شناسه خبر : 80401
جمعه 03 بهمن 1399 , 09:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاوتی در سرویس‌دهی به ورزشکاران جانباز و معلول نیست

تفاوتی در سرویس‌دهی به ورزشکاران جانباز و معلول نیست

تفاوتی در سرویس‌دهی به ورزشکاران جانباز و معلول نیست

اصفهان - نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: میان ورزشکاران جانباز و معلول تفاوتی نیست بنابراین نباید در خدمات‌ دهی بین آن‌ها تفاوتی قائل شد تا همچنان در مسابقات پارالمپیک با مدال‌های رنگارنگ بدرخشند.

 مهدی بصیری عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولین استان اصفهان با اشاره به انتخاب منصور کندری به عنوان رئیس این هیئت اظهار داشت: با این انتخاب مسئولیت سنگینی بر عهده آقای کندری خواهد بود زیرا آباد کردن جایی که آباد شده سخت‌تر از ساخت ویرانی‌ها و آباد کردن ساختمان نیمه‌کاره است.

 وی با بیان اینکه استان اصفهان قهرمانان ارزشی و ورزشی بسیاری دارد، گفت: در زمان دفاع مقدس این استان پرآوازه و زبانزد بوده‌ و امروزه نیز قهرمانان رشته‌های ورزشی جانبازان و معلولین در جامعه ورزشی استان اصفهان و حتی کشور حرف برای گفتن دارند و همیشه صاحب افتخار بوده‌اند.

 نایب‌رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: میان جانبازان و معلولان تفاوتی نیست، بنابراین نباید در خدمات‌دهی بین آنها تفاوتی قائل شد تا همچنان در مسابقات پارالمپیک با مدال‌های رنگارنگ و ارزشمند بدرخشند.

 وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان اصفهان در بین هیئت‌های برتر کشور و در گروه "الف" قرار دارد، تصریح کرد: این امر ناشی از تلاش ورزشکاران و مسئولان مربوطه است و امیدواریم در همین رتبه و حتی در جایگاه ممتازتری قرار گیرد.

 بصیری اضافه کرد: شواری عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای دارد که طبق دستور ریاست‌جمهوری، تمام دستگاه‌ها مکلف به سرویس‌دهی به ورزشکاران جانباز و معلول هستند که این امر باید از طریق هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیگیری شود و امکانات بیشتری برای جانبازان و معلولین فراهم کنیم.

 

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi