم میکنند.بازم بگم .بخدا اتشی دردلم دارم که از درون دارد میسوزاندم. این هم مملکت اسلامی ما که هرچه فریاد میزنی .ودست وپا .گویا قرق تر میشوم دراین دریای نیستی..مرا ببخشید .دیگر نه مینویسم .ونه مزاحم شما عزیزان میشوم.از یکایک شما سروران حلالیت مطلبم.خدا یارو ویاورتان.امین..
باسلام وخسته نباشید.ای مسولین. حراف وشعار بده .میدیم .میدم ده فجر هم تمام شد .اما سهام عدالت جاماندگان.فقط شعار شد.ودر سبد کالا ولابلای حکمت کارتها.ودیگر مطالبات
ایثارگران به بایگانی عودت داده شد. برای خاک خوردن مجدد
با سلام درود به شرفت.عزیز دلم خونه خرابی بسیار سخته.کسانی هستن تجربش کردن.بنده نیز خانمم سال۷۹تصادف کرد .من مندم چهار فرزند قدونیم قد.دخترم ۲سالش بود.پسر بزرگم ۹سال.خودم کارگر درامدی نداشتم .هیچی وهیچی .تنها شانسم این بود که مادر عزیزم که براش میمیرم.به کمکم اومد.ولی باز هم شبهای بود که چیزی برای خوردن نداشتیم.ازدواج نکردم به مدت۱۵سال .چون به خانمم زمانی که خاکسپاریش میکردن قول دادم هیچ نامادری برای بچهاش نیارم.خصوصان دخترام.اونا بزرگ شدن دختر بزرگم ازدواج کرد رفت خونه شوهر.دختر دومم هم سال ۹۵ازدواج کرد اونم رفت.یه هفته بعدش من ازدواج کردم.والان هم ۵ساله زندگی میکنم.مستجرم .درامدی ندارم.نه زمینی .نه وسیله ای نه حقوقی .نه از جای کمکی.فقط یارانه واگه هم کاری باشه در ماه زیر یک میلیونه.بازهم خدا رو شکر کن .چرا که فریاد رس فقط اونه ما وسیله هستیم .انشاالا هم برای شما هم تمامی کسانی که هنوز در نوبت هستن امسال سال خوبی باشه.در ضمن شما که خودتو بیسواد خوندی.ارزشت خیلی خیلی بالا تره .اونو پاین نیار.همیشه اگه میدونی فردا روز بدی هستش به روزهای خوب.وبه خودت امید بده چرا که انسان با امیده که زندست.هر چقدر زندگی سخت هم باشه باز هم روزهای خوبو در نظر بگیر.چرا که هستن کسانی با شرایط بدتر.با سپاس. لذت بردیم
باسلام ای برادر دینی وبزرگوارم سلام ودرود خداوند بر شما وخانواده محترم ومادر بزرگوارتان.واز او که مثل مادر خود میدانم طلب دعای خیر دارم. چون پدر ومادرم به رحمت خدا رفته اند .وقدراورابدان.که میوه نا یاب است کسی که بعدازخداوند بربنده اش بی منت وبی ادا برفرزند ان خود از شیره جان خود گذشت ومی بخشد.خداوند سایه اورا برسرتان پایدار بدارد.امین.هرحرف اگر از دل براید.حتمی بر صاحب دل نشیند وخوش اید.ازخداوند برای هم گان خیر وخوشی وسلامتی طلب میکنم.انشالله ..امین.وهزاران امین دگر.التماس دعا از همه عزیزان دارم.یاحق وحقیقت .حضرت حق نگهدار همه بزرگ واران وسروران وحق طلبان باشد.انشاالله.امین.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi