شناسه خبر : 80456
یکشنبه 05 بهمن 1399 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی برگزار می‌شود

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر شیراز به جزیره قشم خبر داد.
 
مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
 سیدمستجاد حسینی گفت: مسابقات رالی خانوادگی جانبازان نخاعی از تاریخ ۱۱ بهمن تا ۱۵ بهمن ۹۹ به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسیر شیراز به جزیره قشم برگزار خواهد شد.
مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد اضافه کرد: در این مسابقات که جانبازان معزز به همراه خانواده‌های خود شرکت خواهند کرد، مسابقات دارت و بولینگ نیز ویژه خانواده‌ها در نظر گرفته شده است که در روز ۱۳ بهمن در جزیره قشم برگزار خواهد شد.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج این دوره از مسابقات متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.
منبع: ایثار
اینستاگرام
واقعا جاداره یه تبریک جانانه به مدیر کل محترم بدیم بابت این تدبیر!!!
تو این وضعیت کرونا ،سفر
اونم قشم با خانواده؟!!!!
به نظر مي رسد قدري در اين خبر بزرگ نمايي شده است و اين مسابقه به گفته تربيت بدني بنياد يزد مخصوص جانبازان استان فارس مي باشد و كشوري برگزار نخواهد شد . پس تبريك جانانه براي برگزاري مسابقات كشوري !!!!!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi