شناسه خبر : 80545
پنجشنبه 09 بهمن 1399 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جهادگر بی حقوق و مستمری

سلمان صائب - بنده جهادگر سال های اوایل انقلاب ۶۱ الی ۶۴ در کردستان و خوزستان و رزمندە ارتش اسلام در سال های ۶۴الی ۶۶ و جانباز شیمیایی عملیات مهران در سال ۶۵ هستم. فاقد هرگونه حقوق و مستمری می باشم.

 حتی از سهام عدالت و یارانه معیشتی محرومم. ضمن تبریک سالگرد ورود حضرت امام و پیروزی انقلاب از شما استدعا دارم به درخواست بنده رسیدگی فرمایید.

شماره ارتباط با بنده نزد سایت میباشد.

اینستاگرام
سلام برادرجان آقای سلمان صائب عزیز

اگر مدارک مثبته مبنی بر حضور در جبهه را در دوران دفاع مقدس دارید که رزمنده ارتش بودید شما می توانید به ایثارگران نزاجا مراجعه کنید و اگر حقوق بگیر و مستمری بگیر سازمان و یا شرکتی نباشید طبق ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و جزء 2 بند (( ب )) ماده 88 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه تقاضای درییافت حقوق نمایید .
ماده۳۸ـ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران : حقوق و مزایای پرسنل وظیفه و نیروهای داوطلب غیرشاغل در دستگاههای موضوع ماده (۲) این قانون که به صورت بسیج مردمی از سوی مراجع ذی‌صلاح نظیر نیروی مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهادسازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه‌های علمیه و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به جبهه اعزام شده اند توسط ستاد کل نیروهای مسلح پرداخت می شود


ماده 88-
ب ـ دولت موظف است اعتبار لازم را به منظور تأمین حداقل معیشت گروههای عنوان شده ذیل که فاقد شغل یا درآمد باشند را پیش‌بینی و حداقل حقوق کارکنان دولت را به آنان جهت پرداخت در بودجه‌های سنواتی درج و در اختیار دستگاههای مربوطه قرار دهد.
۱ـ جانبازان با هر میزان درصد از کارافتادگی و آزادگان با حداقل سه ماه اسارت
2ـ رزمندگان با حداقل شش ماه حضور در جبهه و چریکهای جنگهای نامنظم(گم جن)


نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi