شناسه خبر : 80617
دوشنبه 13 بهمن 1399 , 08:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین «جایزه‌ شهید سلیمانی»‌ اهدا می‌شود

اولین «جایزه‌ شهید سلیمانی»‌ به آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس اهدا می‌شود

سردار نائینی از برگزاری اختتامیه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در روز چهاردهم بهمن‌ماه خبر داد.

به نقل از دبیرخانه اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت، سردار علی‌محمد نائینی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه، با اشاره به چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی از برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «جایزه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این مراسم با هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در سطح ملی توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: جایزه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با استقبال بسیار خوب همه ناشران، پژوهشگران، محققان و نویسندگان و مراکز علمی و پژوهشی مواجه شد. بیش از 450 عنوان کتاب در پنج گروه داوری و در حوزه‌های مختلف نظامی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، حقوقی، بین‌الملل، تاریخی و اقتصادی مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه قرار بود این مراسم در هفته پژوهش برگزار شود اما با توجه به شرایط قرمز کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تعویق افتاد، بیان کرد: این مراسم با حضور سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، روز سه‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه در موزه دفاع مقدس و مقاومت برگزار خواهد شد.

سردار نائینی در خاتمه عنوان کرد: تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دفاع مقدس و مقاومت در 40 سال گذشته و تجلیل از مراکز برتر پژوهشی از دیگر برنامه‌های اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت خواهد بود.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi