شناسه خبر : 80479
دوشنبه 06 بهمن 1399 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پلیس آمریکا تجمع کنندگان را با خودرو زیر گرفت

در ادامه وحشیگری پلیس آمریکا، پلیس شهر «تاکوما» در سیاتل با خودرو گروهی از مردم و ورزش‌دوستان را که تجمع کرده بودند، وحشیانه زیر گرفت و از صحنه دور شد.
وحشیگری پلیس آمریکا تمامی ندارد. در جدیدترین مورد، ویدئویی تکان دهنده منتشر شده که نشان می‌دهد یک افسر پلیس آمریکایی در شهر «تاکوما» در جنوب «سیاتل» ایالت واشنگتن، شب شنبه به وقت محلی با خودروی شاسی‌بلند پلیس، گروهی از مردم را که در خیابان ایستاده بودند، زیرگرفته و از روی آنها رد می‌شود! در ویدئویی دیگر که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، افرادی دیده می‌شوند که پس از عبور خودروی شاسی‌بلند پلیس از روی آنها، بر روی زمین افتاده‌اند.
رسانه‌های محلی آمریکا نوشته‌اند، در پی این اقدام پلیس تاکوما، دست‌کم یک نفر بر اثر شدت جراحات به بیمارستان منتقل شده و حال خوبی ندارد. به دنبال این اقدام، مردم این شهر شروع به اعتراض و کوبیدن به پنجره‌های خودرو کردند و این افسر پلیس از ترس واکنش شدید مردم به سرعت از صحنه‌گریخت. در پی انتشار این کلیپ ویدئویی دلخراش، نیروهای امنیتی پلیس تاکوما مجبور به واکنش شدند و اعلام کردند که درباره این حادثه تحقیق خواهند کرد. یکی از سخنگویان پلیس «تاکوما» اعلام کرده مردم به خاطر مسابقات اتومبیلرانی در خیابان جمع شده بودند که افسر با خودروی نیروهای امنیتی به سمت آنها حمله‌ور شد و با خودرو از روی آنها عبور کرد.
 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi