شناسه خبر : 80442
یکشنبه 05 بهمن 1399 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوجانباز ۷۰درصدمازندران به شهادت رسیدند

دو جانباز هفتاددرصد دوران دفاع مقدس از خطه شهید پرور مازندران به علت جراحات ناشی از مجروحیت و جانبازی طی دو روزگذشته به شهادت رسیدند.

فاش نیوز - دو جانباز هفتاددرصد دوران دفاع مقدس از خطه شهید پرور مازندران به علت جراحات ناشی از مجروحیت و جانبازی طی دو روزگذشته به شهادت رسیدند.
بنا بر این گزارش "حاج محمد محمدزاده" جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و پدر یک شهید و دو جانباز انقلاب اسلامی به فرزند شهیدش پیوست.

پروازعاشقانه جانباز مازندرانی + تصاویر

جانباز حاج محمد محمدزاده اهل شهر سورک جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس و پدر شهید هادی و جانبازان محمود و احمد محمد زاده عصر روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند و دیگر همرزمانِ شهیدش پیوست.
 
جانباز شهید محمدزاده متولد ۱۳۱۷ بود که پس از انقلاب و از سال ۱۳۶۰ بارها به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس از جمله، والفجر مقدماتی، کربلای چهار و عملیات والفجر ۱۰ همراه با سه فرزند خود حضور موثری داشت.

او که معتقد بود رزمندگی و مجاهدت در راه اسلام پیر و جوان نمی‌شناسد همراه با سه فرزندش در عملیات کربلای چهار حضور داشت که هادی محمدزاده ۱۶ ساله در این عملیات به شهادت می‌رسد و خود و دو پسر دیگرش نیز به درجه جانبازی نائل می‌شوند.
حاج محمد محمدزاده سه دوره نیز عضو شورای اسلامی شهر سورک بود و خدمات ارزشمندی به مردم منطقه ارائه کرده بود.


پروازعاشقانه جانباز مازندرانی + تصاویر
پروازعاشقانه جانباز مازندرانی + تصاویر
پروازعاشقانه جانباز مازندرانی + تصاویر
جانباز 70 درصد "سیدجمال هاشمی" از استان مازندران نیزپس از عمری مجاهدت و صبوریِ در درد و تامل ناشی از مجروحیت و جانبازی روز جمعه دعوت حق را لبیک گفت و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز سید حمال هاشمی که از ناحیه چشم دچاره مجروحیت و جانبازی شده بود از جمله جانبازان بصیر مازنی و کشوری بود که به علت شدت گرفتن درد و بیماری متاثر از جانبازی اش، در یکی از بیمارستان های ساری بستری بود که بالاخره مزد صابری خود را دریافت و مدال پرافتخار شهادت را نیزبه گردن آویخت و به آرزوی دیرینه اش نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید بصیر، روز گذشته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حضور تعدادی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تشییع و در گلزارشهدای ساری، در جوار دیگر شهدای این خطه آرام گرفت.
اینستاگرام
روحش شااااد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi