شناسه خبر : 80387
پنجشنبه 02 بهمن 1399 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست مسئولان بانک دی با تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

برات کریمی مدیرعامل بانک دی امروز (چهارشنبه) در نشست «مشترک رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک دی با جمعی از انجمن‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر» با اشاره به برخی از مشکلات بانک دی اظهار داشت: با وجود مشکلاتی که از قبل وجود داشته است، بانک دی یکی از بهترین بانک‌های کشور است و تعامل و ارتباط خوبی با مجموعه‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله سازمان اقتصادی کوثر داشته است و امیدواریم این همدلی‌ها افزایش پیدا کنند.

مدیرعامل بانک دی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بانک دی از معدود بانک‌هایی است که به بانک مرکزی بدهی ندارد و وظیفه ما این است که از نظر ساختار مالی و سازمانی اصلاحاتی را برای حل مشکلات انجام دهیم اگر چه در مجموع این بانک ازجمله مجموعه‌های برتر بانکی کشور است.

کریمی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه بانک دی خدمت به جامعه ایثارگری است، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از افراد شاغل در بانک دی از ایثارگران عزیز هستند و سعی داریم میز خدمت در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران را گسترش دهیم که در این شعبه‌ها فرزندان شهدا و ایثارگران مشغول به کار می‌شوند و تفاهم‌نامه‌هایی با بانک ملی و پست بانک نیز در جهت ارائه خدمت به جامعه ایثارگری به امضا رسیده است.

غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این نشست با تأکید بر ارائه اطلاعات صحیح و شفاف به جامعه ایثارگری در خصوص فعالیت‌های بانک دی گفت: شهدا به عنوان بهترین افرادی هستند که در عملکرد و فعالیت‌های ما نظارت می‌کنند و باید اطلاعات کامل، شفاف و صادقانه در اختیار جامعه ایثارگری قرار داده شود.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این نشست گفت: بیش از ۹ هزار ایثارگر عضو دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر هستند و در حالی که تشکل‌ها برای دریافت مجوز باید ۳۰۰ عضو داشته باشند انجمن‌ها و تشکل‌های این مرکز بیش از ۵ هزار نفر عضو دارند و نقش مهمی در جامعه شاهد و ایثارگر ایفا می‌کنند.

عادل مهری با تأکید بر نقش و اهمیت تشکل‌ها و انجمن‌های ایثارگری در مطالبه‌گری از مسئولان، گفت: این تشکل‌ها نقش مهمی در یاری‌رسانی به ایثارگران دارند و خوشبختانه نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه بین‌المللی نیز نقش‌آفرین هستند.

در این نشست جمعی از نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های ایثارگری به بیان سؤالات، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد بیمه دی پرداختند.

اینستاگرام
آقایان لطفابفرماییدسهام بانگ دی ما چی شده؟؟؟
چرا برای دریافت بازنشستگی برادرم که درسال 65شهید شده وحقش به مادرم میرسه کسی جوابگو نیست چون آشنا یا پارتی نداریم کسی جواب نمیده خدارو خوش نمیاد
ایا شمامل مستمر بگیر ها هم میشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi