شناسه خبر : 80579
شنبه 11 بهمن 1399 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زیبایی‌های دفاع و شهادت در نگاه سردار سلیمانی

سردار حاج قاسم سلیمانی در صحبت‌هایی به زیبایی دفاع مقدس و دفاع از حرم و شهادت اشاره می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌ها مجاهدت خود چه در جبهه دفاع مقدس و چه پس از آن برای استقرار امنیت شهر‌های جنوبی کشور و در مبارزه با داعش در عراق و سوریه صحنه‌های بی بدیلی از رشادت و ایثار رزمندگان و مجاهدان در راه حق را از نزدیک دیده و با تمام وجود شهادت را لمس کرده است. چه آنجا که در میدان دفاع مقدس خود نیز بار‌ها جانباز شد و چه زمانی که عزیزترین دوستان خود را از دست داد در فراق شهادت و دوستان شهیدش گریست.

وی در سخنانی دفاع مقدس را زمینه شکل گیری دفاع از حرم دانسته و عنوان می‌‎کند: اگر دفاع مقدس نداشتیم دفاع از حرم هم نداشتیم.

سردار سلیمانی در اینباره می‌‎گوید:، چون تجربه دفاع مقدس را داشتیم دفاع از حرم به همان زیبایی دفاع مقدس به وجود آمد و خود مدرسه‌ای جدید را متولد کرد.

او در جای دیگری دفاع مقدس و شهدای آن را معلمان مقاومت‌های امروز و فردا می‌خواند و ادامه می‌دهد: تصویر ۱۰۰‌ها شهید را در چشم خود دارم. خدا را سپاسگذارم برای ثبت این تصویر در چشمانم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi