شناسه خبر : 80557
شنبه 11 بهمن 1399 , 08:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان باچهل ودومین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی

برگزاری مسابقه پیامکی بین جانبازان نخاعی کشور

این مسابقه از روز ۱۲ بهمن مصادف با اولین روز از ‏دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت. در این مدت هر روز یک ‏سوال (جمعاً ۱۰ سؤال در طول دهه فجر) از طریق پیامک و با واسطه دبیران پیگیری ‏استانی برای جانبازان سراسر کشور ارسال می شود

فاش نیوز - طبق روال و سنوات گذشته، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامی داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی مسابقه پیامکی ویژه جانبازان نخاعی و خانواده مکرم ایشان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن، جزئیات این مسابقه پیامکی در قالب اطلاعیه ای که از سوی کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی صادر شده، به این شرح است:

 

بسمه تعالی

اطلاعیه برگزاری مسابقه پیامکی دهه فجر 1399

کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی پیرو برگزاری مسابقه پیامکی دهه فجر سال گذشته که با استقبال جانبازان ‏نخاعی و خانواده های ایشان مواجه شد، در نظر دارد در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر سال جاری نیز مسابقه پیامکی با موضوع شهید سلیمانی به شرح ذیل برگزار نماید:

1 - این مسابقه از روز 12 بهمن مصادف با اولین روز از ‏دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه خواهد داشت. در این مدت هر روز یک ‏سوال (جمعاً 10 سؤال در طول دهه فجر) از طریق پیامک و با واسطه دبیران پیگیری ‏استانی برای جانبازان سراسر کشور ارسال می شود و افرادی که بتوانند حداقل به 8 سوال مسابقه پاسخ ‏صحیح داده و آن را به کمیته فرهنگی انجمن ارسال نمایند، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

2 - این مسابقه مختص آقایان و بانوان جانباز نخاعی و خانواده (همسر و فرزندان) آنها بوده و خانواده جانبازان نخاعی شهید و خانواده جانبازان مجرد نیز می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

3 - علاقمندان به شرکت در مسابقه می توانند با ارسال عدد 1 به شماره 09338644910 ضمن معرفی خود و نسبت خویش با جانباز نخاعی در این مسابقه ثبت نام و شرکت نمایند.

4 - پاسخ سوالهای مسابقه فقط به صورت پیامکی دریافت شده و هر شرکت کننده باید با سیمکارت جداگانه در مسابقه ثبت نام و شرکت نماید.

5 - از بین شرکت کنندگان حائز امتیاز لازم، بعد از دهه مبارک فجر قرعه کشی صورت گرفته و 36 برنده مسابقه مشخص و اطلاع رسانی مناسب انجام خواهد شد.

6 – محدودیتی در تعداد برندگان از یک خانواده وجود نداشته و به همه برندگان جایزه تقدیم خواهد شد.

7 - قرعه کشی مسابقه در دو بخش انجام می شود: ‏

الف - قرعه کشی اول بین بانوان شرکت کننده شامل جانبازان نخاعی خانم و همسران و دختران جانبازان نخاعی که واجد شرایط شرکت ‏در قرعه کشی باشند، انجام خواهد شد و با توجه به تقارن مسابقه با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها و روز زن و مادر به 18 نفر از بانوان واجد شرایط به هر نفر معادل یک کارت هدیه 300 هزار تومانی ‏تقدیم خواهد گردید.‏

ب - قرعه کشی دوم بین آقایان شرکت کننده شامل جانبازان نخاعی و پسران ایشان که واجد شرایط شرکت ‏در قرعه کشی باشند،‏صورت گرفته و به 18 نفر از برندگان به هر نفر معادل یک کارت هدیه 200 هزار تومانی اهداء میشود.‏                                                                                        

* مُحبی (مسوول کمیته فرهنگی انجمن جانبازان)‏

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi