شناسه خبر : 80460
یکشنبه 05 بهمن 1399 , 11:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر راه پدرم را ادامه دادم «آقازاده» هستم

فرزند شهید نامجو گفت: آقازادگی به این معنی است که ادامه دهنده راه آقایانی باشیم که در این راه خون دادند اگر اینگونه باشد با افتخار باید گفت آقازاده هستیم.

 

اگر راه پدرم را ادامه دادم «آقازاده» هستم فرزند شهید نامجو در برنامه طلوع فجر رادیو انقلاب اظهار داشت: آقا زادگی به این معنی است که ادامه دهنده راه آقایانی باشیم که در این راه خون دادند اگر اینگونه باشد با افتخار باید گفت آقازاده هستیم.

وی افزود: شهید نامجو به رغم اینکه پیش از انقلاب در ارتش خدمت می‌کرد، اما در وقوع انقلاب نقش موثری داشت. هسته‌های انقلاب در ارتش و هسته‌های مقاومت در ارتش را تشکیل دادو در دوران دفاع مقدس نیز حضوری فعال داشت و با تمام توان در حال خدمت بود، امیدوارم ما نیز ادامه دهنده راه این شهیدان والا مقام باشیم.

فرزند شهید نامجو بیان کرد: پدرم چه در نقش پدری و چه در نقش نظامی همواره به دنبال این بود که در هر کاری بهترین باشد و برای رسیدن به آن تلاش می‌کرد و اگر همین فکر شهید نامجو توسط همه مردم و قشر‌های مختلف جامعه امروز ما بهترین شرایط را خواهد داشت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi