شناسه خبر : 80592
شنبه 11 بهمن 1399 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده فاتح در کرمان کلید خورد

بعد از چند ماه رایزنی و مذاکره و بالغ بر دو ماه کار تحقیقاتی شبانه‌روزی، با همکاری موسسه فرهنگی هنری فتح‌الفتوح ایمان(پایگاه اطلاع‌رسانی فاش نیوز)، بنیاد مکتب حاج قاسم و ارتش...

فاش نیوز - مستند «فرمانده فاتح» با همکاری موسسه فرهنگی هنری فتح‌الفتوح ایمان(پایگاه خبری فاش نیوز)، بنیاد مکتب حاج‌قاسم و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در استان کرمان کلید خورد.

 به گزارش خبرنگار ما از کرمان، بعد از چند ماه رایزنی و مذاکره و بالغ بر دو ماه کار تحقیقاتی شبانه‌روزی، با همکاری موسسه فرهنگی هنری فتح‌الفتوح ایمان (پایگاه اطلاع‌رسانی فاش نیوز)، بنیاد مکتب حاج قاسم و ارتش جمهوری اسلامی ایران، مستند «فرمانده فاتح» در استان کرمان کلید خورد و مرحله تولید و ضبط خود را آغاز کرد.

  امیرسبحان جعفری سعادتمند، کارگردان این مستند، ماه‌ها قبل از شهادت حاج‌قاسم به کرمان آمده بود و در دورافتاده‌ترین نقاط کرمان سراغ پدران و مادران شهدایی رفت که اکثر آنها همرزم و همراه حاج‌قاسم بوده‌اند. وی قریب به نود برنامه‌ی مستند تلویزیونی گفت‌وگومحور با نام «راه مادری» ضبط کرد که حدود 70 قسمت آن از شبکه‌ی افق پخش شد.

برپایه‌ی این گزارش، اکنون بعد از شهادت حاج‌قاسم راز و رمز دلدادگی حاج قاسم به خانواده‌ی شهدا قرار است در فیلم فرمانده‌ی فاتح به تصویر کشیده شود.

علی‌رغم قول مساعد و مکاتبه‌ی رسمی با چند نهاد فرهنگی در استان کرمان، همه‌ی آنها از همکاری سرباز زدند و این ارتش همیشه در صحنه و مومن و حزب‌اللهی بود که پرچم فرمانده فاتح را به اهتزاز درآورد.

هماهنگی و همراهی در تحقیقات و پشتیبانی از تصویربرداری پشت صحنه و بسیاری از مساعدت‌های فنی کار نیز توسط موسسه‌ی فرهنگی هنری «فتح‌الفتوح ایمان» و پایگاه خبری «فاش نیوز»، (فرهنگ ایثار و شهادت) صورت گرفت.

اینستاگرام
برای ساخت فیلم های گیشه ای تا دلت بخواهد بودجه و همکاری است.ولی برای ساخت فیلم های ارزشی نه بودجه است نه همکاری. فقط باید توکلت به خدا و بچه های حزب الهی و جهادی باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi