شناسه خبر : 80580
شنبه 11 بهمن 1399 , 12:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اصرارالمهندس برای کمک در کار تفحص شهدا

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح در دیدار با خواهر شهید ابومهدی المهندس به خاطره خود از دیدار با شهید و اصرار او برای پشتیبانی از کار تفحص شهدا اشاره کرد.

 

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح روز گذشته به دیدار خواهر فرمانده شهید ابومهدی المهندس در شهر بصره عراق رفت.

ماجرای اصرار ابومهدی المهندس برای کمک در کار تفحص شهدا+ فیلم

وی در این دیدار گفت: ما به ابومهدی المهندس افتخار می‌کنیم. آینده عراق برای ابومهدی‌هاست. ایشان در عالم برزخ دستش از بازتر از زمانی است که در عالم دنیا بود.

سردار باقرزاده به دیدار خود با ابومهدی المهندس و علاقه ایشان به پیگیری کار تفحص شهدا در خاک عراق اشاره کرد و افزود: چندباری توفیق شد خدمت شهید ابومهدی باشیم. یکبار در جلسه‌ای از من خواست حکمی به او بدهیم که بتواند از کار تفحص شهدا در عراق پشتیبانی کند. ابتدا فکر کردم این درخواست را همینطور گفته. اما بعد دیدم چهار بار دیگر آن را تکرار کرد. ما انجام وظیفه کرده و متنی را تقدیم ایشان کردیم. متن را بوسید و گفت افتخار می‌کنم که در خدمت شهدا باشم.

فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: امروز در کار خود نظارت و هدایت شهید را حس می‌کنیم. مطمئن هستیم بیش از گذشته کمک می‌کند چنانچه در این روز‌ها کمک کرده و توانستیم ۲۸ شهید را تفحص کنیم. یقین داریم روح ملکوتی این شهید برای حل مشکلات عراق در تلاش است و ذخیره بزرگی برای این کشور خواهد بود.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi