شناسه خبر : 80384
پنجشنبه 02 بهمن 1399 , 09:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رزمنده‌ای که شهید «سلیمانی» گواه جانبازی‌اش برای اسلام شد

سردار حاج «حسین رجایی» یادگار دوران دفاع مقدس و فرمانده مستشاری جبهه مقاومت و مدافع حرم اهل بیت(ع) دوم بهمن 1397  دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست و پیکر مطهرش در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت.

رزمنده‌ای که شهید «سلیمانی» گواه جانبازی‌اش برای اسلام بود

به مناسبت دومین سالگرد عروج آن شهید به بازخوانی پیام شهید قاسم سلیمانی پس درگذشت سردار جانباز «حسین رجایی» پرداخته‌ایم.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«بار دیگر خبر عروج آسمانی یکی دیگر از یادگاران دوران عزتمند دفاع مقدس در فضای عطرآگین میهن اسلامی و دیار کریمان، استان کرمان منتشر شد.

برادر نستوه و جانباز بی‌ادعای عرصه دفاع از حریم اسلام عزیز، حاج حسین رجایی پس از دوره نسبتا طولانی بیماری، از دنیای فانی رخت بربست و به دیار باقی شتافت. این رزمنده رشید و بصیر پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نکرد.

ابتدا در شرق کشور با اشرار و گروه‌های منحرف و سپس در کسوت اولین مدافعان حرم آل‌الله به مبارزه با اذناب و ایادی استکبار جهانی پرداخت و منشا خدمات شایانی در این مسیر نورانی گردید. سردار رجایی شهیدی زنده بود که تا آخرین لحظه عمر با برکت خود آنی از مجاهدت در راه دفاع از اسلام، انقلاب و جمهوری اسلامی دریغ ننمود و بار‌ها در صحنه‌های گوناگون به شرف جانبازی نائل شد.

رحمت خداوند بر آن جانباز مجاهد که از دوران نوجوانی تا واپسین دم حیات با برکت خود پیوسته در حال ایثار و فداکاری بود و در نهایت در سلک مجاهدین و با لباس جهاد به جمع دوستان شهیدش پیوست.

اینجانب ارتحال شهادت گونه این فداکار دلاور دوران عزت و شرف دفاع مقدس را به پدر و مادر، خانواده گرانقدرش، برادران و خواهران و همه دوستان مجاهدش تسلیت عرض می‌نمایم.»

 

download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi