شناسه خبر : 80435
شنبه 04 بهمن 1399 , 11:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سفر اوحدی به استان مازندران

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و ایجاد اشتغال برای ایثارگران به استان مازندران سفر کرد.

مهندس سعید اوحدی صبح روز شنبه 4 بهمن در ابتدای ورود خود به استان مازندران به منظور زیارت مزارهای مطهر شهدا در گلزار مطهر شهدای «ملأ مجدالدین» شهر ساری حضور یافت.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور بر مزار مطهر شهدا از جمله شهید سلامت دکتر «مهدی وریجی» و شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» به قرائت فاتحه و ادای احترام نسبت به جایگاه والای این شهیدان پرداخت.
وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گلزارهای مطهر شهدا را قطعه‌ای از بهشت روی زمین دانست و گفت: مزار شهدای عزیزی در گلزارهای مطهر شهدا قرار دارد که در مقاطع مختلف به شهادت رسیده‌اند و جدیدترین این عزیزان شهدای سلامت هستند که این روزها مشغول حماسه‌آفرینی برای نجات جان مردم هستند.
معاون رییس جمهور در خصوص اهداف سفر به استان مازندران گفت: در این سفر 2 تفاهم‌نامه با 3 موضوع «تأمین زمین برای مسکن جامعه ایثارگری استان مازندران»، «ایجاد اشتغال برای ایثارگران» و «ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا» با استاندار گرامی مازندران به امضا می‌رسد.
حضور در منازل خانواده معظم شهید «علی حمزه گردشی»، جانباز و آزاده سرافراز «ایوب عبادی جامخانه» و جانباز گرانقدر «جمع الله طور سوادکوهی» و دیدار و گفت‌وگو با آنان و همچنین دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری از دیگر برنامه‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر خواهد بود.
حضور در استانداری مازندران به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین مسکن و ایجاد اشتغال برای ایثارگران استان مازندران پایان‌بخش سفر معاون رییس جمهور به این استان است.
اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود...
انتهای پیام/
 

اینستاگرام
آقای واحدی بگو شش ماه هزینه داروها را ندادن واگر دادن بیمه دی دزیده ونصف هزینه را داده چرا من جانباز ۵ میلیون هزینه میکنم بیمه دی ۲۵۰۰ هزار میده نصف دیگه چه میشه بگو بیا مستقیم با جانبازان حرف بزنه اگر راست میگه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi