شناسه خبر : 80422
دوشنبه 20 بهمن 1399 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیرآبادی، رئیس فراکسیون ایثارگران خبر داد:

اختصاص تسهیلات واگذاری خودرو به ۲۰هزارجانباز بالای ۵۰ درصددر بودجه‌ی۱۴۰۰

وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا مکلف است از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به اختصاص تعداد ۲۰.۰۰۰ خودرو برای تحویل به جانبازان بالای ۲۵% دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط...

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس از اختصاص تسهیلات برای خرید 20 هزار خودرو به جانبازان بالای 50 درصد و جانبازان بالای 25 درصد دارای محدودیت جسمی حرکتی، با اقساط پنجساله در لایحه بودحه سال آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده ایثارگر مردم قم و عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حکم پیشنهادی کمیته ایثارگران محدودیت زمانی قانون برنامه ششم، پنجم، چهارم را ندارد، از امکان تغییرات جزئی در متن مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران در کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد و با انتشار یک فایل صوتی متن مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال  1400را که قابلیت تغییر در صحن علنی را نیز دارد به شرح زیر اعلام کرد.

۱- ردیف ۱۱۱۱۸۷ به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

الف: مبلغ ۵۹۰۰ میلیارد ریال از ردیف ۱۱۱۱۸۷ (رزمندگان معسر- سازمان رزمندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کسر و به ردیف ۱۳۶۰۰ (بنیاد شهید) اضافه می‎شود.

ب: عبارت جانبازان معسر بین ۵ تا ۲۴ درصد از ردیف ۱۱۱۱۸۷ حذف و به ردیف ۱۳۱۶۰۰ بنیاد شهید اضافه می‌شود.

ج: مبلغ ۵۹۰۰ میلیارد ریال به ردیف ۱۳۱۶۰۰ اضافه می شود و با رقم قبلی ۵۹۰۰ میلیارد ریال، جمعاً ۱۱۴۰۰ میلیارد ریال می‌شود.

د: عبارت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح- سازمان رزمندگان جایگزین سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح می‎گردد و مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال به ردیف مذکور اضافه می‌شود.

۲- مبلغ ۱۳۰۰۰میلیارد ریال به ردیف‌های ۱۱۱۱۸۷ جهت کارت ایثار، ایثارگران- به نام سازمان رزمندگان- وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح.

۳- مبلغ ۴۰.۰۰۰ میلیارد ریال به ردیف ۱۳۱۶۰۰ اضافه می‌شود.

الف) کسری اعتبار پرداخت حقوق و مزایای ایثارگران    ۱۳.۰۰۰ میلیارد

ب) حق پرستاری والدین شهدا و کمک معیشت جانبازان   ۱۳.۰۰۰ میلیارد

ج) خرید لوازم و تجهیزات پزشکی و توانبخشی جانبازان  ۳.۰۰۰ میلیارد

حکم مربوط به تبدیل وضعیت:

۴- در راستای اجرای بند (ذ) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، دستگاه‌های مشمول ماده (۲) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مکلفند، نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی کلیه مشمولان ماده (۲۱) قانون مذکور که با عناوین مختلف در دستگاه‌های موضوع قانون مذکور شاغل هستند و رابطه استخدامی آنها (به صورت پیمانی، قرارداد انجام کار معین، کارگری، شرکتی و روزمزد) از محل اعتبارات جاری و تبصره ماده (۳۲) و ماده (۱۷) قانون مدیریت خدمات کشوری و اعتبارات طرح‎های عمرانی و یا سایر عناوین در مشاغل اصلی دستگاه اعم از حاکمیتی و تصدی گری موضوع بندهای (الف) و (ب) ماده (۴۵) قانون مذکور خدمت نموده و یا می نمایند. با طی مراحل گزینش (بدون الزام به رعایت شرط سنی، تحصیلی و آزمون) به صورت استخدام رسمی اقدا نمایند. بار مالی ناشی از اجرای این بند به مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف متفرقه شماره .... تأمین می‌گردد.

۵- در بند (ه) تبصره (۵) لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بعد از عبارت "دستگاه‌های اجرایی" عبارت "با اولویت دانشگاه آزاد اسلامی تا مبلغ ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال" اضافه شود.

۶- در اجرای بند (الف) ماده (۸۹) قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از طریق بانک‌های عامل و با معرفی سازمان رزمندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کلان‌شهرها دو میلیارد ریال و در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار جمعیت ۱.۶۰۰ میلیون ریال و در شهرهای بالای یکصد هزار نفر یک میلیارد و سیصد میلیون ریال و در شهرهای زیر یکصد هزار نفر جمعیت یک میلیارد ریال و در روستاها هشتصد میلیون ریال وام قرض الحسنه با نرخ ۴% و با بازپرداخت ۲۰ ساله به رزمندگان تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن اعطا نماید.

مابه التفاوت سود سقف نرخ مصوب شورای پول و اعتبار به مبلغ پنج هزار میلیارد ریال (۵۰۰۰) از محل ردیف ۱۱۱۱۸۷ توسط سازمان رزمندگان دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پرداخت می‌گردد.

۷- وزارت صنعت، معدن و تجارت از طریق شرکت های خودروسازی ایران خودرو و سایپا مکلف است از محل تولید محصولات ملی خود نسبت به اختصاص تعداد ۲۰.۰۰۰ خودرو برای تحویل به جانبازان بالای ۲۵% دارای محدودیت‌های جسمی و حرکتی و جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقسیط ۵ ساله اقدام و گزارش عملکرد را هر سه ماه یک بار به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات و کمیسیون صنایع و معدن مجلس ارایه نماید. کارمزد ۴% به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف ۱۳۱۶۰۰ تأمین می گردد.

۸- در راستای اجرای جزء (۱) بند (ث) ماده (۸۸) قانون برنامه ششم توسعه، دانشگاه های تحت پوشش وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری- بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی که از مشمولین این بند شهریه دریافت می نمایند، موظفند نسبت به اعطای معافیت حداقل ۳۰% شهریه به مشمولین ماده فوق اقدام نمایند. بار مالی نشای از اجرای این بند از محل ردیف ۱۳۱۶۰۰ و ۱۱۱۱۸۷ به مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال تأمین می گردد.

۹- به منظور اجرای تبصره (۱) ماده (۵۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، برای تعداد ۴۰ هزار نفر از ایثارگران اقدام نماید. بار مالی ناشی از اجرای این بند از محل ردیف ۲۷۰۰ میلیارد ریال تأمین می گردد.

۱۰- بنیاد شهید و امور ایثارگران می تواند تعداد ۵ هزار فقره وام مسکن از محل سهمیه سال ۱۴۰۰ را مجدداً برای ایثارگرانی که در سنوات قبل از این تسهیلات استفاده نموده اند ولی هم اکنون در زمینه مسکن دارای مشکلات اساسی و حاد بوده و فاقد مسکن باشند تخصیص داده و بدون رعایت سایر ضوابط برای ساخت یا خرید معرفی نماید.

۱۱- عبارت ذیل به بند (ز) تبصره (۱۶) الحاق شود.

"ایثارگرانی که در سنوات گذشته از تسهیلات ارزان قیمت تا سقف دویست و پنجاه میلیون (۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال بهره مد شده و تا پایان سال ۱۳۹۹ تسویه حساب می نمایند، به شرط خرید یا ساخت مسکن جدید از تسهیلات مسکن ارزان قیمت ایثارگری قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بهره مند شوند."

۱۲- در اجرای تبصره ۲ بند (د) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد ریال به ردیف ۱۳۱۶۰۰ اضافه می‌شود.

۱۳- در راستای بند (ب) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران برای اجرای تبصره ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، سازمان رزمندگان نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران به کلیه آزادگان و ایثارگران واجد شرایط اعم از حالت اشتغال و غیرحالت اشتغال از محل ردیف ۱۳۱۶۰۰ و ۱۱۱۱۸۷ پرداخت نماید.

۱۴- در راستای اجرای بند (ث) ماده ۸۸ قانون برنامه ششم توسعه و تبصره ۳ ماده ۴۱ قانون جامع ایثارگران، مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال در ردیف‌های ۱۳۱۶۰۰ و ۱۱۱۱۸۷ پیش‌بینی می گردد.

۱۵- در ماده ۵۶ قانون جامع ایثارگران عبارت ۱۲ ماه حضور در جبهه به ۶ ماه تقلیل می‌یابد.

این در حالی است که از قرار معلوم مصوبه کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق برای تأمین خودروی جانبازان از تامین بیست هزار خودرو از طرف ایران خودرو و سایپا برای جانبازان بیست و پنج درصد به بالا با تقسیط پنج ساله  با نرخ چهار درصد پیش بینی شده است.
همچنین به جز این داده ها مولفه دیگری در متن مصوبه موجود نیست. به طور مثال
اگر یک خودرو 250میلیونی با سهم شصت درصد تسهیلات را در نظر بگیریم اقساط آن حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.
از سوی دیگر هنوز جزییات سهم جانباز یا بنیاد در این مصوبه مشخص نیست. اما اگر همین شیوه را در نظر بگیریم  و افزایش حقوق سال بعد را به همراه بخشی از حقوق امسال را مد نظر قرار دهیم همه آن باید به اقساط اختصاص داده شود.
لذا ضروری است دوستان فعال در این زمینه برای اصلاح بهینه این مصوبه کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق وارد رایزنی با آقایان امیری فراهانی و نادران و نوروزی شده و خواستار مصوبه ای شوند که امکان بهره مندی از آن میسر باشد.

اینستاگرام
ما که چیزی نفهمیدیم باز اگر و اما 25درصد اینجوری باشه نباشه بابا یا همه25درصد ها رو شامل شه یا نه گزینشی نکنید هرکی توانست بگیره هر کی نو نست نه قانون یا برای همه درصد ها ی 25درصد با بالا یا هیچکس این وسط باز همون داستان قدیمی هر کی اشنا داشت بگیره هرکی نداشت بهش میگن تعلق نمی گیره این که همون اش و همون کاسه شد که بابا
با سلام خدمت اقای امیرابادی بزگوار من جانباز حالت اشتقال بنیاد بودهام ولی به محض استخدام در دستگاه دولتی بنیاد ان زا قعطع کرد وان زمان گفتند که بعد برقزار می شود که تابحال نشده است و الان که بازنشسته شده ام لاعقل اللن کاری بکنید که بنیاد دوباره بتواند ان را برقراز کند با تشکر

...
همان بهتر که به بالای ۲۵% می دهند .
چون و زیرا که :
بچه های جبهه و جنگ و دفاع مقدس ؛
یعنی رزمندگان و جانبازان پولشان کجا بود که قسط بدهند .
و حتی پول بنزینش را هم ندارند .
و این خرج گران فقط از عهده حقوق بگیران مرفه است ؟!
...
سلام ما ازا دگان 2سال یا3سال یا جانبازان 25 درصد تا 49 درصد بنده خدا نیستیم که هرچه است برای 50 درصد به بالا
سلام.. کجا قانون من ازاده ده ساله ایلامی به دنبال یک جانی هستم در طول ۱۳ سال چون اختلاسگر مجرم وجانی بود که حتی مرگ هشت نفر از مال باختگان و دردسر وگرفتاری برای ده ها نفر که دادگاه های استان ایلام پیگرد نشده ومدت ۱۵ سال ظلم وجور وستم میکندکه دارای کتاب کنز الیهود میباشه که تمام سحر وجادو وجنبل انجام میدهد وشخص کثیف وغبیثی است
سلام چرا در اختصاص خودرو اقساطی فقط جانبازان محترم جسمی حرکتی را در نظر گرفتین. جانباران اعصاب و روان که خیلی حال وخیمی دارند که ضرورت دارد به آنها هم اعطا شود تا پرستاران و فرزندان آنان به سهولت به مراکز درمانی غیره ببرند و آبرویشان حفظ شود کاش میدانستید وقتی پدر جانباز ۴۰ درصد اعصاب و روان را به دکتر میبرم چه عذابی میکشم پدرم با اعمال و رفتاری که دارد هیچ تاکسی هم راضی نمیشود مارو به دکتر ببرد. جانبازان اعصاب و روان همیشه و همیشه گمنام و محروم. چون هیچ جانباز اعصاب و روانی در راس امور نیست که که برای هم رزمان موج گرفتش کاری کند همه جانبازان اعصاب و روان وخیم یا در بیمارستان روانپزشکی بستری هستند یا در کنج خانه فقط با ده ها قرص آرام بخش سکوت مطلق به سر میبرند فاش نیوز شما صدای رسای ما مظلومان بی کس باشین اجرتان با سید الشهدا(ع)
سلام ممنون از عزیزان زحمت کش . اگه به دلیل گرانی دارو ودرمان و... وام بلاعوض برای جانبازان 50 درصد به بالا به مبلغ 50 میلیون تومان ویا وام معیشت 20 ساله با 4درصد سود و بدون ضامن وفقط کسر از حقوق خودش که بنیاد کم کند بدون سفته وچک
یه وام میدید منت میزارید
بعدش زیر ۲۵عراقیند ؟
خدا نبخشه
سلام جناب اقای اوحدی والله بخدا قسم به همه مقدسات قسم درحق همسرم ظلم شده درصدش بیشتراز ۲۵درصدهست اما بی عدالتی حاکم هست چرا فقط ۵۰درصد چه فرقی میکنه پس ۲۵درصدها چی شما ا بخدا انقدر ظلم نکنید
پس جانبازان ۲۵درصد چی ؟ که ۵۵سندازخدا گرفتن نتونستن یه دوچرخه بخرند چه فرقی میکنند
ای کاش آقای فراهانی ودیگر اعضاء فراکسیون جانباز زیر ۲۵ درصد بود
سلام یعنی ما جانبازای ۲۵ درصد نباید حد اقل یه ماشین ایرانی داشته باشیم ولی فلان آقازاده سوسول باید ماشین میلیاردی سوار بشه آخه درسته تو کدوم دین و آیین اینا گفتن
ماگذشتیم وگذشت انچه بابامیکنید ولی مازبان طلبکارانه رابه حیا همررزمان شهید میگذاریم ولی با۳۲ماه جبهه و۱۵درصد جابازی که۳۲سال پیش تشخیص دادن انهم یک مورد پرونده ۲بارموج انفجارهسچگاه اعتراض نداشتم ولی ام وز درسن۵۷سالگی توانی نداذم اتشالا خداجواب عدالت بیتی شما به خیردهد ایا واقعا بچه های زیر۲۵درصذ کاری مکردند خدااخ عاقبتتون روبخیرکنه ازماکه جذشت ولی واگذا کردم زه خدا
آقای اومد من جانباز شیمیایی چهل پنج درصد با شصت ماه در جبهه معلول جنگ تحمیلی هستم و حرکتی جسمی من در جبهه بر اثر مجروحیت شیمیایی است چهار به من خودرو ایرانی نمی دهی مگر من چه گناهی کرده ام با احترام حاج عبدالمالک شه نوازی ازخاش
پس جانبازانی که ۲۵ درصد هستند چی میشن فقط یک کارت جانبازی سهمشون هست ؟ آیا کار و آزمون و یا خرید ماشین و....فقط باید برای ۵۰ درصد به بالا باشه ؟ آیا ایثارگران و رزمنده هایی که چندین سال در جبهه ها جنگیدند اما جانباز بالای ۵۰ درصد نشدند حقی ندارند ؟ چرا واقعا ؟
برادر من برو خدا شکر کن که زیر 25 درصد هستی و سالم همه امتیازات 70 درصد را شما هم میگریم مثل بیمه وام مسکن و حقوق فکر کردی به جانبازان 70 درصد چی می دهند که به شما نمی دهند به شما عیدی دادن به 70 درصد 300 000 تومان بیشتر دادن یکی کمی فکر کنید
ن...من اینه که قسم می خورم همه حرفاتونم داروغه کسی که دراین بنیادمیلیاردهاتومان اختلاس میکنه....ولی هیچکس ازمسعولین وجوداینونداشتندکه آن شخص رابگیرنداونهم برو که بردواقعادمش گرم اینو نوشتم که بشمارم کسی که اینقدرازشمابردچیکارش کردین خلاصه بگم ما همه چیزومیدانیم ولی اگه بخواهیم چیزی بگیم ماودودمانمان راببادمیدهید.... به هرحال خودتونیدخخخ تاابد
شما همتون دروغ میگیرن بنده جانباز۳۵درصدم قبلا گفته بودند برای معافیت فرزند دوم بایدسابقه جبهه باضافه حصوردرجبهه بایدبشود۵۰ماه حالا من چهل ونه ماه پوشانیده روز دارم میگویندنمیشه فرزندتونومعاف کنیم...من بایدچیکارکنم.......
پس ما جانبازان زیر 25 درصد چی حالا حالا باید درجا بزنیم احتمالا 20 سال دیگه نوبت ماشین ما میشه اکر عمری باشه
شمانمیخوادبه جانبازان وام خودروبدیدبریداونم بالای50 درصدیعنی پدرمن که چهاربارتواین هشت سال رفته خط مقدم وفقط 20 درصدناچیزبهش دادن و14تا بچه بیکارداره داره ودربدترین شرایط زندگی میکنه دستشوبگیرین من خودم چهارسال تووزارت دفاع بصورت شرکتی اونم نه ازسهمیه بلکه ازاقبالم اونجام چرانبایدتغییرعضویت بشم همه جاشده باند بازی شمامشگل اشتغال فرزندان جانبازروحل کن نه که تصحیلات بدین
سلام به همرزمان.. ماباید قدر دان مسوو لین و نمایندگان باشیم صبر کنید ما که 40 سال صبر کردیم به اونا ودر کنار اونا شما هم خواهید بود ولی گله نکنید بگید دست شما درد نکند چون توی 40 سال مسولین ما که در انقلاب و جبهه بودند وفرمانده ما بودن مجلس اول ودوم و.. که می توانستند همه مشکلات را حل کنند نکردن حالا قدر این عزیزان را بدانید بازم غنیمته مشکل هر کدام حل بشه غنیمته جانباز 25 درصد
خداوکیلی کمی تامل کنی کمی تفکرکنی روانی میشوی ببین چه بروزمردان پاکبازوعاشقان بی ادعای دیروزی آورده اندکه صدتاپست ازجنگ وازشهداوازایام جانبازی خودشان رامیگذراندکسی توجهی نمیکندوکامنتی زیرمتون نمیبینی امااگرصحبت پول وماشین وخدمات مالی شدیک پست ده سطری ده هزارسطرکامنت میخوره آنهم کامنتهای شکوائیه ایی ونالیدنی این است عاقبت اقتدارآفرینان دیروزی که بانام معسرامروزصدایشان میکنندای ننگ ونفرین خدابرکسانی که دراتاقهای فکرشان اینروزهاراترسیم کردندبرای ایثارگران ۰
چرا شما همیشه تبعیض برای خانواده محترم جانبازان میشه ۵۰ درصد نکرد ما که بودیم الان بایدتاوانش بدهیم جانباز یعنی فدا کار متوجه نمیشه چقدرتبعض خسته شدیم
الان اقای پدر من ۵۰درصد جانبازی دازه ۴۰ماه جبهه و اصاب روان شیمایی.مستاجره.
پس ب ماهم نگاه کنید این حرفاتونو
سلام .چرا همه فقط از جانبازای ۵۰ درصد انتقاد می کننن.بابای من که یه ماشین دنده اتومات نداره که راحت بشینه پشت فرمونش چه گناهی کرده ؟ شماها واقعا فکر می کنیین جانباز های ۵۰ درصد چی دارن که این حرفا رو می زنیین واقعا خجالت داره شما که سر سفره ما نیستین ببینین یه جانباز ۵۰ درصد چجوری لقمه می گیره چه جوری راه می ره فکرشو بکن با یه دست چجوری میشه یه تیکه لقمه خورد.واقعا فکر کنبیین حرف بزنین ممنون.
با سلام خدمت مسئولین برای اینکه در حق کسی اجحاف نشه به جانبازان بالای 50 درصد که شرایط ویژه دارند کاری نداریم هر تسهیلاتی که لازم هست اعطا کنند ، ولی برای سایر جانبازان چه حقوق بگیر چه غیر حقوق بگیر بنیاد که شرایط باز پرداخت اقساط خودرو را دارند شرکت ایران خودرو و سایپا که نمی خواهند خودرو مجانی بدهند ، بنیاد فقط معرفی نامه بدهد اگر جانباز توان بازپرداخت اقساط را داشت ایران خودرو یا سایپا به صورت اقساط یک دستگاه خودرو به جانباز تحویل دهد سند هم در رهن شرکت باشد این به عدالت نزدیک تر است .
سلام همرزمان ..شما همان رزمنده ای هستی که اب نمی خوردی ومیدادی به همرزم خودت حالا صبر کن خدا درست میکنه جانباز 25
خدا یا خسته شدیم چون 5 درصد کمتر داریم بابا ما را زجر ندین چند ساله جنگ تموم شد و هیچی برای ما تصویب نشد خدا لعنت کند ظالم را. بابا یک جا تمام این کلمه بالای 25 درصد را قورت بدین مردیم مرفهین بی درد
باسلام امیدواریم مجلس محترم دولت را موظف به اجرای این مصوبات قانون درجهت تحویل خودورودرحق جانبازان ۵۰ درصدبه بالاملزم نمایندوقتی من جانباز۵۵٪که بادوتاعصا بازورراه میروم واقعانیازبه یک خودرومناسب باشرایط جسمی ندارم چقدربنده جهت مراجعه برای درمان برای امورات زندگی به آژانس زنگ بزنم بااین تورم حداقل ماهیانه دومیلیون نیم کرایه ماشین بپردازم وقتی که بنده قادربه انجام هیچ کاری نیستم فقط با حقوق ماهیانه زندگی میکنم چرا نباید دولت مردان به فکرماهاکه ازهمه چیز دست مان راشستیم بچه ها ی قدو نیم قدرارهاکردیم رفتیم ۸سال جنگیدیم باشندبنده یک زمانی ۶نفرعایله بودم با حقوق ۷هزارتومن راحت زندگی من میکردم حال که ۱۳ نفر عایله هستم عروس دارم دوتا داماددارم سه نوه دارم حقوق دریافتی من نزدیک ۵میلیون تومن است اگر هرکدام هفته ایی یکبار برای یه شام پیشم بیایند حداقل یک تومن برایم تمام میشودبنظرشما میشه به اولادخودگفت به خونم من نیایید،به همین همیشه هرماهه کلی بدهکارهستم نمیتوانم خرج زندگی خودوخانواده ام را برسونم واقعا دولت بایدفکری بحال ماهاکه قادربه حرکت نیستیم بکندیک خودرومگرچقدربرای دولت تمام میشه که نتواندبه این دست پادگان اهدانمایدمگرچقدجانباز۵۰الی ۶۹ ٪داریم امیدواریم هم مجلس محترم وهم دولت مردانمحترم فکری به حال ماهابکنندواقعادیگه ازخرج زندگی روز مره مونده ایم مگرحضرامام(ره) نفرمودندنگذارید این پیش کسوتان جهادشهادت درپیچ خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند آیا این است اجرای بی کم و کاست وصایای حضرت امام(ره)امیدواریم مسعولان مارادریابندوسلام عیسی مرادبخش جانباز۵۵٪ازاستان گیلان
با عرض سلام و تبریک ایام الله دهه فجر و آرزوی سلامتی برای پرسنل و خانواده فاش نیوز
با توجه به کاهش فوق‌العاده شدید ارزش پول ملی و گرانی های غیر قابل بازگشت لطفا در مورد میزان حق پرستاری پرداختی به جانبازان مطلبی بنویسید تا در مجلس مورد توجه قرار گیرد و البته حق پرستاری باید ماخذ مالی آن میزان حقوق ماهانه یک پرستار باشد . استدعا میکنم کمک فرمایید تا توجه شود خدا یارتان جانباز عملیات ثامن الائمه و طریق القدس و فتح المبین محمد اکبری
باسلام بله احسن به آقای اکبری پیشنهاد خوبی فرمودند حق پرستاری بایدواقعا به اندازه حقوق یک پرستار باشد چون پرستاربیمارستان دربیمارستان باامکانات ازبیمار پرستاری می کنداماپرستارجانباز بدون امکانات درخونه ازجانبازپرستاری میکنداون پرستاری که خونه ازجانبازپرستاری میشه با کمترین امکانات بیشترین توجه رامیکنند
سلام
لطفا در خصوص پرداخت پاداش بازنشستگی جانبازان حالت اشتغال پیگیری فرمایید.
بدون هیچ سلام و هیچ احترامی انتقاد شدید به قانون نویس....فقط در این 42سال 50درصدو بالاتر را می بینند و دیگر جانبازان و آزادگان را یا ندیدند و نمی بینند ویا چشمشان مشکل داشته و دارد .....بابا بردارید این عینکهای سیاسی را از اون چشمهایتان .....کمی هم به فرمایشات حضرت امام ره و حضرت آیت الله خامنه ای عزیز و دوست داشتنی که خط قرمزمان است گوش کنید ....یادش بخیر آزاده شهید ابوترابی ره که خطاب به مسئولن فرمودند پاک باش وخدمتگذار .......و همچنین فرمودند برای آزادگان همچون مادر مهربان باشید .....و ویا دیگر فرمایشات حضرت امام نسبت به آزادگان ویا توسعه های پیامبر و قرآن درباره اسرا چه می فرمایند چشم وگو ستان را باز کنید و به آنها عمل کنید .......هر چند که خیلی دیر شده است و نصف آزادگان و جانبازان کمتر از 50درصدها از این دنیا رفته اند و به همرزمانش شهیدان پیوسته اند ......مطمئنمن باشید که آه وناله هایشان را کسی می شنود که از حق خودش می گذرد و ازحق ناس هرگز نمی گذرد و آن روز حساب برای همه هست ...سوره مبارکه زلزله را بخوانید و به آن عمل کنید و بترسید از کسی که زورش به شمارمی رسد و جز خدا کسی ندارد .......
آقای نایب جمالی تودادخودتو بزن توچه میدانی جانبازبالای ۵۰ درصدباچه مشکلاتی زندگی میکند مثل اینکه سرتون خارش می‌کنه همون درصدجانبازی رامه بهت دادند ازت بگیرنداگرحق حقوقی داری ازحق خودت دفاع کن دخالت دراموردیگران نکن برادربه حرف نوشته تو کسی توجه نمیکندملاک قانون است حرف شمانیست ودرثانی بنده یک جانباز۵۵درصدهستم فرهنگی بازنشسته هستم جزحقوق فرهنگی از بنیادشهیدیاسپاه یک ریال حقوق دریافت نمیکنم میگویندشما شاغل هستیدحالا قانون اینطورمصوب شده تو چراخودتو سبک می‌کنی شما بااین نوشته هات جزاینکه به خودت آسیب میرسونی هیچ نتیجه گیری نخواهیدنمودپس راحت بنشین
سلام وصلولت برمحمد وآل محمد.
شما جانبازان زیر ۵۰درصد فکر میکنید،مسولین چه گلی برسر ما زدند،هیچ خبری نیست،همه دروغ میگویند،هیچ خودروی درکارنیست.سرکاری،هم رزمان جز با وحدت کاری از پیش نمی بریم،یکبار دیگر یاعلی باید گفت تا حرمت جانباز را نگهدارند،به امیدآنروز.(یاعلی مدد)
سلام مخلص همه جانبازان هستم ای کاش بدنيا نمی آمدم ای کاش شهید میشدم نه جانباز ای کاش ازدواج نمیکردم اونهاراهم اسیرکردم تیرترکش خمپاره اعصاب روان دردبلا پاي مصنوعی مستاجرمردم بودن بیماری اسکیزوفرنی مشکل درتمرکز کمبودانگیزه و اضطراب روحیه افسرده شدبرای من ازاین دنیا بنده جانباز ۵۰درصدم با پای مصنوعی و ترکش‌های در بدن دارم بابدبختی بیچارگی زندگی میکنم بدجوردلم پردرده ازمسولان جانبازان واقعی همسران جانبازان هستند که سالهای سال بدون هیچ توقعی از جانبازان مراقبت میکنندچرااین همه تبعیض جانبازان ۶۹درصدتایک درصد خیلی درحقشان کوتاهی میشه گناه این جانبازان چیه که ۷۰درصدنشدن هرچی میادمیگیدبرای جانبازان ۷۰درصدهستش زیر۷۰درصدچه بحثی نیست که چرابه ۷۰درصدمیدهندبدهنددنیاراهم بدن کم هستش به جانبازان ۷۰درصد کمیته امداد بهزیستی برای زیرمجموعه هاش خونه رایگان میسازه میگن جانبازان شهيدان زنده اند ایااین شهید زنده امکانات اولیه نمیخواد خونه سرپناه ماشین موقع ماکه میرسه فقط خداخیرمان دهد بهشت راحواله میدهندبه ما اماخودشان خانه های ان چنانی ماشین های لوکس زیرپای اقازاده هايشان گناه ماچیه خسته شدم عمری باقی نمانده برامون ارام ارام بایدبارسفربست تابه رفقای اسمانی خودم خودمون بپیوندیم جانبازان مامظلومند کمکشان کنید ازیک طرف نیش کنایه مردم رانمیتوانم تحمل کنم هرروزشهیدمیشوم دیگرنمیخندم نمیخندیم دیگه صفا صميميت قبلی وجودندارد خودم دیگه بریدم /دیگه کسی دلش به حال کسی نمیسوزه مهربانی ازبین رفته مسولان کارگزاران قسمتون میدم به جانبازان کمک کنیدشایدبه ضاهرخوب باشیم امادردرون داغونیم ای کاش مین ترکش منو تکه تکه میکردتااین همه شرمنده خار نمیشدم دلم پردرده دلم برای زنوبچه هام میسوزه اونها چه گناهی کردن اونهاهم بایدزجربکشن خودم چن ارزوداشتم به هیچ کدام نرسیدم مهم نیست اما تنهادلخوشیم زنوبچه هام هستن یه ارزودارم نه برای خودم برای زنوبچه یه دونه خونه سرپناه قبل مرگم برای زنوبچه تهیه کنم به هردری میزنم زدم نمیشه نشد بنیاد۲۰۰وام میده بااون پول چندمترزمین نمیشه خریدچه برسه خونه تاقرون اخرش راهم میگیرن ازت چه رسمیه داريد دلم پردرده داغونم درحال حاضر بایددوچیزداشته تن سالم پول حالا اونی که هردوی اینهارانداره چی میگذره بهش
جانباز ببخد فلج بیپنا زن بچه جانباز زجر دید کشید کسی ممگوید ۵۰ درصد میخرد یک مرد اگر در مصولین است بیات زندگی من ببیند اما مرد در کشور ما نیست همه مصولین دورغگو هستن دوزن خیاند کارن کسانی شهید شدن خش بهالشن صورت این دولت مردان را ندیدن نفرین بر کسی با شهادت دوروق کسی سالم بود اما آن دونفر شهادد دوروغ دادن به جانباز واقی خیاند کردن ما را پیش مردوم شرمند کردن
شما را به قرآن دورق بسه پبشتر از این ما را پیش مردوم قار نکنید هر خدا نشناس با شهادت دورق چندنفر را جانباز کرد ما جانبازان واقی خسد شدیم آنقد از مردوم هرف شنیدیم این بنیاد خراب شد را جم گنید جانبازان عزیز اگر مخاهد این دولت کاری کند رای ندارید مسله زمان جنگ باهم باشیم بنیاد خیراز بیعترامی چکار کرد آنجا جم شدن بخرن یا هر جانباز هرفی زد حراسد را خبر گنن چون همه یکی هسدن
سلام به خدا قسم هچی برام از مرک شیرین تر نبست چون همیش شرمند زن بچه هستم چرا در کشورها اورپا به گنه سربازان ارزش میزارن اما شما دولت مردان روی همه نامردها را سفید کردین
اینجانب جانباز ۵۵درصد وازناحیه پاها کمر وسر نارحتی دارم ونیاز به ماشین اتوماتیک دارم
اینجانب جانباز 70/درصد هستم بخدا براماهم اینطور که میگن کار انجام نمیدن دوساله گفتن ماشین بهتون میدیم ندادن. یه تشک میخوایم 30بار باید بگیم از ناحیه دوپا قطع قطعنخاع هستم وضعیت جسمانی خوبی ندارم از نظر بیرون رفتن 5 ساله بیرون از خانه نرفتم چون دیگر نمیدونم شهرم چه تغیراتی کرده همه جانبازان را از یاد بردن دیگه کسی به یاد ما نیست حتی روز جانباز به خانه من نیامدن بخدا حرفشان حرف نیست
چرا شما نوشته های ما را بیان نکردید هیچ کدام از نوشته های بنده را چه کسی به شما دستور می دهد که ننویسید ما جانبازان حتما خواستاریم تمام بخشنامه های ایثا گران هستیم صددرصد خودرو به جانبازان 50به بالا و بازنشستگی افزایش حقوق وپرسداری. ودانشگااهی فرزندان حداقل این گونه بخشنامه ها که واضع است وله تسبیب هم رسیده اینشالله که حتما مخصوصا خودرو که توانایی ماست
سلام طبق قانون واگذاری خود رو آنهایی که شدت مجروحیت و درصد بالایی دارند حقشان است ویراست محترم بنیاد شهید هم باید در این راه تلاش کند چرا که این مشکلات زیاد به درصد بالایی دارند و بخاطر جراحت شدید حتی ا اتوبوس ها هم راضی نمی شند این افراد را سوار کنند 50تا بالای 70درصد
باسلام به عدل و عدالت باعنایت به اینکه نمایندگان مجلس محترم چندین بار در مورد خودرو به جانبازان بلعخص برای جانبازان بالای 50درصدبه بالا ولی کسایی هستند که نمی گذارند مجلس محترم در تاریخ 15اسفند سال، 1400تصبیب کردند. بند ط. تبصره 7 ماد واحد کلی خودرو به جانبازان50تابالای70درصد کامل شد البته اگر مسعولان محترم بنیاد شهید بگذارد چرا بعضی از مسعولان در این را کوتاهی می کنند متاسفانه هیچ امیدی به بنیاد شهید نداریم همه بدانند علاوه بر اینکه بارها وبرها نمایندگان محترم به تصویب رساند بلکه ما قانون داریم ما امید ماجمیجانبازانفقط مجلس است بنیاد میگه اگر دونیم قرن پیش به ما یک پیکان داند انشالا که آنطور نباشدواگر اینطور باشد ما همه به دیوان عدالت وله مجلس مراجع کنیم امید همه مامجلس است ویرای آخرین بار از ریاست بنیاد محترم و معاونان محترم می خواهیم برای این قشر دفاع کنندگر چه هیچ ار جانب بنیاد هیچ دفاعی نمی شه
سلام آقای دکتور پس کجا رفت تحول نو عملیاتی آقای میر کاظمی یکم نرم شد شما چه عملیاتی کردید حد اقل قانون عمل بکنید البته نه سنگ قبر برایمان بدید 3روز پیش یکی از جانبازان 55درصد آرزوی خود و باز نشستگی وپرستاریرا به زیر خاک به گور برد از نظر مادی هم در مزیقه بود انتظار همیشه کارش بود خدا بیامرزه پدر و مادر آقای واحدی
تمام جانبازان تعد هر شرایطی امید تمام ماها عزیزان مجلس نمایندگان محترم است لطفا هیچ برنامه‌ای را به بنیاد نسپارید مخصوصا خودرو به بالای درصدهای بالا وبامجروحیت شدید رامخصوص مجلس محترم نضارت کامل داشته باشد وکسایی که به فرمایشات حضرت آقا نسبت به جانبازان و به جانبازان وطنی توجو داشته باشند مخصوصا مجلس محترم توفو داریم که نضارت داشته باشند برای طول عمر امام خامنه‌ای وسلامتی برای همه شما هاصلوات
تروخداجانبازان ده درصدهم برای مملکت رفتن پرایدقراضه دارم بزورمعاینه فنی میگیرم مدل ۷۷
سلام جناب لطفا از اسم شهدا و ایثارگران آنقدر سو استفاده نکنید همه این مطالب حرف است ما که چیزی ندید م پس به اسم شهدا و ایثارگران به کام شما ست وعده ندید پس است تشکر و قدردانی می کنم جهت اطلاع
سلام.شما مئسولین مدیون این جانبازان هستید اینها مکتب و مدرسه را رها کردن وبه جنگ رفتن تا شماها درس بخوانید وبه نوایی برسید و مثل برخی دختر ش سلفی از اروپا بگیره وبرای ماها بگذار.وما سواد نوشتن هم نداشته باشیم فقط نظرها را بخوانید چقدر غلط املایی داریم.ایا حق ماها خوردن داره .وپسر ودختر های ؟؟؟؟؟؟؟. خدا ازتان نگذره. ان شاءالله داغتان روی دل پدر ومادرتان بمونه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi