شناسه خبر : 80468
یکشنبه 05 بهمن 1399 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزاده فلسطینی:

هرچه بیش‌تر سر خم کنیم، اشغالگران وحشی‌تر می‌شوند

آزاده سرشناس فلسطینی، مبارزه و مقاومت را تنها راه پیروزی دانست و گفت با کرنش کردن هیچ دستاوردی محقق نمی‌شود.

آزاده فلسطینی در گفت‌و‌گو با فارس: هرچه بیش‌تر سر خم کنیم، اشغالگران وحشی‌تر می‌شوند

«ماهر الاخرس» آزاده معروف فلسطینی از تمامی آزادگان جهان خواست تا مقابل اشغالگری رژیم صهیونیستی و اقدامالت جنایتکارانه‌اش بایستند.

او که پس از ۱۰۶ روز اعتصاب غذا سرانجام در ششم آذر ماه آزاد شد، در خصوص شرایط زندان‌های رژیم صهیونیستی به خبرنگار فارس گفت که به عنوان مثال «معتصم رداد» اسیر فلسطینی در حال گذران ۲۱ سال حکم زندان است که ۱۶ سال آن سپری شده و اکنون به بیماری سرطان دچار شده است. اما همزمان با این بیماری از بی توجهی و اهمال عامدانه پزشکی نیز رنج می‌برد.

ماهر الاخرس در ذکر تجربه خود از مقاومت و ایستادگی تأکید کرد که مردم فلسطین و هیچ ملت دیگری که تحت اشغال قرار دارد، نمی‌تواند در برابر اشغالگران خاضع باشد. او به تجربه آزادسازی جنوب لبنان اشاره کرد و گفت که مقاومت با صبر و استقامت توانست سرزمین خود را آزاد کند و زندانیان فلسطینی آزاد شده هم این تجربه را دارند.

او افزود: «هر میزان که برخی از ما کرنش و خضوع از خود نشان می‌دهند، اشغالگران نیز به اقدامات وحشیانه خود می‌افزایند و هر زمانی که به پا خواسته و در برابر اشغالگران ایستادیم، به پیروزی رسیده و ضعف دشمن برایمان آشکار شد.»

این آزاده فلسطینی در خصوص نهادهای حقوق بشری نیز گفت که این نهادها صرفا به دنبال تقابل با کشورهای اسلامی و عربی هستند و هیچ موضع و سخنی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی از آن‌ها دیده نمی‌شود، بلکه به حمایت از این رژیم نیز می‌پردازند.

او شورای امنیت و سازمان ملل را نیز در کنترل کامل صهیونیست‌ها و کشورهای حامی آن‌ها دانست.

«ماهر الاخرس» در ششم آذر ماه پس از ۱۰۴ روز اعتصاب غذا در اعتنراض به بازداشت بدون محاکمه‌اش سرانجام آزاد شد. او پس از آن به نماد مقاومت زندانیان فلسطینی تبدیل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi