شناسه خبر : 80402
جمعه 03 بهمن 1399 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر تازه تفحص‌شده دزفولی

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۲ بهمن در گلزار شهدای بهشت علی دزفول برگزار شد.

پیکر شهید مرادی‌نسب تشییع شد / قهرمانان این مملکت شهدا هستند
 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید کامبیز مرادی نسب از شهدای دوران دفاع مقدس امروز پنجشنبه ۲ بهمن در گلزار شهدای بهشت علی دزفول برگزار شد.

شهید مرادی نسب، ۲۱ تیرماه سال ۶۷ در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر وی پس از ۳۲ سال تفحص و شناسایی شد.

حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول در این مراسم با بیان اینکه عزت و اقتدار و افتخاری که امروز نصیب مردم شده در پرتو راهبرد مقاومتی است که شهدا به جا گذاشته‌اند، با اشاره به جایگاه بلند مادران شهدا گفت: این مادران چنان استقامتی از خود نشان می‌‌دادند که انسان را به حیرت فرو می‌‌برد.

وی اظهار کرد: خون پاک همه شهدا برای دفاع از کشور و خدمت به جامعه فدا شد. ملت ما با شهادت زنده است، نهال انقلاب اسلامی از برکت خون شهدا رشد کرد و اینک به زمان ثمردهی خود رسیده است.

بیگدلی در ادامه با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنان خود راه را برای همه ملت‌های آزاده تبیین می‌کنند، گفت: دشمن نمی‌تواند ببیند ایران اسلامی از برکت خون شهدای عزیز ام القرای جهان اسلام شده است. الگوها و قهرمانان این مملکت شهدا هستند؛ جوانانی که غیورمردانه مقابل دشمن مقابله دشمن ایستادند و از کشور دفاع کردند.

همچنین سردار سیدمحمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان در این مراسم با بیان اینکه وجود چنین شهدایی برای نیروی انتظامی افتخار است و نیروهای پلیس با تمام قوا راهشان را ادامه خواهد داد، با اشاره به مقام مادران شهدا گفت: در مقابل عظمت و بزرگی و روح بلندی که خانواده‌های شهدا دارند باید سر تعظیم مقابل آنها فرود آوریم.

وی اظهار کرد: شهید مرادی نسب از نیروهای ژاندارمری بود و روحیه مقاومت هنوز در نیروی انتظامی  جاری است و ادامه خواهد داشت. شهدای نیروی انتظامی شهدای مظلومی هستند و ما هر روزه از نقطه صفر مرزی تا درون شهرها شهدای زیادی جهت تامین امنیت تقدیم می‌کنیم.

سردار صالحی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای نظم و امنیت تا پای جانشان برای مردم تلاش می‌کنند، گفت: شهدا برای دفاع از امنیت ایران و مردم در این راه قدم گذاشتند و نیروی انتظامی اجازه نخواهد داد خون شهید مرادی و سایر شهدا پایمال شود.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi