شناسه خبر : 80503
سه شنبه 07 بهمن 1399 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داستانک های حاج قاسم به چاپ رسید

فاش نیوز - مجموعه‌ی داستانک‌های نویسندگان کشور درباره‌ی حاج‌قاسم سلیمانی به چاپ رسید.

بر پایه این گزارش، کتاب جهانمرد با حمایت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مشارکت سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ و کانون ادبی بانوی فرهنگ به چاپ رسید و در سالگرد شهادت سردار شهید، حاج‌قاسم سلیمانی رونمایی شد. 

گفتنی است در پی فراخوان  مسابقه "شوق وصال" ۶۵۳ نویسنده از سراسر کشور از جمله بیرجند، اصفهان، همدان، اهواز، اراک، قم، شیراز و ارومیه برای تجلیل و قدردانی از مقام شامخ و ایثار بزرگ سپهبد شهید سردار سلیمانی آثار خود را در ۲۲ تا1۰۰ کلمه ارسال کردند.

از زیبایی‌های متعدد این اثر ارزشمند، یکی این بود که قبل از انتخاب داستانک ها یک دوره آموزش داستان نویسی، نقد و بررسی آثار توسط استاد معزز احسان عباسلو برگزار کردید.
همچنین تعدادی از نویسندگان مطرح نظر خود را درباره کتاب جهانمرد بیان کردند، که در پشت جلد کتاب نگارش شده است.

دکتر محمد رضا سنگری، نویسنده و استاد دانشگاه بیان کرده است: داستانک تماشای ذره بین لحظه های بزرگ و شخصیت های بزرگ است و این مجموعه داستانکهای سردار سپهبد شهید گوشه هایی از سلوک عارف بالله و عاشق و پرورده مکتب عاشورا و پهلوان رزمگاه های حماسه و ایمان سردار قاسم سلیمانی است.

نظر استاد کامران پارسی نژاد، نویسنده و منتقد ادبی درباره کتاب چنین است: در غالب داستانهای این مجموعه ما با ساختار و اسکلت بندی منسجمی منطبق با قد و قواره آثار مینی مالیستی مواجه هستیم و این شامل نظام درونی و بیرونی قابل تعمقی است که در بسیاری از داستانها مشاهده می شود.

استاد قاسمعلی فراست، نویسنده ادبیات داستانی و استاد دانشگاه و استاد اکبر صحرایی، نویسنده و برنده جایزه جلال آل احمد، نیز نظرات خود را درباره کتاب جهانمرد بیان کرده اند.
آخر اینکه،  در این کتاب ارزشمند، داستانک  یکی از همکاران سایت فاش نیوز، به نام خانم جعفری نیز نگارش شده است. نام داستانک او "دختران تمیز برای سلطان هوسران" است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi