شناسه خبر : 80449
یکشنبه 05 بهمن 1399 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام جزئیات پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی»

 
  •  
  •  
  •  
  •  

اعلام جزئیات پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» +فیلم

متقاضیان شرکت در پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» در ۶ مرحله جذاب و متنوع این مسابقه کتاب محور، شرکت خواهند کرد.

پویش مسابقه بزرگ «راز سلیمانی» توسط بنیاد کرامت رضوی و با محوریت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‎شود. این پویش همراه با مراحل متنوع و جذاب و با محوریت کتاب مکتب سلیمانی در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی آغاز شده و تا 22 بهمن ماه 1399 ادامه دارد.

متقاضیان شرکت در این مسابقه باید بعد از خرید کتاب (30درصد تخفیف و ارسال رایگان) با خواندن کتاب به 10 سؤال تستی پاسخ دهند تا نامشان در قرعه‌کشی ثبت شود.
قرعه‌کشی این قسمت، از بخش تعاملی مجزا است و شرکت‌کنندگان با حضور در بخش بعدی، در قرعه‌کشی دو جایزه مجزا حضور خواهند داشت.

متقاضیان با انجام مراحل متنوع (از زبانِ تو، در قابِ تو، با صدایِ تو و…) و جمع کردنِ حداقل 700 امتیاز، در قرعه‌کشی 250 میلیون ریالی شرکت می‌کنند. متقاضیان شرکت در مسابقه برای تهیه کتاب و ثبت‌نام به این نشانی اینترنتی رفته یا عدد 5 را به 1000888 ارسال کنند.

مراحل کتابخوانی مسابقه این پویش به این شرح است:

1- مسابقه‌ پایه: به 10 سؤال تستی که در مرحله «سؤالات مسابقه» آورده شده، پاسخ داده می‌شود.

2- مسابقه‌ تعاملی

از زبان تو: در این مرحله متقاضیان باید مبحث مهم کتاب از نگاه خود را انتخاب و در قالب نقشه ذهنی یا نمودار درختی، آن را (به صورت دست‌نویس یا نرم افزاری) خلاصه و ارسال کنند.

از نگاه تو: در این بخش قرار است شرکت‌کننده از از زاویه دید و نگاه خود، کتاب «مکتب سلیمانی» یا «شرح دلبری» را برای دیگران معرفی کند.

در قاب تو: در این بخش شرکت‌کننده به انتخاب خود، یک صفحه، یک جمله، پاراگراف، شعر یا... زیبا از کتاب «مکتب سلیمانی» یا «شرح دلبری» را انتخاب و با خلاقیت خود (تزئین یا ویرایش نرم افزاری) از آن، یک یا دو عکس گرفته، ارسال می‌کند.

با صدای تو: یکی از تأثیرگذارترین قسمت‌های کتاب را انتخاب کرده و در حداقل 1 و حداکثر 3 دقیقه، با صوت رسا و خلاقانه خوانده، ارسال می‌کنند.

از قلب تو: متقاضیان با الهام از محتوای کتاب، از قلب خود یک نامه یا دلنوشته به حاج قاسم عزیز (در حداکثر یک صفحه) می‌نویسند.
 

سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , شهید , فیلم , پویش ,

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi